Vectra B x16xel 96- (pientä vikaa)
-
sxf
- 'Kapitän'

Vectra B x16xel 96- (pientä vikaa)
Joo elikkä kyseessä on vectra b 96- 1,6 ecotec. On ollu sellasta kierrosten lievää vaihtelua ja ajossa nykimistä sekä moottorin vikavalo palaa vähän väliä aina hetkisen, mutta muistiin ei jää mitään vika koodia. Nyt tänään noin viikon seisomisen jälkeen lähti normaalisti käyntiin kuten aina mutta sitten sammui ja käynistäessä pyöri vajailla pytyillä vähän aikaa ja nyt ei enää lähde ollenkaan. Vika valo saattaa vilkkua kun starttaa.. Mistäpä sitä tällaiset viat voisi johtua?? Jos joku tietää niin Kiitos jo etukäteen!!
-
röpönikkari
- 'Admiral'

-
sxf
- 'Kapitän'

-
röpönikkari
- 'Admiral'

-
ascona_c
- OCF Member 2020
-
sxf
- 'Kapitän'

-
ascona_c
- OCF Member 2020
Avaimessa on sisällä siru, ja virtalukon ympärillä oleva rengas tunnistaa sirun, ja ajonesto kytkeytyy näin pois päältä.sxf kirjoitti:Niin luulen. Mutta onkohan minun avaimessa joku siru, vaikka se on ihan tavallinen avain, vai onko se koko ajon esto siinä virta lukossa??ascona_c kirjoitti:Jos vikavalo vilkkuu käynnistettäessä, niin eikös silloin ole ajonesto päällä?
-
sxf
- 'Kapitän'

Ok. Kiitos tiedosta. Kokeilenkin heti toisella avaimella!ascona_c kirjoitti:Avaimessa on sisällä siru, ja virtalukon ympärillä oleva rengas tunnistaa sirun, ja ajonesto kytkeytyy näin pois päältä.sxf kirjoitti:Niin luulen. Mutta onkohan minun avaimessa joku siru, vaikka se on ihan tavallinen avain, vai onko se koko ajon esto siinä virta lukossa??ascona_c kirjoitti:Jos vikavalo vilkkuu käynnistettäessä, niin eikös silloin ole ajonesto päällä?
-
Janne M
- 'Diplomat'

Ei oo Vectrassa sytytyskasettia vaan ihan perus puolajakaja sekä sytytysjohdot.röpönikkari kirjoitti:No siis se on se tulppien päällä oleva musta mötikkä. Kutsutaan myös sytytyspuolaksi.sxf kirjoitti:
Missäs siaitsee sytytys kasetti?