Tuossa löyty vanhahko luisin ratti ja pitäähän se tietty E kadettiin saada.
Onkohan mitään tietoa mistä tollasia vanhoja lovettuja keskiöitä saisi? Uudet keskiöt kun eivät sovi edes luultavasti pulttijaoltaan koska noi ruuvin reiät ei ole tasavälein.
en katsellu kuvia,mutta jos se keskiö on sellanen jossa on upotukset johon ratin puolat uppoaa, ja alumiinilaippa sitoo rojut toisiinsa, niin vaikeaa on löytää sopivaa.
minulla on em. kaltainen luisi, vuodelta 82 ja se oli muistaakseni 12". keskiö on manta A käypänen, käynee myös b mantaan ja c kadetiin.
tälläset ratit tuntuu olevan harvinaisia.
voisiko siihen omaan keskiöön sovittaa opelin booriosa? joissahan keskiöissä booriosa on irtonainen ja niiteillä kiini.
-TH- kirjoitti:en katsellu kuvia,mutta jos se keskiö on sellanen jossa on upotukset johon ratin puolat uppoaa, ja alumiinilaippa sitoo rojut toisiinsa, niin vaikeaa on löytää sopivaa.
Juurikin sellainen.
-TH- kirjoitti:
minulla on em. kaltainen luisi, vuodelta 82 ja se oli muistaakseni 12". keskiö on manta A käypänen, käynee myös b mantaan ja c kadetiin.
tälläset ratit tuntuu olevan harvinaisia.
voisiko siihen omaan keskiöön sovittaa opelin booriosa? joissahan keskiöissä booriosa on irtonainen ja niiteillä kiini.
opelin booriosa? Jos tarkoitat sitä mihin akseli tulee se hammastus niin eipä sitä irroittaan viitsilähteä kuin on yhtä ja samaa rautamöttiä tuo keskiö.
Tuli sitten mitattua tuon ratin koko.
Ulkohalkaisija 14" , paljonkohan kadett:n normaalin ratin halkaisija on?
Edit: muutamista liikkeistä olen kysellyt mutta eipä mistään tuollasta keskiöö löydy. Huvittuneen näköisiä katseita vaan on tullut kun oon tuota vanhaa keskiöö näyttänyt.