Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • ostin ooppelin
    Kirjoittaja pete79 »
    7 Vastaukset
    1726 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whathifi
  • B1 Omegaa 2.0 16V ostamassa
    Kirjoittaja Beavis »
    15 Vastaukset
    2492 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omppu2k
  • Täysin turhaa tietoa (0-200km/h)
    Kirjoittaja Jope »
    20 Vastaukset
    5489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • OPEL KORJAAMO HELSINGISSÄ ??? OUTO VIKA!!
    Kirjoittaja jope30 »
    2 Vastaukset
    1551 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Opel Signum Opc
    Kirjoittaja jezze »
    9 Vastaukset
    1611 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nysali
  • Omega vm.2001
    Kirjoittaja Petropoulos »
    14 Vastaukset
    2081 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Napero
  • Abblendl. Rücklicht -> suomeksi?
    Kirjoittaja Tukkajumala »
    0 Vastaukset
    821 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tukkajumala
  • 1.6.16v Vectra - B
    Kirjoittaja Teemu J »
    5 Vastaukset
    1113 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iso-O
  • Frontera tietäjät (vm 97-...)
    Kirjoittaja Napero »
    6 Vastaukset
    1174 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palle
  • Yleistietoa Astrasta kaivataan
    Kirjoittaja 1Bazoomer »
    7 Vastaukset
    1970 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • B-vectra farmari automaatilla??? vikoja ym
    Kirjoittaja kingiz »
    0 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kingiz
  • Mitä tämä merkki tarkoittaa ?
    Kirjoittaja undoman27 »
    18 Vastaukset
    3607 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • AutoBild laaturaportti vm. 2007
    Kirjoittaja Veeksi »
    9 Vastaukset
    1853 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • edullinen evo500
    Kirjoittaja Jari79 »
    1 Vastaukset
    1349 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Calibran outo ulina
    Kirjoittaja Dobermann »
    5 Vastaukset
    1231 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja liteFun
  • OPEL ZAFIRA A TUNING
    Kirjoittaja Tomppa »
    12 Vastaukset
    2768 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jk80
  • Uusi vectra?
    Kirjoittaja Napero »
    7 Vastaukset
    1428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahis!
  • ?
    Kirjoittaja jankok »
    5 Vastaukset
    1402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jankok
  • Taas ajellaan Omenalla
    Kirjoittaja omena-95 »
    2 Vastaukset
    876 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mtt
  • Kokemuksia Vectra 1.6i 16V GL -97 farmarista
    Kirjoittaja jutasa »
    11 Vastaukset
    1897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Uusi auto taloon!
    Kirjoittaja Vihreävectra »
    12 Vastaukset
    2046 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vihreävectra
  • Clion vaihto Corsaan?!
    Kirjoittaja Conrero »
    12 Vastaukset
    1734 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Calibra Turbo ja ajonesto
    Kirjoittaja Mixu_N »
    4 Vastaukset
    1106 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja repsa
  • Prostreet? joko toimii?+ läppärunko asiaa
    Kirjoittaja Kotis »
    9 Vastaukset
    1709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • 5 ovinen gsi-kadetti?
    Kirjoittaja tero76 »
    15 Vastaukset
    2152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DTI
  • Ihan vaan mielen kiinnosta... Omenat A ->
    Kirjoittaja Kahejoko »
    16 Vastaukset
    2570 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja EWO-500
  • lowrider in viking line
    Kirjoittaja ryynanen »
    7 Vastaukset
    2992 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ryynanen
  • "gross gontry" opel
    Kirjoittaja lapatch »
    2 Vastaukset
    795 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • 20xe:hen vauxhall venttiilikopan palanen?
    Kirjoittaja unique »
    11 Vastaukset
    1124 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja unique
  • "Uusi koppaisen" Omegan moottorit?
    Kirjoittaja Tukkajumala »
    8 Vastaukset
    1521 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tukkajumala
  • Astra H 2007
    Kirjoittaja WainaJarvela »
    4 Vastaukset
    1080 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja WainaJarvela
  • ohjekirja
    Kirjoittaja calibra timi »
    4 Vastaukset
    971 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kale
  • calibra lahdesta
    Kirjoittaja janette »
    17 Vastaukset
    2440 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marqus
  • Flashissa Mikkiksen Mantan kuva
    Kirjoittaja ata »
    16 Vastaukset
    2486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • Omega 2.6l vm.92 muheammat äänet?
    Kirjoittaja Asics »
    6 Vastaukset
    1460 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pekuGM
  • Coupet liikenteessä Kontiolahdessa...
    Kirjoittaja ile-ko »
    8 Vastaukset
    2811 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J.Toivanen
  • A-omega sivusto
    Kirjoittaja Jari79 »
    4 Vastaukset
    965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jezze
  • Tuonti-Opeleiden veroprosentit?
    Kirjoittaja Mixi »
    1 Vastaukset
    884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Kiire. Onko kenelläkään öljyproppua?
    Kirjoittaja Omenalimu »
    11 Vastaukset
    1434 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • bertsan käsikirja
    Kirjoittaja mkm77 »
    0 Vastaukset
    592 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mkm77
  • VARASTETTU!!! A-Manta XXK-71 Hämeenlinnasta
    Kirjoittaja pecu_83 »
    11 Vastaukset
    2418 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikkis79
  • Autonvaihtoo...
    Kirjoittaja rjm123 »
    2 Vastaukset
    794 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palehti
  • Opel Monterey - käyttö kokemuksia?
    Kirjoittaja Lar-1 »
    4 Vastaukset
    2607 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Mistä saan seuraavat osat?
    Kirjoittaja A_L_L_I »
    3 Vastaukset
    1192 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bone
  • Opelien mallikohtaisia vikoja!
    Kirjoittaja aba22 »
    15 Vastaukset
    2558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • Pois Volvoilusta (S60 D5), takas Opeliin (Astra H CDTI)
    Kirjoittaja junio »
    13 Vastaukset
    2410 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Zafira A OPC?
    Kirjoittaja Tctic »
    13 Vastaukset
    1977 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja uhrmacher
  • Speedster
    Kirjoittaja TeemuM »
    19 Vastaukset
    5532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kilroy1
  • 2.2 16v sport vectrasta tietoa??
    Kirjoittaja SPM »
    40 Vastaukset
    6988 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Astra 1.4 1994?
    Kirjoittaja stryker »
    15 Vastaukset
    2167 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja