B Vectran ovitiivisteistä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

Onkos muilla ovitiivisteet yhtä paskat B Vectrassa kuin minulla. Ovien välissä oleva tiiviste näkyy olevan halki, sekä etuovien saranapuolella on tiivisteet kuluneet aika paljon. Saakohan noita ovien väliin tulevia tiivisteitä (about 50cm pitkät) mistään muualta kuin merkkiliikkeestä? Täytyy kysyä Osatoimituksesta.
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Joo, minullakin on ne b-pilarin tiivisteet osittain halki molemmin puolin, mutta aika pieni kosmeettinen haitta tuo tuntuu olevan kun en edes niitä aina huomaa kun ovia avaa :wink:

Jos saat selville niin kerro, että onko tarvetta ruveta uusimaan niitä.

Toisaalta jos eivät ole kalliita niin niitä kantsii huoltaa että ne pysyy pitkään hyvinä eli voidella esim. silikoonilla.
L@te
'Senator'
'Senator'

Juu kyllä silikoonia on tullut tarjottua useinkin noille tiivisteille, mutta silti ovat rikkoontuneet. Täytyy katsoa jaksaako/viitsiikö niitä uusia, mokomia.
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Jep,
Taitaa olla niitä tyyppi oireita että noi b-pilarin tiivisteet hajoo kun niitä ovia pakkasessa repii auki.

Melkoinen humina vaan tulee kun ne tiivisteet on paskana yli 120km vauhdissa(kuulin, en testannut :smile:).
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Minullakin ne on halki, mutta ei se haittaa minun mielestä ollenkaan. Ei niistä tule minkäälaista huminaa. Tai sitten moottorin jylinä peittää ne alleen :wink: Peilin kohdalla on tiiviste vähän kulunut, kun ovi hankaa sitä koko ajan. Siitä selviää silikonilla.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Ei kai niitä muualta saa kuin merkkiliikkeestä, mutta ei se mahdottomia sielläkään maksanut. Muistaakseni alle 20€ kun sen keväällä ostin.
L@te
'Senator'
'Senator'

On 2003-09-15 21:38, MikkoV wrote:
Minullakin ne on halki, mutta ei se haittaa minun mielestä ollenkaan. Ei niistä tule minkäälaista huminaa. Tai sitten moottorin jylinä peittää ne alleen :wink: Peilin kohdalla on tiiviste vähän kulunut, kun ovi hankaa sitä koko ajan. Siitä selviää silikonilla.

-Mikko
Juu ei minunkaan mielestä rikkinäiset b-pilarin tiivisteet mitään ääntä päästä. Ihan sama vika tuo peilin kohdalta kulunut tiiviste, silikoonia hitosti vaan. :wink:
Cowboy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Cowboy »

Mullakin on B-vectran ovien tiivisteet riekaleina varmaankin jokaisessa ovessa. Eipä noista kyllä ole vielä muuta haittaa ollut kuin, että tuntuu että ovet ei menisi kunnolla kiinni niitä paiskoessa. Sellaisen ikävän kolauksen vain päästää.

Pitäis kyllä pistää noe kuntoon. Eniten epäilyttää miten tollanen tiiviste kestää vielä talvella...? Eipä uskalla varmaan paljoa repiä jäätyneitä ovia auki.

-CB
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Hyvin kestää talvea, ainakin minulla. Kolme talvea nuo ovat olleet rikki, mutta ei ne ikinä ole enempää hajonnut. Joskus olen silikonia niihin vaan heittänyt.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jartza »

...onko mulla ainoat ehjät tiivisteet?

just katoin,kaikissa ovissa ehjät ovat...
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Kyllä täällä ja ehjät tiivisteet :grin:
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Hesekiel
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hesekiel »

Vaihdoin noi tiivisteet kesällä, kun sattui repsikan puoleiselle vahinko talvella eli repesi melkein kokonan jäätymisen vuoksi. Kuskin puoli oli vain vähän rikki. Tais olla karvaa alle 20 erkkii kappale.
Vastaa Viestiin