Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • B Corsan Ohjaustehostin
    Kirjoittaja lavaamo »
    10 Vastaukset
    4608 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mustapilvi
  • C Vectra
    Kirjoittaja Zeppie »
    7 Vastaukset
    1238 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lowcali
  • Takapönttö B2 vectraan!?
    Kirjoittaja aba22 »
    8 Vastaukset
    1216 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aba22
  • Auton Vaihto
    Kirjoittaja Teemu J »
    3 Vastaukset
    1428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vectra91
  • Paras tapa kuljettaa raato korjattavaksi Pori --> Oulu
    Kirjoittaja Mixu_N »
    10 Vastaukset
    1915 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • Omegan outo valokuvio
    Kirjoittaja Pipru »
    3 Vastaukset
    986 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile84
  • Vectran Värit?
    Kirjoittaja Teemu J »
    4 Vastaukset
    1357 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • pätkii pätkii
    Kirjoittaja koni23 »
    7 Vastaukset
    1123 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • kadetti polttaa oiken puolen seisonta valojen sulakkeen
    Kirjoittaja jere rantonen »
    2 Vastaukset
    483 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jere rantonen
  • Astra 1.4?
    Kirjoittaja stryker »
    3 Vastaukset
    677 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • A-vectra 2.0i ja bensa haisee
    Kirjoittaja aba22 »
    4 Vastaukset
    662 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aba22
  • Hinta-arvio -04 GTS Vectralle
    Kirjoittaja =Pasi= »
    9 Vastaukset
    1634 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja severi
  • Kuinka monelta hajonnut B-Vectrasta vaihdelaatikko?
    Kirjoittaja Crazax »
    25 Vastaukset
    3788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J@gr
  • CDTI Zaffen "pikalämmitin" ja puoliautom. ilmastoi
    Kirjoittaja P3 »
    25 Vastaukset
    3098 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timoan
  • Sutarit katselee tähtiä
    Kirjoittaja TomppaKoo »
    5 Vastaukset
    1201 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TomppaKoo
  • Auton ruostesuojaus Jämsä.
    Kirjoittaja turbo »
    1 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja yammu89
  • Mitä öljyä käytätte Oopelissanne?
    Kirjoittaja hate64 »
    2 Vastaukset
    808 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja squealer
  • Mikä ärsyttää autossani
    Kirjoittaja vekkulisti »
    158 Vastaukset
    24490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nysali
  • 2.0 16v d kadetti.
    Kirjoittaja timppa1 »
    17 Vastaukset
    2460 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja timppa1
  • opel vivaro 2.5dti huollot ja viat
    Kirjoittaja lassee »
    2 Vastaukset
    1733 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja marcopel
  • UUSI MUUTOSKATSASTUSLAKI
    Kirjoittaja corsaraattori »
    21 Vastaukset
    3486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • Asconan jarrut temppuilee
    Kirjoittaja wectra90 »
    6 Vastaukset
    971 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wectra90
  • Agila B - Feast your eyes on this beauty
    Kirjoittaja Veeksi »
    7 Vastaukset
    1100 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • omegaB nopeus mittari sekoile
    Kirjoittaja leoelain »
    14 Vastaukset
    1428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja CableGuy
  • C-Vectra Saksasta, mitä pitää hankkia Suomessa
    Kirjoittaja tkks »
    11 Vastaukset
    1788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Vectra C ajoittaisia käynnistysongelmia
    Kirjoittaja petrih »
    1 Vastaukset
    650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Astra G -99 1.8 lambdako taas rikki?
    Kirjoittaja Rimini »
    14 Vastaukset
    1621 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Omega B Sähköhäikkää
    Kirjoittaja Hermanni! »
    13 Vastaukset
    1641 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ooskari
  • corsan korjaus
    Kirjoittaja jvakeva »
    2 Vastaukset
    625 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Omega A vilkku temppuilee
    Kirjoittaja heke88 »
    1 Vastaukset
    602 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • B-Vectran 1,6 -99 rattilukko kenkkuilee?
    Kirjoittaja sipma1 »
    2 Vastaukset
    579 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mustapilvi
  • Osta Opel kuukauden palautusoikeudella
    Kirjoittaja Zafira »
    10 Vastaukset
    1965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Huolto ja Länsi-auto Varisto
    Kirjoittaja jabe77 »
    30 Vastaukset
    6243 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • uus omega??
    Kirjoittaja a.tikkanen »
    33 Vastaukset
    3818 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pipru
  • termostaatti
    Kirjoittaja Eija »
    12 Vastaukset
    1301 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Boah
  • Apua Opel Vectra 1.7TD vilkkuongelmaan!
    Kirjoittaja mimmaliisa »
    1 Vastaukset
    428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Mistä varaosia?
    Kirjoittaja Meriva03 »
    4 Vastaukset
    754 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zeniitti
  • paljon tehoo 3000 omekassa
    Kirjoittaja Tykki »
    10 Vastaukset
    1687 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • manta vai ascona
    Kirjoittaja nicosamuli »
    3 Vastaukset
    887 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lonnqvist
  • Vakionopeudensäädin Omegaan
    Kirjoittaja Pipru »
    11 Vastaukset
    1637 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pipru
  • Vectra C GTS "käryää". Onko kokemuksia vastaavasta?
    Kirjoittaja k21 »
    41 Vastaukset
    10044 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja k21
  • Löytyihän se takalasinlämmitin!
    Kirjoittaja ile-ko »
    18 Vastaukset
    3002 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja IceMan22
  • Tulipahan ajeltua...
    Kirjoittaja janska »
    0 Vastaukset
    863 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja janska
  • APUA
    Kirjoittaja Pxi »
    2 Vastaukset
    757 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pxi
  • E-Kadetin vetokoukku
    Kirjoittaja varatti »
    2 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja varatti
  • apua corsan käynnistykseen?? KIIRE!!
    Kirjoittaja kekkuli83 »
    10 Vastaukset
    1204 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kekkuli83
  • kadett e kuvalta messut
    Kirjoittaja ali3 »
    6 Vastaukset
    830 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SharPei
  • Jäähdytinnesteen vuoto
    Kirjoittaja root »
    9 Vastaukset
    1042 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • ilmastoinnin nappulasta valo sammui
    Kirjoittaja hate64 »
    16 Vastaukset
    2239 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palehti
  • Joensuu tapahtuma
    Kirjoittaja milder »
    1 Vastaukset
    589 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja J.Toivanen

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja