A-omegan outo sammumattomuus ongelma??
Tämä auto on nykyään minulla ja kohta tulossa tienpäälle kunhan saan kortin. Mutta asiaan olen itsekin tutkinut johtoja ja muita tämmöisiä
ja olen huomannut sellaisen asian että kun auton käydessä yrittää startata niin että startti pyörähtää niin moottorin saa sammutettua. Että onko vika nyt starttimoottorissa ja miten ihmeessä se voi vaikuttaa tälläseen?
ja olen huomannut sellaisen asian että kun auton käydessä yrittää startata niin että startti pyörähtää niin moottorin saa sammutettua. Että onko vika nyt starttimoottorissa ja miten ihmeessä se voi vaikuttaa tälläseen?
se startausasentohan sulkee muita virtapiirejä,että saa startille paremin virtaa.vaikuttaako valokatkaisimen asento esim.Irmscher1 kirjoitti:Tämä auto on nykyään minulla ja kohta tulossa tienpäälle kunhan saan kortin. Mutta asiaan olen itsekin tutkinut johtoja ja muita tämmöisiä
ja vähän vielä tosta starttauksesta,elä nyt uuestaan starttaa,mut sammuiko se samantien starttiasennossa,vai sen jälkeen kun avaimen palautit takas,ja mihin asti palautit,käänsitkö suoraan nollaan?onko startilla muita kun 1 pienempi liitin?siis se heräte.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
mahdollinen kyllä,eiköhän se siellä oo samanlailla oo kun vaikka tossa mulla.sulakkeen kera.kimmo.k kirjoitti:Isällä oli toyota landcruiserissa samaa ongelmaa, vikana oli joku päävirtarele joka aina jumi päälle.. toisinaan kyllä sai sammumaankin

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: A-omegan outo sammumattomuus ongelma?
Vika löytyi! Elikkäs takapenkin lämmittäjän releet jäi jumiin jolloin virta kiersi väärän kautta 
Re: A-omegan outo sammumattomuus ongelma??
Kaikki tulee kuntoon..viimeistään siinä vaiheessa,kun on tullut maksamaan tarpeeksi...