Astra coupe jälleen listoilla??
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Ruotsissahan kuulemma on jo myynnissä nuo uudet 4-kymppisarjalaiset..ja mielenkiinnolla odottelen niitä tänne Suomeenkin..tuskin sellaista hankittua koskaan tulee mutta koeajolla täytyy kuitenkin käydä..On 2003-09-30 12:16, Espoon Jore wrote:
Vuoden 2004 puolella tulee uusi Volvo S40 T5 saatavissa 220hv turbokoneella ja nelivedolla. Sisältä aika hyvän näköinen ja ulkoakin onnistuneemman näköinen kuin mitä on S60 ja S80 mallit.
..tossahan toi olis Http://www.volvo-t5.co.uk/Images/s40_sport_3.jpgOn 2003-09-30 12:16, Espoon Jore wrote:
Vuoden 2004 puolella tulee uusi Volvo S40 T5 saatavissa 220hv turbokoneella ja nelivedolla. Sisältä aika hyvän näköinen ja ulkoakin onnistuneemman näköinen kuin mitä on S60 ja S80 mallit.
Noni..onhan tuo päästävä koeajamaan heti kun tilaisuus tuleeOn 2003-09-30 12:48, Jartza wrote:
..tossahan toi olis Http://www.volvo-t5.co.uk/Images/s40_sport_3.jpg
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Rupesi kiinnostamaan minkäs auton olet "tilannut".On 2003-09-30 12:57, mä wrote:Noni..onhan tuo päästävä koeajamaan heti kun tilaisuus tuleeOn 2003-09-30 12:48, Jartza wrote:
..tossahan toi olis Http://www.volvo-t5.co.uk/Images/s40_sport_3.jpgOlkoonkin että seuraava auto onkin jo periaatteessa tilattu..mutta sitovaksi se tilaus muuttuu vasta ensi vuoden puolella..joten pitää koejaa kaikki mahdolliset "kivat" autot kun vielä voi päätöksiä lähes vapaasti muutella
![]()
Samanlainen kuin nykyinen,tosin "seuraa sukupolvea",eli kokonaan uusi korimalli ja roimasti uutta tekniikkaa..esitellään tosin vasta ensi keväänä ja myyntiin se tulee sen jälkeen. Suomeen toimitusaika on noin vuosi..joten joskus keväällä/kesällä 05 pitäisi olla uusi pihassa 
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:11 ]</font>
...Heh...sulla vaihtuu autot tosi tiuhaan...paaaaljon nopeammin kun minullaOn 2003-09-30 13:10, mä wrote:
Samanlainen kuin nykyinen,tosin "seuraa sukupolvea",eli kokonaan uusi korimalli ja roimasti uutta tekniikkaa..esitellään tosin vasta ensi keväänä ja myyntiin se tulee sen jälkeen. Suomeen toimitusaika on noin vuosi..joten joskus keväällä/kesällä 05 pitäisi olla uusi pihassa
Ei oo sullakaan helppoa...joutuu perustelemaan kaikille aika tarkkaan miksi juuri tuon vaihdoit!
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Noo..siihen on vielä aikaa 2vuotta ennenkuin vaihto on todella edessä.. Eikä se tilaus vielä ole kuin nimi jonotuslistassa..mutta Suomen kiintiöt on niin pienet että jos haluaa järkevissä ajoissa vaihdon saada tehtyä niin on oltava hyvissä ajoin liikkeellä.
Suomeen tulevat 2 ensimmäistä MB SLR:ää on tilattu jo vuonna 1998..ja nyt jo ens kesänä saavat tilaamansa..että on sitä jotkut tosiaan saaneet odotella..
Suomeen tulevat 2 ensimmäistä MB SLR:ää on tilattu jo vuonna 1998..ja nyt jo ens kesänä saavat tilaamansa..että on sitä jotkut tosiaan saaneet odotella..
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Ei kyllä onnistuisi minulta odotella jotain autoa noin kauan. Parissavuodessa ehtii jo mieli muuttua kymmeniä kertoja minkä auton haluaa.On 2003-09-30 13:19, mä wrote:
Noo..siihen on vielä aikaa 2vuotta ennenkuin vaihto on todella edessä.. Eikä se tilaus vielä ole kuin nimi jonotuslistassa..mutta Suomen kiintiöt on niin pienet että jos haluaa järkevissä ajoissa vaihdon saada tehtyä niin on oltava hyvissä ajoin liikkeellä.
Suomeen tulevat 2 ensimmäistä MB SLR:ää on tilattu jo vuonna 1998..ja nyt jo ens kesänä saavat tilaamansa..että on sitä jotkut tosiaan saaneet odotella..![]()
Niinhän se on..siinä ehtii muuttua sekä mieli että tarpeetkin..siks onkin hyvä että viimeistä niittiä kaupalle ei tarvii lyödä kuin suunnilleen vuotta ennen..eli silloin kun yksityiskohtainen tilaus varustelun ym suhteen tehdään. Tosin silloin sitten jää vaihtoautokin liikkeeseen ja antavat "sijaisauton" tilalle..joka on vähän hassu ratkaisu sekin.
Nii..ja ei tässä kai sen kummemmin rahamiehiä olla täälläkään..jotenkin kun saa järkevästi lainat ym junailtua niin ihmeen paljoon sitä pystyy ihan normaalituloillakin taipumaan.. Ja toisaalta tuskin sitä yhtään enempää jäis käteen vaikka ei autoilla "leikkisikään"..menis sitten johonkin muuhun kuitenkin..ja onhan noista autoista iloa kuitenkin kun niistä kerran sattuu tykkäämään
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:34 ]</font>
Nii..ja ei tässä kai sen kummemmin rahamiehiä olla täälläkään..jotenkin kun saa järkevästi lainat ym junailtua niin ihmeen paljoon sitä pystyy ihan normaalituloillakin taipumaan.. Ja toisaalta tuskin sitä yhtään enempää jäis käteen vaikka ei autoilla "leikkisikään"..menis sitten johonkin muuhun kuitenkin..ja onhan noista autoista iloa kuitenkin kun niistä kerran sattuu tykkäämään
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:34 ]</font>