Eli auto menossa katsastukseen ja kyssäri olisikin tarviiko ovissa olla ikkunaveivit paikoillaan? Itse en keksi miksi tarvisi mutta pakko kysyä kun on niitä jotain ihme lakeja olemassa ettei tule hukkareissu tuon takia.
Edit: tarvitaanko muuta kuin hallintalaitteet+penkki+turvavyö sisälle?
Vaaditaanko katsastuksessa ikkunaveivit?
Muistaakseni pitää olla myös joku nopeuden määrittelyyn tarvittava mittalaite, eli nopeusmittari tai jos sitä ei ole niin kierroslukumittari. En nyt vannomaan mene mutta jotain tuollaista muistelen ja itse kun aikoinaan ajelin ilman mittaristoa (oli modifikaatioprojekti kesken) niin minulla oli pelkkä elektroninen kierroslukumittari ripustettuna kojelautaan.
Nopeusmittarihan on pakollinen vasta v.1984 jälkeen rekisteröidyissä autoissa.ata kirjoitti:Muistaakseni pitää olla myös joku nopeuden määrittelyyn tarvittava mittalaite, eli nopeusmittari tai jos sitä ei ole niin kierroslukumittari. En nyt vannomaan mene mutta jotain tuollaista muistelen ja itse kun aikoinaan ajelin ilman mittaristoa (oli modifikaatioprojekti kesken) niin minulla oli pelkkä elektroninen kierroslukumittari ripustettuna kojelautaan.
Jaa no sitten laitoin "turhaan" sen kierroslukumittarinkin kun se auto oli rekisteröity 1980... no olihan se hyvä itse pystyä arvioimaan nopeus muustakin kuin moottorin äänestä.ascona_c kirjoitti:Nopeusmittarihan on pakollinen vasta v.1984 jälkeen rekisteröidyissä autoissa.ata kirjoitti:Muistaakseni pitää olla myös joku nopeuden määrittelyyn tarvittava mittalaite, eli nopeusmittari tai jos sitä ei ole niin kierroslukumittari. En nyt vannomaan mene mutta jotain tuollaista muistelen ja itse kun aikoinaan ajelin ilman mittaristoa (oli modifikaatioprojekti kesken) niin minulla oli pelkkä elektroninen kierroslukumittari ripustettuna kojelautaan.