otat tietokoneen korttipaikan tukkeen, laitat siitä sen pääty kolon ja vedät lujaa... kahden mittarin neula lähteny ehjänä tollee, eli yhtään en ole rikkonu.. ei tarvi silti mulle pistää laskuu...
Juu haarukalla homma hoituu hyvin.
Sit kun laitat neulat paikalleen saattaa olla et kadetti kulkeekin uskommattoman hyvin valkoisilla mittarin pohjilla..;o)
Ainakin mulle kävi niin että huiput nous neulojen irroituksen myötä... ja sit ei muuta kun testailemalla kohilleen...;o)
Kannattaa eka poistaa mittaristosta se neula mikä estää viisaria tippumasta.
sen jälkeen kääntää mittaristo pystyyn ja kattoo mihin kohtaan viisari vapaasti tippuu ja muistaa sen paikan.
sitte ko hommat on tehty niin laittaa viisarin samaan kohtaan missä se oli.
Vaikeesti selitetty mutta ite ainaki onnistuin tossa.
Joo, c kadetissa ainakin on siellä ala reunassa valkosella maalattu viiru, otin neulan sen tapin yli ja se meni siihen... vaikka väänteli hiukan, ni eipäs se muualle menny... eli ihan alas keskelle ainakin sellanen mittaristo (kadett -79) missä kello, ei kiekkaa.. viisari menee ihan
helposti yli sen vehkeen, ku vähän vääntää.
Jos ostaa sellasen laserilla tai jotenkin muuten tehdyn pohjan, ni mitenkä niissä on se viisarin taappi?? tai jos printtaa ite, ni miten se rajotin tappura??
Juup iteki revein sitä pää punasena ja odotin et koska koko hoito räjähtää käsiin,
aattelin et syteen tai saveen ja kiskasin kunnolla ja se irtos.
Kyllä pelotti.
mä en saanu haarukalla, tai no jos olisin vääntäny sen L muotoon ni olis ollu hyvä et olis saanu vetää suoraa. luulin jo hetken et se on juotettu siihen.... kannattaa ottaa sellanen asenne että kyllä näitä uusia saa...