Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Mitä sisältää Metro-sport varustelu
    Kirjoittaja Alpha »
    1 Vastaukset
    908 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkis
  • Paljonko romuttamolta saa Corsasta?
    Kirjoittaja Textbox »
    13 Vastaukset
    1570 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • xenon valot
    Kirjoittaja vectra01 »
    11 Vastaukset
    1314 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pine
  • Calibran ajovalokytkin
    Kirjoittaja sysmac »
    15 Vastaukset
    1370 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kutonen
  • omegan laitto?
    Kirjoittaja vspeck »
    15 Vastaukset
    2074 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vspeck
  • Vinkki: 2.2 Vectra farmari myytävänä...
    Kirjoittaja Karppa »
    14 Vastaukset
    1719 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • Kokemuksia dieseli B-vectrasta?
    Kirjoittaja JuhaKHJ »
    5 Vastaukset
    894 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • MV6 omegan osto Saksasta
    Kirjoittaja xtc »
    18 Vastaukset
    2822 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ksutinen
  • Neuvoja koskien alustan suojausta korjauksen jälkeen
    Kirjoittaja keltanokka »
    15 Vastaukset
    2135 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AMP
  • Opel Astra määräaikaishuoltojen hinnat ???
    Kirjoittaja AstraStara »
    4 Vastaukset
    1335 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • vetokoukku sedanista HB:hen a-vectrassa
    Kirjoittaja mikkova »
    2 Vastaukset
    428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Hello from Russia
    Kirjoittaja -Tuunaaja- »
    2 Vastaukset
    1476 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 16valve
  • c-kadett
    Kirjoittaja DiMeX »
    1 Vastaukset
    464 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pinohiiri
  • Tärinää jarrutettaessa
    Kirjoittaja jarkkoman »
    5 Vastaukset
    952 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarkkoman
  • omeba b -95 2.5TD ajotietokone
    Kirjoittaja wike80 »
    2 Vastaukset
    513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GS
  • Opel Omega 2.6l dualram
    Kirjoittaja jonza79 »
    6 Vastaukset
    971 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pekuGM
  • Varas pölli kaiken !
    Kirjoittaja Harski »
    8 Vastaukset
    1868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Racoon
  • Vectra-98 En pääse autoon! Sähköt? Ajonesto?
    Kirjoittaja disko-tek »
    8 Vastaukset
    1096 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • "pöt-pöt" ilmiö kun polkaisee jarrupolkimen pohjaa
    Kirjoittaja Osku »
    6 Vastaukset
    971 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilderi
  • Aikas kallis Ooppeli
    Kirjoittaja Tuke84 »
    1 Vastaukset
    906 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja c-murder
  • dti astran vero!!!
    Kirjoittaja leevi »
    3 Vastaukset
    563 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-T
  • Omega -95 B virtalukon purku?
    Kirjoittaja pakrhy »
    2 Vastaukset
    610 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pakrhy
  • Dieselin kulutuksesta
    Kirjoittaja Munkka »
    0 Vastaukset
    165 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Munkka
  • Dieselin kulutuksesta
    Kirjoittaja Munkka »
    0 Vastaukset
    216 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Munkka
  • Dieselin kulutuksesta
    Kirjoittaja Munkka »
    0 Vastaukset
    270 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Munkka
  • Omegan osto
    Kirjoittaja rambi »
    10 Vastaukset
    1409 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • Vectra B.n keskikulutus
    Kirjoittaja Kojootti1 »
    19 Vastaukset
    2221 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja smppa
  • Kesäkuvat
    Kirjoittaja Kuvaajamies »
    5 Vastaukset
    1330 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Milloin/missä numerossa oli A-Omegan esittely TM:ssä?
    Kirjoittaja Leppis »
    3 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Woody
  • Astrassa syttyy TC ja ABS -varoitus valot
    Kirjoittaja pasik »
    13 Vastaukset
    1489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • vectra -91
    Kirjoittaja O.P.E.L.? »
    5 Vastaukset
    657 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jonza79
  • opel
    Kirjoittaja idopoika »
    1 Vastaukset
    578 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelimies
  • Sutii tuning oy.
    Kirjoittaja unique »
    8 Vastaukset
    2902 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Turbo Garret
    Kirjoittaja _Opel_Vectra_ »
    8 Vastaukset
    1230 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • Opel kadett frisco vm-91 tietoa kaivataan?????
    Kirjoittaja majuri »
    3 Vastaukset
    794 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJunior
  • Mad maxin suorituskyvyn salaisuus
    Kirjoittaja reiskaar »
    46 Vastaukset
    19631 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja L.H
  • Uuden Zafiran hinnat...
    Kirjoittaja SporttiFarkku »
    2 Vastaukset
    719 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SporttiFarkku
  • back on the road with opel
    Kirjoittaja nallee »
    2 Vastaukset
    666 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pistoolisankari
  • oven saranatapit
    Kirjoittaja JOONA1503 »
    5 Vastaukset
    1133 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • Daewoo Lemans GSE -87
    Kirjoittaja peteuusi »
    2 Vastaukset
    740 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • 95:ta vai 98:a ?
    Kirjoittaja jarkkoman »
    19 Vastaukset
    3477 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja woof
  • Edullinen korjaamo pääkaupunkiseudulla hakusessa
    Kirjoittaja jkp »
    2 Vastaukset
    496 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • kumpi astra?
    Kirjoittaja vectra-a tuning »
    11 Vastaukset
    1469 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectra-a tuning
  • Corsan sähkövaiva, auttakaa
    Kirjoittaja E8 »
    0 Vastaukset
    426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja E8
  • Omega B manuaali
    Kirjoittaja nastis »
    20 Vastaukset
    3408 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • Tiedustelu
    Kirjoittaja M&K Tuning »
    6 Vastaukset
    973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja D-Ma
  • Manta pois ja Calibra tilalle
    Kirjoittaja TranceSami »
    7 Vastaukset
    1146 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jetzkys
  • Omegan ajotietokoneen virheilmoitus
    Kirjoittaja jurnu »
    4 Vastaukset
    938 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FC
  • Calibran Ilmastointilaite?
    Kirjoittaja Carpila »
    0 Vastaukset
    433 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Carpila
  • outo vika? Vectra B 2.0 Tdi
    Kirjoittaja _Opel_Vectra_ »
    1 Vastaukset
    530 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja