AstraH-farkun takavaloihin kerääntyy kosteutta..
AstraH-farkun takavaloihin kerääntyy kosteutta..
Onkohan tuo taas yksi 'ominaisuuksista', että kosteutta/huurretta/vettä kertyy takavalojen sisälle sivuosiin/kyljen puolelle? Ja voikohan tuolle yleensäkään tehdä mitään?
-
röpönikkari
- 'Admiral'

Mulla vaihdettiin suoraan uusi takaumpio akvaarion tilalle... Ei kuulemma mietittykään kuivattamista. Juttelin just tänään Metro-Autossa, että poraavat kuulemma nyttemmin isomman rei´än (älä kysy mihin kohtaan) jotta umpio hengittää paremmin...Janne M kirjoitti:Noita takalyhtyjä nykyään kuivatetetaan enemmin kuin vaihdetaan. Se taitaa olla GM:n käytäntö takuuasioissa.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mikä metroauto?Jazz78 kirjoitti:Mulla vaihdettiin suoraan uusi takaumpio akvaarion tilalle... Ei kuulemma mietittykään kuivattamista. Juttelin just tänään Metro-Autossa, että poraavat kuulemma nyttemmin isomman rei´än (älä kysy mihin kohtaan) jotta umpio hengittää paremmin...Janne M kirjoitti:Noita takalyhtyjä nykyään kuivatetetaan enemmin kuin vaihdetaan. Se taitaa olla GM:n käytäntö takuuasioissa.
Vantaalla Airport.Gfiz kirjoitti:Mikä metroauto?Jazz78 kirjoitti:Mulla vaihdettiin suoraan uusi takaumpio akvaarion tilalle... Ei kuulemma mietittykään kuivattamista. Juttelin just tänään Metro-Autossa, että poraavat kuulemma nyttemmin isomman rei´än (älä kysy mihin kohtaan) jotta umpio hengittää paremmin...Janne M kirjoitti:Noita takalyhtyjä nykyään kuivatetetaan enemmin kuin vaihdetaan. Se taitaa olla GM:n käytäntö takuuasioissa.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
mustapilvi
- 'Admiral'

Kosteutta
Olen huomannut saman kosteusjutun ja ratkaissut sen pikku tuuletus kikalla. Siitä takasilmästä on yhteys muovien ym verhoilujen alta tavaratilan alle vararengassäiliöön (ainakin corsassa) joten, vararengassäilön tuuletusta parantamalla se ongelma poistui ainakin minulla. Otin siitä konstista kuvatkin ja laitoin oheiseen galleriaan. http://picasaweb.google.com/haja.kentta/Kayttosavu
UGH
UGH
Onko kellään tarkempaa käryä, että mihin kohtaan uskaltaa reiän jysäyttää?Jazz78 kirjoitti:Vantaalla Airport.Gfiz kirjoitti:Mikä metroauto?Jazz78 kirjoitti:Mulla vaihdettiin suoraan uusi takaumpio akvaarion tilalle... Ei kuulemma mietittykään kuivattamista. Juttelin just tänään Metro-Autossa, että poraavat kuulemma nyttemmin isomman rei´än (älä kysy mihin kohtaan) jotta umpio hengittää paremmin...Janne M kirjoitti:Noita takalyhtyjä nykyään kuivatetetaan enemmin kuin vaihdetaan. Se taitaa olla GM:n käytäntö takuuasioissa.
Sama ongelma siis täälläkin
En kysellyt sitten tarkemmin, koska omasta Astrasta vaihtoivat koko umpion takuuseen ja ongelma meni sen siliän tien.GC.Aravan kirjoitti:Onko kellään tarkempaa käryä, että mihin kohtaan uskaltaa reiän jysäyttää?Jazz78 kirjoitti:Vantaalla Airport.Gfiz kirjoitti:Mikä metroauto?Jazz78 kirjoitti:Mulla vaihdettiin suoraan uusi takaumpio akvaarion tilalle... Ei kuulemma mietittykään kuivattamista. Juttelin just tänään Metro-Autossa, että poraavat kuulemma nyttemmin isomman rei´än (älä kysy mihin kohtaan) jotta umpio hengittää paremmin...Janne M kirjoitti:Noita takalyhtyjä nykyään kuivatetetaan enemmin kuin vaihdetaan. Se taitaa olla GM:n käytäntö takuuasioissa.
Sama ongelma siis täälläkin