Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Ennen, jälkeen ja lasku
    Kirjoittaja jandon »
    28 Vastaukset
    4053 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HMS77
  • Joko kesärenkaat alla?
    Kirjoittaja janne81 »
    2 Vastaukset
    1024 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Moottorikoodin sijainti
    Kirjoittaja (F)ast_tra »
    3 Vastaukset
    692 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pistoolisankari
  • vectra huoltoon
    Kirjoittaja joni04 »
    1 Vastaukset
    683 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Masai
  • 1.7 CDTI 100hp Kulutus
    Kirjoittaja jermu »
    33 Vastaukset
    6017 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jermu
  • Kenen vanha avo kadett ?
    Kirjoittaja austina35 »
    3 Vastaukset
    1236 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • G astraa ostamassa....
    Kirjoittaja ~D~ »
    1 Vastaukset
    680 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antsu70
  • Geneven Näyttely
    Kirjoittaja Teemu J »
    9 Vastaukset
    1218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Killroy
  • varaosakoodeja?
    Kirjoittaja -Henkka- »
    2 Vastaukset
    738 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Henkka-
  • Opel Corsa B 1.0 yleisiä vikoja?
    Kirjoittaja Realsanta »
    6 Vastaukset
    1126 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Fastra
    Kirjoittaja Teemu J »
    2 Vastaukset
    655 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • Corsa OPC:n koeajo
    Kirjoittaja Astra_X_2 »
    1 Vastaukset
    1070 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja static
  • Pääsi ooppeli viimein eläkkeelle...
    Kirjoittaja PetskuR »
    0 Vastaukset
    849 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PetskuR
  • Pyyhkijä ongelma
    Kirjoittaja Astrologi »
    3 Vastaukset
    981 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astrologi
  • sedanin ja farmarin takapuskurit
    Kirjoittaja _vectra_b »
    1 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BullDozer
  • Opel purkamo? Onko jossain?
    Kirjoittaja digimiki79 »
    18 Vastaukset
    4861 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GSi 16V
  • Maksimi kulutukset
    Kirjoittaja pki »
    71 Vastaukset
    7806 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nimezis
  • Saksalaista Opel moottorisanastoa?
    Kirjoittaja vectraTBO »
    4 Vastaukset
    909 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraTBO
  • Omega vs. Vectra?
    Kirjoittaja Constant mesh »
    3 Vastaukset
    837 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Omega A vikakoodien luku?
    Kirjoittaja pasipo »
    3 Vastaukset
    950 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pasipo
  • Opel Senator Lämmityslaiteongelma
    Kirjoittaja Lakkatinneri »
    6 Vastaukset
    961 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lakkatinneri
  • uusi opel gt!
    Kirjoittaja sloxa »
    22 Vastaukset
    3359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sloxa
  • naisen nimiin auto - aleneeko vakuutus (sukupuoli)
    Kirjoittaja vekkulisti »
    13 Vastaukset
    1856 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • G- Astran mittarivalot vilkkuu, mikähän vikana? Korjattu!
    Kirjoittaja Peuhu »
    1 Vastaukset
    758 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Peuhu
  • zafiran koiraverkko
    Kirjoittaja jussi68 »
    3 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juuus
  • OPEL VECTRA 1,6 i 16V 1996
    Kirjoittaja kaiveli »
    31 Vastaukset
    4094 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekkulisti
  • Kadetissa uudet vanteet
    Kirjoittaja Undertaker »
    16 Vastaukset
    1699 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DieselDaddy
  • kukaan käyttänyt phelsingin auton mainostamaa HARD lageha
    Kirjoittaja vekkulisti »
    4 Vastaukset
    1008 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekkulisti
  • calibra ehkä myytävänä
    Kirjoittaja julukkar »
    3 Vastaukset
    1144 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • B-vekun valosta
    Kirjoittaja aako »
    5 Vastaukset
    874 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aako
  • Mikä yhdistelmä tämä on???
    Kirjoittaja jaakko1 »
    4 Vastaukset
    1163 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Pissapoika hiljeni
    Kirjoittaja Namiska »
    1 Vastaukset
    649 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Putikka
  • mikä ihmeen reikä tos on? opel astra f 92
    Kirjoittaja djlaz »
    4 Vastaukset
    1064 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Alustasuojausta
    Kirjoittaja pertsa5 »
    28 Vastaukset
    3771 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pertsa5
  • Hankinnan alla Vectra GTS 3.2
    Kirjoittaja Jakexi »
    15 Vastaukset
    2402 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsi
  • Gt Vectra
    Kirjoittaja Teemu J »
    4 Vastaukset
    922 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tebi
  • farmari dieselistä pakettiautoksi,vieläkö onnistuu?
    Kirjoittaja astraGcaravan »
    17 Vastaukset
    2010 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraGcaravan
  • Missä edullisesti pk-seudulla: Mcphersonit + takavaimennin
    Kirjoittaja vahlroth »
    4 Vastaukset
    712 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku
  • ostin ooppelin :/
    Kirjoittaja -vecculi- »
    8 Vastaukset
    1498 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -vecculi-
  • A-vectraa ostamassa (~93-95) mahd. automaatti
    Kirjoittaja bumper »
    8 Vastaukset
    1136 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Peuhu
  • Opel Vectra vm. -89 ja käynnistysongelma
    Kirjoittaja Opelfever »
    10 Vastaukset
    1347 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja disu
  • Senator A Runkonumero hukassa
    Kirjoittaja opel613 »
    6 Vastaukset
    990 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Vectra Wagon 2.0T vai Wagon 2.8T V6
    Kirjoittaja petrih »
    63 Vastaukset
    9571 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkis
  • KIIRE!Hyvä ja halpa Opel-huolto Helsingissä?
    Kirjoittaja Donno »
    3 Vastaukset
    1186 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vekkulisti
  • Opel Vectra 2.6 V6 Sport: Vika korjattu ja auto myyty...
    Kirjoittaja Kutonen »
    61 Vastaukset
    12170 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kutonen
  • Opel GTC Concept
    Kirjoittaja bahis! »
    7 Vastaukset
    988 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ville
  • OPEL OMEGA B (MV6) STW aiheiset nettisivuni on PÄIVITETTY
    Kirjoittaja digimiki79 »
    5 Vastaukset
    2001 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Osbo
  • ascona i400
    Kirjoittaja SYGI »
    3 Vastaukset
    937 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • korjaamo?
    Kirjoittaja pema »
    2 Vastaukset
    941 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ville
  • Kokemuksia otsonoinnista?
    Kirjoittaja DieselDaddy »
    10 Vastaukset
    2012 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja