Astra coupe jälleen listoilla??

Keskustelua Opeleista
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Tähän joukkoon voisi vielä lisätä ton Mondeo ST220, vaikka ehkä onkin vähän liian perheautomainen, ainakin kokonsa puolesta :smile:
Nismo, millo lie taas ajos
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Vuoden 2004 puolella tulee uusi Volvo S40 T5 saatavissa 220hv turbokoneella ja nelivedolla. Sisältä aika hyvän näköinen ja ulkoakin onnistuneemman näköinen kuin mitä on S60 ja S80 mallit.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-30 12:16, Espoon Jore wrote:
Vuoden 2004 puolella tulee uusi Volvo S40 T5 saatavissa 220hv turbokoneella ja nelivedolla. Sisältä aika hyvän näköinen ja ulkoakin onnistuneemman näköinen kuin mitä on S60 ja S80 mallit.
Ruotsissahan kuulemma on jo myynnissä nuo uudet 4-kymppisarjalaiset..ja mielenkiinnolla odottelen niitä tänne Suomeenkin..tuskin sellaista hankittua koskaan tulee mutta koeajolla täytyy kuitenkin käydä.. :smile:
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jartza »

On 2003-09-30 12:16, Espoon Jore wrote:
..tossahan toi olis Http://www.volvo-t5.co.uk/Images/s40_sport_3.jpg
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-09-30 12:48, Jartza wrote:
Noni..onhan tuo päästävä koeajamaan heti kun tilaisuus tulee :smile: Olkoonkin että seuraava auto onkin jo periaatteessa tilattu..mutta sitovaksi se tilaus muuttuu vasta ensi vuoden puolella..joten pitää koejaa kaikki mahdolliset "kivat" autot kun vielä voi päätöksiä lähes vapaasti muutella :smile:
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

On 2003-09-30 12:57, mä wrote:
On 2003-09-30 12:48, Jartza wrote:
Noni..onhan tuo päästävä koeajamaan heti kun tilaisuus tulee :smile: Olkoonkin että seuraava auto onkin jo periaatteessa tilattu..mutta sitovaksi se tilaus muuttuu vasta ensi vuoden puolella..joten pitää koejaa kaikki mahdolliset "kivat" autot kun vielä voi päätöksiä lähes vapaasti muutella :smile:
Rupesi kiinnostamaan minkäs auton olet "tilannut".
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Samanlainen kuin nykyinen,tosin "seuraa sukupolvea",eli kokonaan uusi korimalli ja roimasti uutta tekniikkaa..esitellään tosin vasta ensi keväänä ja myyntiin se tulee sen jälkeen. Suomeen toimitusaika on noin vuosi..joten joskus keväällä/kesällä 05 pitäisi olla uusi pihassa :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:11 ]</font>
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

On 2003-09-30 13:10, mä wrote:
Samanlainen kuin nykyinen,tosin "seuraa sukupolvea",eli kokonaan uusi korimalli ja roimasti uutta tekniikkaa..esitellään tosin vasta ensi keväänä ja myyntiin se tulee sen jälkeen. Suomeen toimitusaika on noin vuosi..joten joskus keväällä/kesällä 05 pitäisi olla uusi pihassa :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:11 ]</font>
...Heh...sulla vaihtuu autot tosi tiuhaan...paaaaljon nopeammin kun minulla :smile:ja mäkin kun olen siitä kuullut!

Ei oo sullakaan helppoa...joutuu perustelemaan kaikille aika tarkkaan miksi juuri tuon vaihdoit! :smile:
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Jartza ja mä on ilmiselvästi rahamiehiä.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Noo..siihen on vielä aikaa 2vuotta ennenkuin vaihto on todella edessä.. Eikä se tilaus vielä ole kuin nimi jonotuslistassa..mutta Suomen kiintiöt on niin pienet että jos haluaa järkevissä ajoissa vaihdon saada tehtyä niin on oltava hyvissä ajoin liikkeellä.

Suomeen tulevat 2 ensimmäistä MB SLR:ää on tilattu jo vuonna 1998..ja nyt jo ens kesänä saavat tilaamansa..että on sitä jotkut tosiaan saaneet odotella.. :smile:
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

On 2003-09-30 13:19, mä wrote:
Noo..siihen on vielä aikaa 2vuotta ennenkuin vaihto on todella edessä.. Eikä se tilaus vielä ole kuin nimi jonotuslistassa..mutta Suomen kiintiöt on niin pienet että jos haluaa järkevissä ajoissa vaihdon saada tehtyä niin on oltava hyvissä ajoin liikkeellä.

Suomeen tulevat 2 ensimmäistä MB SLR:ää on tilattu jo vuonna 1998..ja nyt jo ens kesänä saavat tilaamansa..että on sitä jotkut tosiaan saaneet odotella.. :smile:
Ei kyllä onnistuisi minulta odotella jotain autoa noin kauan. Parissavuodessa ehtii jo mieli muuttua kymmeniä kertoja minkä auton haluaa.
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

On 2003-09-30 13:18, Espoon Jore wrote:
Jartza ja mä on ilmiselvästi rahamiehiä.
...siitä asti kun äiti housuihin taskut ompeli ei raha ole koskaan ollut loppu!Mutta ei sitä koskaan liikaakkaan ole ollut. :smile:

Rahamiehenä en itseäni missään tapauksessa pidä!
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Niinhän se on..siinä ehtii muuttua sekä mieli että tarpeetkin..siks onkin hyvä että viimeistä niittiä kaupalle ei tarvii lyödä kuin suunnilleen vuotta ennen..eli silloin kun yksityiskohtainen tilaus varustelun ym suhteen tehdään. Tosin silloin sitten jää vaihtoautokin liikkeeseen ja antavat "sijaisauton" tilalle..joka on vähän hassu ratkaisu sekin.

Nii..ja ei tässä kai sen kummemmin rahamiehiä olla täälläkään..jotenkin kun saa järkevästi lainat ym junailtua niin ihmeen paljoon sitä pystyy ihan normaalituloillakin taipumaan.. Ja toisaalta tuskin sitä yhtään enempää jäis käteen vaikka ei autoilla "leikkisikään"..menis sitten johonkin muuhun kuitenkin..ja onhan noista autoista iloa kuitenkin kun niistä kerran sattuu tykkäämään :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-30 13:34 ]</font>
Vastaa Viestiin