halvin viritys
-
cubic_inch
- 'Kadett'

halvin viritys
ostin tänään 3,0i mallinen 12v senaattorin. halus virittää vähän. ja halvalla... ehdotuksia?
Tuning? Voiko sitä syödä?
- jukkapoika77
- 'Admiral'

'Tonskulus kirjoitti:Nokka-akseli ja megasquirt. Niillä pääsee alkuun, le-jetillä ei tee mitään.
älä puhu paskaa le-jetistä
esim Le-jetilla otettiin Mantasta 2.2:sta irti 171hv ja vakio oli 115hv
ei mitään ongelmaa ollut muuta kun tyhjä käynti johtuen P2 nokasta
ja monzasta on tarkoitus vetästä 230-240hv irti L-jetin kans
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Oletan että ko. le-jetissä on pieni imm joka on aika rajoilla jo vakiotehoisessa koneessakin. Eli eiköhän vähintään pitäisi asentaa iso imm mikäli 3.0:aa virittelee..!
Mun monzassa ainaski o pieni imm. en jaksa alkaa hommaa isompaa kun megasquirtilla pääsee aivan varmasti parempiin tuloksiin ku yhdelläkään LE-jetillä..
Mun monzassa ainaski o pieni imm. en jaksa alkaa hommaa isompaa kun megasquirtilla pääsee aivan varmasti parempiin tuloksiin ku yhdelläkään LE-jetillä..
Monellaisii takaveto-ooppelei ollunnaa
Jahas täällä haisee haastamisen maku kyllä mä tuun kyykyttämään tuolla mun L-jetillä sun megaruikutuksetTonskulus kirjoitti:Oletan että ko. le-jetissä on pieni imm joka on aika rajoilla jo vakiotehoisessa koneessakin. Eli eiköhän vähintään pitäisi asentaa iso imm mikäli 3.0:aa virittelee..!
kun se teho tulee paljon muullakin tavalla kuinka sillä ruikulla ruikitaan
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Mä oon aina luullut et jos ei sytkä ja bensakarttoihin kajota niin ainut tapa on vaihtaa immiä ja suuttimia sopivassa suhteessa isompaan jotta saadaan kakku riittämään kun viritellään.
Mitä sä olisitkaan saanut siitä Mantasta jos sulla olisi ollut edes jonkinlainen säädettävä moottorinohjaus käytössä?
Mitä sä olisitkaan saanut siitä Mantasta jos sulla olisi ollut edes jonkinlainen säädettävä moottorinohjaus käytössä?
Manta B GSi projekti etenee... hitaasti hyvä tulee jo vuodesta 2005.
Nissan Skyline GT-R
BMW 525dA M-Sport
Nissan Skyline GT-R
BMW 525dA M-Sport
paljon enemmän mutta nyt olikin puhe että LE-jetti on ihan hyvä virikäytössäkin ettei tuota megeruikku tarvi laittaa heti jos mä laitan säädettävän ruikuttimen niin Haltec tai Hestec tulee niillä tekee jo OIKEASTI tehoa lisää huomattavasti ja läppärillä vaan katsastus säädötappracing kirjoitti:Mä oon aina luullut et jos ei sytkä ja bensakarttoihin kajota niin ainut tapa on vaihtaa immiä ja suuttimia sopivassa suhteessa isompaan jotta saadaan kakku riittämään kun viritellään.
Olikos se Manta penkitetty vakionakin samassa penkissä, vai käytettiinkös tässä vain viritetyn koneen penkityksessä jotain 50% korjauskerrointa?Realsanta kirjoitti:'Tonskulus kirjoitti:Nokka-akseli ja megasquirt. Niillä pääsee alkuun, le-jetillä ei tee mitään.
älä puhu paskaa le-jetistä![]()
esim Le-jetilla otettiin Mantasta 2.2:sta irti 171hv ja vakio oli 115hv
ei mitään ongelmaa ollut muuta kun tyhjä käynti johtuen P2 nokasta
ja monzasta on tarkoitus vetästä 230-240hv irti L-jetin kans
Se oli mulle tulleena jo hieman viritetty
se mistä lähdettiin vanhalla kannella oli muistaaksenis n.128hv Enem y12 (288ast lussupaska) nokkana+säädettävä nokkapyörä, annoin auton mukanat laput niin ei oo mistä tarkistaa tuota lähtö tehoa, Vanha putki huomaa "ralli" lähtöputket hieman "isommat" kun vakio mehupillit
sitten tuli x19 kairattu kansi, isoilmmäärämittari,vv-suodatin,65mm kaasuläppäkotelo, Enem P2, 4-2-1 peltisatsi,PA-paineen säädin oli jo tuolloin ekassa penkityksessä, alakerta oli tasapainoitettu edellisen omistajan aikana ainakin siltä tuntu kun botnia ringin pääsuoralla 7500rpm eikä ollut moksikaan
Huomaa vakio suuttimet oli kiinni kummassakin tapauksessa
se mistä lähdettiin vanhalla kannella oli muistaaksenis n.128hv Enem y12 (288ast lussupaska) nokkana+säädettävä nokkapyörä, annoin auton mukanat laput niin ei oo mistä tarkistaa tuota lähtö tehoa, Vanha putki huomaa "ralli" lähtöputket hieman "isommat" kun vakio mehupillit
sitten tuli x19 kairattu kansi, isoilmmäärämittari,vv-suodatin,65mm kaasuläppäkotelo, Enem P2, 4-2-1 peltisatsi,PA-paineen säädin oli jo tuolloin ekassa penkityksessä, alakerta oli tasapainoitettu edellisen omistajan aikana ainakin siltä tuntu kun botnia ringin pääsuoralla 7500rpm eikä ollut moksikaan
Huomaa vakio suuttimet oli kiinni kummassakin tapauksessa