Ledit Calibran mittaristoon?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Ledit Calibran mittaristoon?

Viesti Kirjoittaja Carpila »

Aikomus olisi laitta Calibran mittaristoon punaiset ledit mittarivalojen tilalle. Millainen homma se mahtaa olla? Montako lediä sinne menee, mistä ledit ja mahd vastukset saa ja mitä ne maksaa?
Tätä topiccia oon seurannu jo:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=91861
Lähinnä tosiaan kiinnostaisi kuulla joltakin mielipidettä joka on tehnyt ko. homman...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
mayhem
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mayhem »

mul on v 96 ja sinne meni neljä pientä ledipoltinta.noita saa motonetista ilman kantoja ja ostaa sielt sit valmiskantaset polttimot ja irottaa niistä polttimot ja laittaa ledit tilalle.tosin joku kauppaa huutonetissä valmiita ledejä, kantoineen päivinee.
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Eagle| »

mayhem kirjoitti:mul on v 96 ja sinne meni neljä pientä ledipoltinta.noita saa motonetista ilman kantoja ja ostaa sielt sit valmiskantaset polttimot ja irottaa niistä polttimot ja laittaa ledit tilalle.tosin joku kauppaa huutonetissä valmiita ledejä, kantoineen päivinee.
ei ei.. kaikkia tässä nyt kiinnostaa se että onko joku tehnyt sen ledi viritelmän.. toimiiko himmennin valokatkaisimen alla enään tuon virityksen jälkeen? :P Se lienee keskeisin asia... siis selväähän on että noi ledit voi laittaa mut huolis et kaikki toimii viel sen jälkeenkin :D
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ei skulaa himmennin ledien kanssa,tai ainakin hyvin minimaalinen vaikutus kiekon pyörittämisellä.
Itse en kyllä ole koko himmennintä kaivannut.
Eagle|
'Senator'
'Senator'

TJT kirjoitti:Ei skulaa himmennin ledien kanssa,tai ainakin hyvin minimaalinen vaikutus kiekon pyörittämisellä.
Paitsi jos himmentimen taakse vaihtaisi erilaiset vastukset jolloin arvot saisi hmm.. :lol: :lol: Noin sanois Amitsun Sähköpuolen opettaja. x) :roll:
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Eagle|
'Senator'
'Senator'

TJT kirjoitti:Ei skulaa himmennin ledien kanssa,tai ainakin hyvin minimaalinen vaikutus kiekon pyörittämisellä.
Ja kyl miä ainakii huolin et se himmennin pelaa ton operaation jälkeenkin.. :D Sillä kun ne ledit sinne kerran pistää nii ne on sit niin kaua ku ne kestää tai vaikka koko auton iän.. taitaa olla hurja rojekti purkaa toi mittaristo.. ei saa vissii vähän irroittamalla vaihdeltua niit polttimoit...
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Taitaa vecussa olla aika samanlainen mittaristo kuin tossakin :wink: ja 4 lediä sinne noin niinku alunperin menee. :wink: itse tilasin Saksasta www.BlauerTacho.de <-- jotain 8 lediä hintaan 30 euroa (sis.postikulut) ja onnistui. Mittaristo vaan irti ja valot vaihtoon.. :)

edit: eikä ollut mikään mahdoton homma, ehkä yht. puol tuntia-tunti :wink:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Eagle|
'Senator'
'Senator'

VecculiOoppeli kirjoitti:Taitaa vecussa olla aika samanlainen mittaristo kuin tossakin :wink: ja 4 lediä sinne noin niinku alunperin menee. :wink: itse tilasin Saksasta www.BlauerTacho.de <-- jotain 8 lediä hintaan 30 euroa (sis.postikulut) ja onnistui. Mittaristo vaan irti ja valot vaihtoon.. :)

Jos teet noin nopeest sen nii tuu tekee mullekki jooko :D:D
astraali 1.8 16v sport
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja astraali 1.8 16v sport »

mulla b-vecculis siniset ledit mittaristos ja lämmönsäätönupikoissa ja kyl himmennin toimii normaalisti 8)
Omega 2.5 dt -00 caravan
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Itellä on ledit auton kattovalossa, ja kyllä sekin himmenee melkein oikein. Ledit himmenee tiettyyn pisteeseen, jolloin ne sitten sammuu kokonaan, ei niin kuin tavalliset polttimot jotka saa niin himmeeksi kuin haluaa. Mutta melko himmeäksi ne kuitenkin menee...

Kuva
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Itse en välitä vaikka himmennin ei toimisi. MIstä sais noi ledit kantoineen "bolt on" tilattua? 4 kpl siis riittää mittaristoon ja yksi sisäväloon?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Eagle| kirjoitti:
VecculiOoppeli kirjoitti:Taitaa vecussa olla aika samanlainen mittaristo kuin tossakin :wink: ja 4 lediä sinne noin niinku alunperin menee. :wink: itse tilasin Saksasta www.BlauerTacho.de <-- jotain 8 lediä hintaan 30 euroa (sis.postikulut) ja onnistui. Mittaristo vaan irti ja valot vaihtoon.. :)

Jos teet noin nopeest sen nii tuu tekee mullekki jooko :D:D
Toki! :D :lol:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Eagle|
'Senator'
'Senator'

astraali 1.8 16v sport kirjoitti:mulla b-vecculis siniset ledit mittaristos ja lämmönsäätönupikoissa ja kyl himmennin toimii normaalisti 8)
Kerro lisää... Mistä hankit ledit? Mitkä ledit? Mahd. tarkasti kiitos! :D
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Käyköhan nää suoraan Calibran mittaristoon?????

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=27081508

Kuva

Ei olisi ainakaan kalliit! Kympillä viis kappaletta....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Nuo käy muuten suoraan.. Oliko muita värivaihtoehtoja kuin punainen?
Kuva
Vectra 2000
Vastaa Viestiin