No tulipahan sekin sit tehtyä ja aikaa meni n.tunti et ei paha. Mut kaikki tukiraudat oli irti. Tuli muuten hiljaista paitsi apparin ovi kolisee!! Saranatapit väljät, joten tein työkalun ja eikun vaihtoon. Tuli muuten siraan hyvä työkalu tehtyä. Auto on vectra farkku sport -98
<font size=-1>[ This Message was edited by: GBS on 2004-07-03 04:17 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: GBS on 2004-07-04 17:36 ]</font>
Tein saman homman omassa Omegassa ja ero on kyllä korvin kuultavissa (ainakin kun ajoin reilun viikon ilman verhouksia ja rämisevillä tukiraudoilla ).
Oliko Vectran katossa kokomatkalla bitumia vai vain osittain?
Omegassa oli puolessa katossa bitumi joten laitoin tietysti samalla koko katon alalle.
Mulla on nyt siellä tukirautojen ja kattopellin välissä sitä bitumia. Voinko laittaa raudat kiinni bitumipaloihin vai kannattaako ottaa bitumi palat pois kattopellistä? Mielipiteenne..
Eikös siinä pidä irroittaa kaikki kauhukahvat, aurinkolipat ja sisävalo + listat?
Siis tunnissa irrotit verhoilun, liimasit tukipellit ja pistit kaikki takaisin vai???
Paljonko otat jos ajan Espooseen ja teet homman odottaessa?
No tarkka aika oli kai noin 1tunti ja 20 min ja tosiaan kauhukahvat, sisävalot, ja ne "turvaverkko" kiinnikkeet pois. Akkukone nopeuttaa yllättäen hommaa. EN tee työkseni näitä joten vie jonnekkin muualle! Vanhat kitit lähtee hyvin leveällä lastalla pois.
Kyllä mulla meni vähän kauemmin omassa farkku F Astrassa. Ei ollenkaan hankala homma. Hetken joutu kyllä odottaan liimamassan kuivumista, kun ei viitsinyt laittaa kattoverhoilua siihen liimaan kiinni!
Bitumia on tukirautojen väleissä, tosin itse lisäsin jonkin verran lisää sitä sinne. Samalla teippasin kaikki johdot koko matkaltaan kiinni kattoon, niin ei ainakaan rämise.
Hyvä tuli. Nyt ei ainakaan katto rämise vaikka kuinka popittais!