höpöhöpö minun vectra ainakaan syöny nuilla vanteilla bensaa yhtään enempää kuin 15tuuman alumiinivanteilla..apache kirjoitti:Älä ihmettele kiihtyvyyden puolitusta ja bensankulutuksen tuplausta
ja minun mielestä kiihtyvyys ei pahasti kärsi
höpöhöpö minun vectra ainakaan syöny nuilla vanteilla bensaa yhtään enempää kuin 15tuuman alumiinivanteilla..apache kirjoitti:Älä ihmettele kiihtyvyyden puolitusta ja bensankulutuksen tuplausta
Se on kuule ihan puhtaasti fysiikkaa. Voi toki olla että sun 15" ovat nekin raskaat joten ero Barzetoihin voi olla sen takia pienilepo89 kirjoitti:höpöhöpö minun vectra ainakaan syöny nuilla vanteilla bensaa yhtään enempää kuin 15tuuman alumiinivanteilla.
apache kirjoitti:Joo ne oli 18". Sekin huono puoli noissa raskaissa vanteissa on että kytkinkin joutuu tiukoille kun liikkeelle lähdössä kytkintä joutuu luistattamaan enempi että pääsee liikkeelle.
Joo ei se nyt niin rajusti siihen kytkimeen varmasti vaikuta että rikki menis. Kiihtyvyyteen kyllä vaikutti, kulutusta en oo niin tarkkaan seurannu mutta siihenkin varmaanAstvec kirjoitti:Komeat vanteet. En ole koskaan kuullut, että vanteilla saisi kytkimen rikottua. Kyllä se on ajotavasta kiinni.Tokihan isommat/raskaammat vanteet vaikuttavat negatiivisesti kulutukseen ja kiihtyvyyteen, mutta eikös se ole niin, että ulkonäkö menee muun edelle.
Se tehon nousukin on ihan fysiikkaalepo89 kirjoitti:kiitos vain sinnekkin kaupoista![]()
ja minun mielestä kiihtyvyys ei pahasti kärsituntuu että vectran kiihtyvyyteen vaikuttaa eniten ilmat plussa kelillä on niin nuhasen oloinen. miinuksen puolelle kun menee niin tuntuu että tulis ainaki 10heppaa lisää.. Miten muuten sait nuo umpiot auki? ite oon jo yhen umpion kuumailmapuhaltimella tuhonnut

Kiitos, ite en löytäny tuota kun koitin ettiä. Mullakin on tuota Sonaxin scratch removeria. Pitää vain jatkaa hinkkaamista, taisin liikaa hätäillä vaan...Nilemma kirjoitti:^Tuossa keskustelua aiheesta.http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 0&t=175031

KiitosNilemma kirjoitti:Näyttää todella hyvältä!Kuinkas sait umpiot kiiltämään?

Pieni rako siihen jäi, mutta ei kovin häiritseväapache kirjoitti:Se taitaa vaatia nyt B2:n puskuria, se on ainakin valojen kohdalta eri muotoinen kuin B1, nyt valojen ja puskurin väliin taitaa jäädä rako? Ja jos laitat B2:n puskurin niin sitten joudut laittamaan...
Joo onhan se. Pistä yv:nä hintaa ja mitä remppoja on tehty? Toivottavasti ei tarvii kauppoja tehä mut alustavasti vois toki noitakin katellaMantaGsi kirjoitti:Eikös tämä ollut ihan xev koneella? Osta multa varmasti toimiva 185tkm ajettu pata?