Kuka korjaa sinttereitä?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Jolle
OCF Member
OCF Member

Kuka korjaa sinttereitä?

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Oli C-asconassa AP-racingin 4-lapanen jousitettu sintteri 16v vecculin asetelmalla,eilen sitten kytkin lakkas irrottamasta kokonaan välillä,no tänään sit kytkin käteen ja vikakin löyty!sintterin keskiöstä jousen vierestä pala pois ja jousen saa sormin painamalla pois.Eli tietääkö joku voiko näitä keskiöitä uusia/Kuka tämmösiä hommia tekee?Jos ei,mistä edullisesti uusi,vai tartteeko taas tyytyä tavalliseen :evil:
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Mopo-Sportissa maksaa etuveto opeliin sintterilevy 110-185e riippuen koosta, tässä kuvastossa ei ole mitää mallia mihin käy vaan tosiaan pelkkä levyn koko. Paineasetelma taas maksaa kadett gsi 115e muita ei ole mutta tiedä sitten vaikka toi sopisikin.
Jolle
OCF Member
OCF Member

Jep,kattelin ite samaa ja toi mun koko oli just sen 185e.Taidan hakee 16v:n tavallisen kytkinpaketin(koko paketti sachsilta 150e),veikkaan et kestää mun käytössä ainakin paremmin kun toi ap:n tekemä :D
Jolle
OCF Member
OCF Member

Jep,kattelin ite samaa ja toi mun koko oli just sen 185e.Taidan hakee 16v:n tavallisen kytkinpaketin(koko paketti sachsilta 150e),veikkaan et kestää mun käytössä ainakin paremmin kun toi ap:n tekemä :D
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Läheskään kaikki moposportin levyt ei ole jousitettuja.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Kuka korjaa sinttereitä?

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Jolle kirjoitti:Oli C-asconassa AP-racingin 4-lapanen jousitettu sintteri 16v vecculin asetelmalla,eilen sitten kytkin lakkas irrottamasta kokonaan välillä,no tänään sit kytkin käteen ja vikakin löyty!sintterin keskiöstä jousen vierestä pala pois ja jousen saa sormin painamalla pois.Eli tietääkö joku voiko näitä keskiöitä uusia/Kuka tämmösiä hommia tekee?Jos ei,mistä edullisesti uusi,vai tartteeko taas tyytyä tavalliseen :evil:
APltä saa varmaankin keskiön ja muistini mukaan ei keskiön uusinta varmaan ihmeellinen juttu ole koneistamolle. Tosin kannattaa verrata osien hintaa ja koneistamon tuntiveloitusta, sillä uusi osa voi olla edullinen ratkaisu (tosin AP ei ole tunnettu edullisuudesta).

j.h

Olen vain sintteripaloja joskus vaihdellut.
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

mulle laitettiin uusi keskiö, mutta se oli jousittamaton. Kuplan jousittamattomia levyjä sai pilkkahintaan, niin raapastiin siitä vaan oma keskiö pois ja oikean mallinen tilalle. Sen teki yks puolituttu, jolla oli sorvit ja jyrsijät (ei marsu) ym. laitteet kotona.
Pelitti ihan hyvin. Ei ollut opeli.
Vastaa Viestiin