Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • E Kadduun enkelin silmät??
    Kirjoittaja ileza »
    1 Vastaukset
    567 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja glo
  • vectra b farmari -99 mistä löytyis"tuning takapuskuri&q
    Kirjoittaja teemu99 »
    0 Vastaukset
    380 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teemu99
  • onko mitään yhteistä ???
    Kirjoittaja waldos »
    1 Vastaukset
    788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja telwin
  • voi hyvät hyssykät 230 vai 250 hepoa 2.8 T
    Kirjoittaja accer »
    42 Vastaukset
    4221 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wegeljeff
  • omega B keskireijän koko??
    Kirjoittaja tykemon »
    2 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LouCCu
  • sähkökaavio vactra
    Kirjoittaja ck83 »
    9 Vastaukset
    1437 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ck83
  • Tigra twintop eri mallit???
    Kirjoittaja ddude »
    0 Vastaukset
    423 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ddude
  • *KIIRE* Ostamassa Frisco-Kadettia
    Kirjoittaja eski^ »
    17 Vastaukset
    2065 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • omegan lämpömittari antura
    Kirjoittaja makesara1 »
    1 Vastaukset
    601 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Presterin
  • Opel astra GTC 1.8 vertailussa
    Kirjoittaja sama »
    4 Vastaukset
    938 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra_X_2
  • pakokaasun haju auton sisällä
    Kirjoittaja kag1 »
    6 Vastaukset
    1332 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kag1
  • B Omegan lämppäri
    Kirjoittaja Veikka »
    1 Vastaukset
    492 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • Lisääkö isompi laturi polttoaineenkulutusta
    Kirjoittaja jermu »
    6 Vastaukset
    1152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hape
  • "KIIRE" Ostamassa Omega B2 -00 2.5 V6
    Kirjoittaja holtvo »
    4 Vastaukset
    1240 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • Astra 1.8 wagon vai vectra 1.8 wagon
    Kirjoittaja puuppeli1.8 »
    19 Vastaukset
    1986 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja squealer
  • Omega MV6 Sport?
    Kirjoittaja LouCCu »
    18 Vastaukset
    1889 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja päälikkö
  • Omegan hinta?
    Kirjoittaja rautasydän »
    5 Vastaukset
    800 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Monza myynnissä...
    Kirjoittaja Wili »
    4 Vastaukset
    1009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Astra 2.2 ja 120tkm huolto?
    Kirjoittaja isojussi »
    11 Vastaukset
    1330 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juutas
  • ETUVETOCORSA
    Kirjoittaja takavetosorsa »
    3 Vastaukset
    905 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • C corsa pakuksi
    Kirjoittaja Juhi »
    1 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • vanhan corsan etu-laakeri.
    Kirjoittaja operikki »
    5 Vastaukset
    1071 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett85
  • Corsa 1.4 8v -96 [kaipaisin kokemuksia koneesta]
    Kirjoittaja Altti450 »
    2 Vastaukset
    673 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • B-omegan sähköisen lasinnostimen vaihto
    Kirjoittaja JariM »
    5 Vastaukset
    1404 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JariM
  • Uuden Opelistin kysymyksiä
    Kirjoittaja Venudi »
    1 Vastaukset
    790 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • mitä eroa
    Kirjoittaja puuppeli1.8 »
    12 Vastaukset
    1489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja liteFun
  • Vectra C ajotietokoneesta
    Kirjoittaja MakeTku »
    6 Vastaukset
    1522 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Törni
  • Lisävalot Opelixiin...
    Kirjoittaja Pontiac Gp »
    4 Vastaukset
    900 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Opelixin valoihin lisäystä...
    Kirjoittaja Pontiac Gp »
    2 Vastaukset
    818 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Merkkipäiviä
    Kirjoittaja juueikunn »
    7 Vastaukset
    990 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juueikunn
  • KORJAUSTA/varaosat
    Kirjoittaja lukkari »
    12 Vastaukset
    1953 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nastis
  • Varashälytin Alfatech 100
    Kirjoittaja JMA »
    7 Vastaukset
    995 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JMA
  • Hätävilkku D kadett
    Kirjoittaja dee »
    2 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dee
  • Lunastukseen meni!
    Kirjoittaja miikka555 »
    11 Vastaukset
    2446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lekksi
  • Tuli omega mällättyä
    Kirjoittaja LouCCu »
    23 Vastaukset
    3653 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LouCCu
  • lämpöanturi calibra
    Kirjoittaja lukkari »
    6 Vastaukset
    832 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lowcali
  • Omega B2 ikkunoiden huurtuminen...
    Kirjoittaja Napero »
    13 Vastaukset
    2313 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • hyvää tuuria
    Kirjoittaja yeahrl »
    14 Vastaukset
    3123 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelijanne
  • Vectra 2.0 T kiihtyvyys
    Kirjoittaja VE5A »
    36 Vastaukset
    4550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • Sisätilat Astra G wagon/Astra H wagon/Vectra C 5-ov
    Kirjoittaja 4n77i »
    12 Vastaukset
    2041 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra_X_2
  • Vika astrassa
    Kirjoittaja Zanzio »
    6 Vastaukset
    1804 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Petri R.
  • B-ompun ajovalopolttimot
    Kirjoittaja eddison84 »
    8 Vastaukset
    1036 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja eddison84
  • B2-farkku Vectra Isofix-kiinnikkeitä?
    Kirjoittaja Jaku »
    0 Vastaukset
    411 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku
  • E Rekord
    Kirjoittaja dogzy85 »
    8 Vastaukset
    867 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • lämpöanturi missä olet?
    Kirjoittaja lukkari »
    2 Vastaukset
    676 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja zoomer
  • Monza ja 3.6l kone...
    Kirjoittaja harza »
    23 Vastaukset
    3845 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja santtu
  • opel kadett 2.0 GSI
    Kirjoittaja mikasissonen »
    8 Vastaukset
    1155 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelijanne
  • -99 vectran jarrupalat
    Kirjoittaja vectrat »
    2 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectrat
  • takaluukun saranoiden säätö?
    Kirjoittaja yeahrl »
    1 Vastaukset
    575 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja julma juha
  • Calibran ilmastoinnin kompurasta?
    Kirjoittaja Teemu_H »
    2 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu_H

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja