Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra C:n vetokoukusta...
    Kirjoittaja AG »
    5 Vastaukset
    678 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JuhaV
  • Halukkaat niin laittakaa tänne tunaattuja E-kadetteja
    Kirjoittaja Miggo »
    0 Vastaukset
    335 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miggo
  • turbo calikoita?
    Kirjoittaja Calibra turbo »
    30 Vastaukset
    2546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Calibra turbo
  • Katsastus
    Kirjoittaja soppa »
    8 Vastaukset
    840 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Astra G käytettynä?
    Kirjoittaja ArtsA »
    12 Vastaukset
    2991 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Calibran valmistusmaa
    Kirjoittaja caliccaman »
    5 Vastaukset
    1071 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JaspaJami
  • Calibran takavaloista kysymys.
    Kirjoittaja JaspaJami »
    14 Vastaukset
    1082 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JaspaJami
  • Mitä eroa on cd varustelulla verrattuna sporttiin
    Kirjoittaja Fanaatikko »
    1 Vastaukset
    464 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SKL
  • Vectra Sport 2.2. Voyage
    Kirjoittaja pemurtok »
    6 Vastaukset
    669 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mstone
  • Käynnistys ongelmia!!!
    Kirjoittaja Hantta_ »
    6 Vastaukset
    898 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sir Vili
  • Ulkolämpötilamittarista...
    Kirjoittaja Supikoira »
    7 Vastaukset
    801 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-Type
  • Haynes manuaalit?!
    Kirjoittaja Undertaker »
    5 Vastaukset
    854 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • Omegoita tuotu 1048 kpl v.2003
    Kirjoittaja Renex »
    2 Vastaukset
    817 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • sport 2.0 cd vectra..vm 96
    Kirjoittaja ouppelixi »
    1 Vastaukset
    392 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Olbe
  • Lotuksen vero tullin sivuilta
    Kirjoittaja teemua »
    25 Vastaukset
    5101 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • Varastettu...
    Kirjoittaja SorsaTRanssissa »
    0 Vastaukset
    721 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorsaTRanssissa
  • B manta saksasta
    Kirjoittaja Jawa »
    2 Vastaukset
    599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samipuro
  • Opelien yksilölliset veroprosentit
    Kirjoittaja jjvirtan »
    4 Vastaukset
    744 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • 24 kuollut
    Kirjoittaja Omenalimu »
    1 Vastaukset
    1144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JaspaJami
  • B-Omegan raidetankojen uloimmat päät vaihtoon
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    8 Vastaukset
    955 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • vectra gts turbo lastulla?
    Kirjoittaja Trunk »
    29 Vastaukset
    3202 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Photoshoppaajat huom!
    Kirjoittaja Vectra-3.0i »
    9 Vastaukset
    1351 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vectra-3.0i
  • McRallying puskuri F Astraan..
    Kirjoittaja wiquel »
    0 Vastaukset
    369 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wiquel
  • TUN-400
    Kirjoittaja Lazi »
    24 Vastaukset
    4850 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-A
  • Q/Opel Omega
    Kirjoittaja Restarter »
    1 Vastaukset
    627 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Omega mobile.de.ssä
    Kirjoittaja Kume »
    5 Vastaukset
    1011 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Iltalehti : ooppeli läks karkuun poliiseja
    Kirjoittaja Lurttinen »
    41 Vastaukset
    6066 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • Katsastumies ahdistaa... Nyt katkes (taas) pinna opelien kan
    Kirjoittaja Lurttinen »
    17 Vastaukset
    2996 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OlympiaRekord
  • Photoshoppi apua kaivataan
    Kirjoittaja Jabajee »
    3 Vastaukset
    689 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja blueranger
  • Farmarin rekisteröinti pakettiautoksi
    Kirjoittaja ixu »
    20 Vastaukset
    2581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PoRToS
  • keskuslukitus sekosi!
    Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »
    3 Vastaukset
    802 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona
  • Kuka tietää/omistaa Opel Ascona A 1.9, rek. LAJ-539??
    Kirjoittaja Kaitzu »
    0 Vastaukset
    405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kaitzu
  • Paljon ajetut Vectra B:eet
    Kirjoittaja keppana »
    14 Vastaukset
    1723 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janie79
  • 14" ---> 16" onnistuuko ongelmitta?
    Kirjoittaja Vilkkis »
    17 Vastaukset
    1235 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dormer
  • Astraan (G) aluvanteet kesäksi
    Kirjoittaja LepopeL »
    3 Vastaukset
    540 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus_J
  • Evolution Manta
    Kirjoittaja TranceSami »
    1 Vastaukset
    570 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja speedster
  • Helppo konsti arvon alentamiseen!
    Kirjoittaja Antero »
    23 Vastaukset
    2639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antero
  • Manta A nokan maalaus, mittoja kaivataan
    Kirjoittaja Manta-A »
    0 Vastaukset
    341 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-A
  • Senator A TD
    Kirjoittaja Manta400look »
    8 Vastaukset
    701 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelmeister
  • saksa-kyssä
    Kirjoittaja loox »
    4 Vastaukset
    546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Mikä et gsi alkper aluissa?
    Kirjoittaja C20xe.jesse »
    2 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja C20xe.jesse
  • 225 nakit
    Kirjoittaja Vecetra »
    14 Vastaukset
    1136 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vecetra
  • saksan B-omegojen turvatyynyt
    Kirjoittaja segru »
    12 Vastaukset
    1026 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rekortti
  • Vectran tuulilasin/takalasin tiivisteet
    Kirjoittaja shishkebab »
    7 Vastaukset
    686 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • 120km/h tyhjin renkain...
    Kirjoittaja wizard »
    1 Vastaukset
    589 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • mitkäs vanteet alle...?
    Kirjoittaja Manta-A »
    23 Vastaukset
    2012 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-A
  • Ylitarjontaa autoliikkeissä...
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    0 Vastaukset
    497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä
  • Kadett 1.6SH erot 16V malliin
    Kirjoittaja cockjerry »
    10 Vastaukset
    644 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sjugel
  • Mistä löytyisi oikean värinen (E112, samppanja)etulokasuoja
    Kirjoittaja Omega-a-pasconacona »
    0 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omega-a-pasconacona
  • OPC Astra
    Kirjoittaja G Astra Sport »
    5 Vastaukset
    664 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja G Astra Sport

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja