Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • vectra 1.6-89 kaasarikone nykii
    Kirjoittaja betsynukko »
    6 Vastaukset
    1092 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • astra f caravan
    Kirjoittaja hupellan »
    1 Vastaukset
    769 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Luu
  • Tuontiauto + yber moottori kilpiin saanti
    Kirjoittaja midget1 »
    17 Vastaukset
    3295 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lowcali
  • Asconan hinnat kohillaan.......
    Kirjoittaja EWO-500 »
    19 Vastaukset
    3013 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Beeascona
  • Opel Ascona C
    Kirjoittaja MantaGsi »
    6 Vastaukset
    1128 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • MY2008 Vectroja Magneetissa?
    Kirjoittaja MikaT »
    4 Vastaukset
    1907 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsi
  • Opel Omega! Susi vai susi lampaiden vaatteissa?
    Kirjoittaja ff3458 »
    28 Vastaukset
    6562 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Osbo
  • ascona 2.0i -87 myynnissä ja tarttis tietää kulutus
    Kirjoittaja jysky69 »
    11 Vastaukset
    2281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • Omegassa ongelmia
    Kirjoittaja dillard »
    7 Vastaukset
    1343 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Motocoyote
  • Opelin Suomen kotisivut.
    Kirjoittaja turbo »
    6 Vastaukset
    1790 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • ihmeaineesta opeliin
    Kirjoittaja oiseteslada »
    1 Vastaukset
    1164 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • Kokemuksia uudesta Astrasta!!!
    Kirjoittaja Opelikuikka »
    14 Vastaukset
    5475 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Larvanto
  • Tekniikka kysymys
    Kirjoittaja Kristian73 »
    1 Vastaukset
    770 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matzi
  • KFR-855 Calibra
    Kirjoittaja Kettunen »
    5 Vastaukset
    2230 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • lukko b kadettiin
    Kirjoittaja opel 2400 »
    0 Vastaukset
    558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel 2400
  • jarrut b kadettiin
    Kirjoittaja opel 2400 »
    2 Vastaukset
    809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • Manta-projekti lähtee kohta käyntiin
    Kirjoittaja matlab »
    21 Vastaukset
    4148 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja motorsport
  • onko mahdollisuus saaha hellan lisä valo maskiin uusia
    Kirjoittaja jere rantonen »
    3 Vastaukset
    927 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • Commodore C:n pultti-jako/iskarit taakse???
    Kirjoittaja annu »
    7 Vastaukset
    1335 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 340cid
  • Vivaro kysymyksiä...
    Kirjoittaja TN62 »
    2 Vastaukset
    1160 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DIESEL=no 1
  • Streettuningcar heebeleet
    Kirjoittaja Anagonda »
    12 Vastaukset
    2110 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LouCCu
  • Romuttamo/autopurkaamo
    Kirjoittaja kolava »
    18 Vastaukset
    5534 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kolava
  • Vectra B kirkkaat sivuvilkut?
    Kirjoittaja Trinity »
    7 Vastaukset
    1167 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Trinity
  • Astra G:n pakokaasuvalo
    Kirjoittaja essentia- »
    3 Vastaukset
    1069 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja essentia-
  • Omegan lämppäri jää puhaltamaan
    Kirjoittaja pala82 »
    8 Vastaukset
    2783 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • C20XE koneen räjäytyskuvaa
    Kirjoittaja Mct »
    0 Vastaukset
    732 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mct
  • B omega vinkuu
    Kirjoittaja harnkopf »
    4 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Paljonko tässä autossa heppoja? OPC Vectra 2006
    Kirjoittaja Undertaker »
    54 Vastaukset
    7976 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja WainaJarvela
  • 12v 3000:n paineasetelma
    Kirjoittaja olio^^ »
    0 Vastaukset
    615 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja olio^^
  • Astra H ja startin jälkeinen liikkeellelähtönapsaus
    Kirjoittaja murdoc »
    19 Vastaukset
    3762 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hautju
  • Astra G -98 ostettu - kysymyksiä
    Kirjoittaja //Mikko »
    5 Vastaukset
    1366 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Kadett 1.6i -91
    Kirjoittaja S.e.p.p.o »
    9 Vastaukset
    2058 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whathifi
  • opel sintra
    Kirjoittaja puuhapeter »
    1 Vastaukset
    860 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J.Toivanen
  • Vectra hankimassa
    Kirjoittaja opel76 »
    3 Vastaukset
    1266 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • minkälainen auto on ascona
    Kirjoittaja jere rantonen »
    31 Vastaukset
    5025 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jere rantonen
  • Opel Commodore C
    Kirjoittaja annu »
    7 Vastaukset
    2329 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bumper
  • Calibra 2.5 V6 vs. 16V turbo
    Kirjoittaja Pitsu »
    3 Vastaukset
    1521 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dreety
  • Vielä kerran Ahvenistolle? 19.9 klo 18.00-20.00 Vahvistettu!
    Kirjoittaja Jope »
    61 Vastaukset
    10061 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PeteA
  • Commo B-C/Rekord D-E ovatko oikeasti noin heppoisia
    Kirjoittaja bumper »
    5 Vastaukset
    1508 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Simo
  • Opelin merkkihuollot!
    Kirjoittaja herra-snellman »
    4 Vastaukset
    1640 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • miks ooppeleista ei pääse eroon
    Kirjoittaja jere rantonen »
    31 Vastaukset
    5326 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • opel omegassa vikaa
    Kirjoittaja dillard »
    1 Vastaukset
    931 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J.Toivanen
  • Neuvoja astra G farkun ostamiseen?
    Kirjoittaja Regno »
    7 Vastaukset
    1602 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Värinä
    Kirjoittaja america »
    4 Vastaukset
    1467 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ?!
  • Omega B 2.5 vs 3.0 (eli suorituskyky?)
    Kirjoittaja VilkkuS »
    156 Vastaukset
    26781 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ^Axu^
  • pelottaa/hirvittää...
    Kirjoittaja humalikko »
    28 Vastaukset
    5727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • manta 2.0 muutos 2.2
    Kirjoittaja sammy2 »
    2 Vastaukset
    906 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sammy2
  • Astra F valomuisti
    Kirjoittaja Dino »
    45 Vastaukset
    6010 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • Omega B, kokemuksia?
    Kirjoittaja Leppis »
    15 Vastaukset
    3448 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • Synteettinen opel-öljy ?
    Kirjoittaja ganza »
    22 Vastaukset
    4818 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johnny Rageous

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja