Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • E-kadetin pyyhkimistä
    Kirjoittaja Jari79 »
    9 Vastaukset
    604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • Opel Vectra 2.0 sport voyage
    Kirjoittaja JNJL »
    2 Vastaukset
    536 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JNJL
  • astran lisälämmitin.
    Kirjoittaja crisu »
    8 Vastaukset
    1228 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraGcaravan
  • Halpa Manta
    Kirjoittaja Lazi »
    36 Vastaukset
    5251 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Red Devil
  • nettiauton turbo vectra
    Kirjoittaja 8valve »
    14 Vastaukset
    2594 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juheksi
  • opeli suomeen...
    Kirjoittaja nikotossavainen »
    13 Vastaukset
    2620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Latuu
  • Omega B valojen päivitystä?
    Kirjoittaja SirJ »
    47 Vastaukset
    11769 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega b 2.5 td -97
  • Palanut metalli haju vasentakarengkkaan alueelta
    Kirjoittaja SanoEiJapsiAutolle »
    3 Vastaukset
    1084 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja stiflat
  • On aika samannäköinen peli ...??
    Kirjoittaja palikka »
    17 Vastaukset
    2795 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja stiflat
  • viritystä kädettömälle
    Kirjoittaja purble pearl Wagon »
    7 Vastaukset
    1289 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraTBO
  • opel omegaan lexus valot
    Kirjoittaja HeCe_88 »
    5 Vastaukset
    992 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lussu omega
  • Elämä potkii päähän....
    Kirjoittaja stinde^ »
    3 Vastaukset
    980 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Calibrasta !
    Kirjoittaja Medulla »
    5 Vastaukset
    949 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Bensa webasto B-Vectraan
    Kirjoittaja -Petsku- »
    11 Vastaukset
    1634 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Kaasari kadetti
    Kirjoittaja Petrol »
    16 Vastaukset
    1398 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kingis_
  • Vectra DTH - Ongelmia Eberin kanssa.
    Kirjoittaja Jouni128 »
    20 Vastaukset
    2117 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jouni128
  • Vectran radio mykkänä akunvaihdon jälkeen
    Kirjoittaja rossjarm »
    7 Vastaukset
    808 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rossjarm
  • Kadett E/Astra MK2,siistiksi puunattu mylly...
    Kirjoittaja JS34 »
    1 Vastaukset
    602 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • Mutekin uudet sivut avattu
    Kirjoittaja Veccura A »
    17 Vastaukset
    2167 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • Opelin öljytarjous
    Kirjoittaja jjvirtan »
    7 Vastaukset
    1358 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • radio code hukassa...
    Kirjoittaja timois pena »
    10 Vastaukset
    2864 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Ajovalot
    Kirjoittaja Joce »
    7 Vastaukset
    1327 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Brutal
  • webasto omegaan
    Kirjoittaja omega v6 »
    5 Vastaukset
    734 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega v6
  • Astraan (vm.2000) kallis ohjauslaakerin vaihto?
    Kirjoittaja vilhelmiina »
    9 Vastaukset
    1149 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LeWe
  • Calibran manuaali?
    Kirjoittaja TJT »
    3 Vastaukset
    575 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • calinkan omistajat (4x4 turbo)
    Kirjoittaja 2slow4motion »
    3 Vastaukset
    769 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LBS
  • Mikä on Omegan k-lukon kaukosäätimen toinen nappi?
    Kirjoittaja jmp1984 »
    4 Vastaukset
    662 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jmp1984
  • Missä myydään H1 hehkuja väliltä 60-80W 12v?
    Kirjoittaja jmp1984 »
    2 Vastaukset
    487 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jmp1984
  • Talven eka kolarii :) Opel vs V70
    Kirjoittaja 1st Opel »
    3 Vastaukset
    1241 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Finl
  • Tekniset tiedot
    Kirjoittaja Tyly »
    1 Vastaukset
    661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • pyörrekiihdytin?
    Kirjoittaja palpetri »
    30 Vastaukset
    4955 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • 120 tkm
    Kirjoittaja EkaOpeli »
    2 Vastaukset
    865 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja retsi
  • Hyviä/edullisia Opel/Diesel korjaamoja pääkaupunkiseudulla?
    Kirjoittaja tisilven »
    2 Vastaukset
    1185 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tisilven
  • corollaverso-valot :D
    Kirjoittaja Jortunar »
    5 Vastaukset
    989 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja santtu
  • Huurtuvat ikkunat - korjaus
    Kirjoittaja Antero »
    35 Vastaukset
    5565 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iro
  • Hometta turvavöissä!
    Kirjoittaja Antero »
    8 Vastaukset
    1507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jokke
  • Opel Astra 1.7 DTi 16V Club 4d
    Kirjoittaja calle29 »
    14 Vastaukset
    2125 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wili
  • mistä saa edullisesti xenon umpiot b-omegaan?
    Kirjoittaja maksimus »
    0 Vastaukset
    303 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja maksimus
  • Jarrujen tunnistus Kadett GSi16V & vaihdelaatikko
    Kirjoittaja FrOZ »
    8 Vastaukset
    753 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • AVK:lla nätti C Vectra 2.0 T, tuunattu
    Kirjoittaja joonak »
    21 Vastaukset
    3944 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palikka
  • Astran lämmitys
    Kirjoittaja migi68 »
    6 Vastaukset
    993 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • Uusi edullinen varaosaliike Opelisteille Pohj.-Helsingissä!!
    Kirjoittaja Vincent »
    5 Vastaukset
    1359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • Tuulilasiin halkeama
    Kirjoittaja öljypyssy »
    16 Vastaukset
    4009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Astra H - vakkari & ajotietokone jälkiasennuksena?
    Kirjoittaja jussi-62 »
    16 Vastaukset
    3983 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jussi-62
  • Opel 2.3 Diesel ja 2.3 Turbo Diesel kansien erot?
    Kirjoittaja Janne M »
    6 Vastaukset
    829 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sirkus
  • rekisteröintikatsastus
    Kirjoittaja max power »
    6 Vastaukset
    953 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Hyvä kesärengaskoko? / Vectra C
    Kirjoittaja paapaa33 »
    5 Vastaukset
    816 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja santtu
  • Kenellä on nykyään a vectra IFE-235
    Kirjoittaja makeko »
    8 Vastaukset
    1711 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Chewie
  • Online katalogi
    Kirjoittaja Jarno »
    5 Vastaukset
    1132 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nikson
  • lohko
    Kirjoittaja vehje »
    1 Vastaukset
    497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pagan

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja