Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli omistan -95 mv6:n luin täältä kun tuo etupää pitää kovan kolahduksen terävissä töyssyissä niin vika ois koiranluissa eli mikä niitten virallinen nimi on ja onko hankala vaihtaa?
Sit oon kans ihmetellyt sitä mössöä mitä kertyy öljyn täyttö korkkiin mut näyttää olevan suht normaalia.
Sit mitä kannattas tehä tuon kauko-ohjatut keskuslukon kans kun ei toimi kuin ihan oven vierestä vaikka paristot oon vaihtanut??
Mist levike sarjoja ja maskia ja spoileria??
Ja sit jouset tuntuu vähän löysiltä niin minkälaiset kannattas vaihtaa et tulis jämäkkä?
Koiranluut=kallistuksen vakaajat, Tutun
vm- 94 Omegassa on sama homma, että kauko-ohjattu keskuslukitus ei toimi kuin vierestä. Tämä mahtaa olla ominaisuus, joka on parannettu muistaakseni 1997 ja siitä ylöspäin.
ei se keskuslukko toimi kaukaa kun tuossa on vielä infrapunalukko. itselläni on uudet paristot ja tarkasti kun tähtää niin voi ottaa jopa 6,5 metrin päästä.
entises autos otti 50m päästä, mutta se ei ollu infralukko
Hyvällä tuurilla ottaa n. 5m päästä ja ekalla, mutta normaalisti toimii vasta 3.lla tai 4.llä painalluksella ja ihan auton vierestä tähtäämällä. Paristotkin on vasta vaihdettu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wehis on 2004-05-02 12:15 ]</font>
Onko muilla sama ongelma, että kauko syö paristot aika äkkiä... vaihdoin paristot ja ei mennyt kuin 2 viikkoa kun taas pitäis vaihtaa... Vai onko mulla liian pienet patterit??? minkä kokoiset patterit teillä on...
Ei se mikään erityinen Opelin ominaisuus ole. Ehjäänkin koneeseen voi sitä töhnää tulla korkkiin jos koneen lämmöt ovat usein liian alhaalla ja öljyn sekaan kerääntyy kosteutta.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
On 2004-05-05 15:39, Tuomas wrote:
Ei se mikään erityinen Opelin ominaisuus ole. Ehjäänkin koneeseen voi sitä töhnää tulla korkkiin jos koneen lämmöt ovat usein liian alhaalla ja öljyn sekaan kerääntyy kosteutta.
Juurikin näin.. Kyllä sitä muihinkin tulee kun Ooppeleihin. Ja varsinkin talvella,jos kone vielä vähän"huohottaa" niin sitä on öljytikussakin.