Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Astrasta Zafiraan tai Vectraan
    Kirjoittaja Kameli »
    20 Vastaukset
    3646 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • johan on omega...
    Kirjoittaja olio^^ »
    8 Vastaukset
    2153 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Helpless
  • Uus käyttäjä.. Eka opel..
    Kirjoittaja JonneK »
    16 Vastaukset
    2247 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Jape_
  • Opel Kadett 1.4i -90 MITTARISTO
    Kirjoittaja n1ck3 »
    1 Vastaukset
    613 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Omegan pesurin irroitus
    Kirjoittaja gospelman1 »
    1 Vastaukset
    643 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • C kadetin lämppärin parantelu??
    Kirjoittaja opel tuner »
    3 Vastaukset
    680 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • B1-omegan xenon-umpiot?
    Kirjoittaja turbo »
    1 Vastaukset
    736 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Opel Montana/uusi Omega??
    Kirjoittaja Fallen »
    11 Vastaukset
    3358 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dave From Sheffield
  • Käppärivaijerin kiristys ?
    Kirjoittaja Veikka »
    6 Vastaukset
    914 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Moderaattoreille/ Ocf contact Personeille!
    Kirjoittaja spyguy »
    3 Vastaukset
    2352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja spyguy
  • Uusi käyttäjä ja uusi kuski
    Kirjoittaja torspoo »
    13 Vastaukset
    2125 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Diagnostiikka pistoke
    Kirjoittaja jake205 »
    1 Vastaukset
    802 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gerT
  • Motorsport Calibra
    Kirjoittaja Juhapaananen »
    3 Vastaukset
    1049 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juhapaananen
  • Autoverhoomo
    Kirjoittaja tomba78 »
    1 Vastaukset
    861 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • Yllättävän pirteä 1.8 Astra
    Kirjoittaja Undertaker »
    27 Vastaukset
    5687 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN
  • H Astra vuotaa öljyä ja naftaa, Kumpi maksaa?
    Kirjoittaja Delco Romu »
    4 Vastaukset
    3585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Delco Romu
  • Vertailutodistuksia B-ascoon ja C-kadettiin c18xe,x18xe?
    Kirjoittaja projectile »
    2 Vastaukset
    640 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja projectile
  • Omegan maalaus
    Kirjoittaja Irmscher1 »
    16 Vastaukset
    3189 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja miikka.supreme
  • Oulussa oli liukasta aamusella....
    Kirjoittaja Freelancer85 »
    23 Vastaukset
    4189 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • B-Senator käyttöautoksi?
    Kirjoittaja bumper »
    11 Vastaukset
    1623 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k-p
  • omppu b vaiko vectra vm.99 2.0 sport
    Kirjoittaja jom77 »
    11 Vastaukset
    1231 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • Ensimmäisen auton valinta?
    Kirjoittaja Thomppson »
    17 Vastaukset
    2339 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Beavis
  • Nelivedon katsastus.
    Kirjoittaja 2slow4motion »
    14 Vastaukset
    4374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jussi V
  • Vectra A V6 1995 /CBR-115/Tiedätkö varhaisemmista vaiheista
    Kirjoittaja sepse »
    2 Vastaukset
    1039 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • Omppu B2 ja iskarit
    Kirjoittaja via »
    1 Vastaukset
    600 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Lotus club russia
    Kirjoittaja Ake »
    19 Vastaukset
    4385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -WW-
  • Opel TIS ja kytkentäkaaviot
    Kirjoittaja jpisteh »
    5 Vastaukset
    3554 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janzamar
  • OPEL Huolto Kirkkonummi / Espoo akseli, APUA KAIVATAAN PIAN
    Kirjoittaja Sakkeus »
    3 Vastaukset
    1639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sakkeus
  • Omega B1 2.5V6 lähti uudelle omistajalla
    Kirjoittaja kapiteeli »
    1 Vastaukset
    7268 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samipee
  • corsa b vm.93 lämppäri ongelma
    Kirjoittaja omppu_pomppu »
    6 Vastaukset
    1068 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Mallierot Omega B 98 ja 99
    Kirjoittaja OVV6 »
    10 Vastaukset
    1816 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SKL
  • Peura Zafiran nokkaan
    Kirjoittaja Juza »
    19 Vastaukset
    3296 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vivamanTT
  • Vectra B 2,0 16v edition 100 vm-99
    Kirjoittaja Teukka Salama »
    2 Vastaukset
    913 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tiebo
  • edullinen korjaamo turun seudulla?
    Kirjoittaja marko80 »
    0 Vastaukset
    550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marko80
  • Kysymys
    Kirjoittaja calik89 »
    2 Vastaukset
    858 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Ostamassa B omegaa...???
    Kirjoittaja Thunder2180 »
    26 Vastaukset
    3474 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Fmon
  • tyhmä kysymys vectra b:stä
    Kirjoittaja kossmann »
    4 Vastaukset
    1184 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lepaaa
  • rekisteriotetehot
    Kirjoittaja kmov »
    10 Vastaukset
    1601 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pci
  • X20XEV moottorin vaihto?
    Kirjoittaja yeahrl »
    4 Vastaukset
    1027 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Opel Virtalukko!!
    Kirjoittaja _Jape_ »
    7 Vastaukset
    1219 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • eroavaisuus todistus corsa A
    Kirjoittaja mulkkari »
    4 Vastaukset
    1026 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kaitzu
  • Omega B tuli sitten hankittua...
    Kirjoittaja kristian_k »
    23 Vastaukset
    4363 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JNS
  • Siirtyminen Opelin vähintää ihmeelliseen maailmaan :(
    Kirjoittaja Heny »
    23 Vastaukset
    3365 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Heny
  • Opel Ascona B Virtalukko!!!
    Kirjoittaja _Jape_ »
    2 Vastaukset
    1067 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • uusi Omega?
    Kirjoittaja peppesopel »
    20 Vastaukset
    3377 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • Rekordin hinta??
    Kirjoittaja america »
    12 Vastaukset
    1666 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Simo
  • Uusien Opelien takuu 6v !!! (vain Saksassa)
    Kirjoittaja kapiteeli »
    4 Vastaukset
    1955 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Fallen
  • Omega A vai Vectra A 4x4 ?
    Kirjoittaja Opel for life »
    23 Vastaukset
    2531 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel for life
  • Siisti ratti Monzaan
    Kirjoittaja Ksthb »
    2 Vastaukset
    843 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Vectra C:n jälkiasennus xenonit. APUA?
    Kirjoittaja theme^^ »
    2 Vastaukset
    813 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja