Mulla on syttynyt tuo kyseinen valo muistaakseni kaksi kertaa ja itse olen päätellyt tuon johtuneen perävaunun valoista, jotka myös vikakoodina oli luettavissa testeriltä. Tosin molemmilla kerroilla kyseessä oli "väärä hälyytys" eli nähtävästi venetrailerissa pieniä kontaktikatkoja tms ja auto päätteli lampun palaneen, tosin sitten toisen puolen eteenpäin näyttävää parkkia se ei huomannut, kun se otetaan samasta piuhasta takaparkkien kanssa...
Oletan, että auton omista lampuista on kaikki vähänkään tärkeät lamput tarkastelun alla, mutta esim itsellä on tällä hetkellä palanut takarekkarin toinen lamppu ja siitä ei tule hälyä.
Noista ajovalopolttimoista ... eikös ne ole joko H7:t tai D2S:t ja varmasti tiedät jos ne on noi jälkimmäiset...

Veikkaan siis H7:ja ja se joko toimii tai ei, tuskin edes opelkaan arpoo mitään siitä väliltä tai toisaalta voihan se tarkastella myös jännitteen/virran suuruutta ja päätellä vaikka mitä siitä.. tai sitten on jossain CAN väylän liittimissä häikkää...
Tosin muistan aika uutena saaneeni itse kerran "turhina" merkkivaloina ohjaustehostimen kuvan ja valojen automaattisen korkeussäädön...