Ja mielellään asennus ohjeet, niin että mittari näyttää paineet oikein.
Kiitoksia vastauksesta etukäteen
Oisko sulla mahdollista ottaa kuvaa moisesta operaatiosta ?? Voisit vaikka lähettää sen mailiini: kkuitunen@gmail.comaksu8225 kirjoitti:itse toteutin niin että ahtoletku imusarjasta pois ja rätti sisään..heti mihin ahtoletku loppuu niin siihen kylkeen reikä,kierre ja esim.ilmausruuvi johon saa suoraan ahtomittarille letkun kiinni.
Minkä hintainen on kyseinen lukulaite/mittari?Minä vaan kirjoitti:Mitenkäs olisi mittari/lukulaite joka liitetään OBDII:een. Jos haluaa ABS. paineen niin se MAP-anturin lukema ja jos taasen ylipaineen niin se on MAP-BARO(=ilmanpaine). Itse olen ollut ko. ratkaisuun erittäin tyytyväinen.

Iso kiitos =) Nyt itekin vasta hokasin ton rasvanipan takaiskuventtiilinJuho M-P kirjoitti:Hyvä paikka, mutta nippaideasi on huono. Rasvanipassa on takaiskuventtiili joten se ei päästä jenkapuolelta läpi.
Hae hydrauliikkaliikkeestä esim CLL-4-M6 leikkuurengasnippa. Eli nippa jossa m6 jenka ja helmiliitin 4mm putkelle.
ei välttämättä ole hyvä paikka kun tuossa kotelossa on "kaasuläppä" joten saapi olla tarkkana ettei se nippa estä sen läpän liikkumista tuon kotelon sisäpuolelta.Juho M-P kirjoitti:Hyvä paikka, mutta nippaideasi on huono. Rasvanipassa on takaiskuventtiili joten se ei päästä jenkapuolelta läpi.
Hae hydrauliikkaliikkeestä esim CLL-4-M6 leikkuurengasnippa. Eli nippa jossa m6 jenka ja helmiliitin 4mm putkelle.
Entäs jos sen siirtäs vähän vasemmalle siis kaasuläpän toiselle puolelle niin ei ota siihen kiinni ??FullMetal kirjoitti:ei välttämättä ole hyvä paikka kun tuossa kotelossa on "kaasuläppä" joten saapi olla tarkkana ettei se nippa estä sen läpän liikkumista tuon kotelon sisäpuolelta.Juho M-P kirjoitti:Hyvä paikka, mutta nippaideasi on huono. Rasvanipassa on takaiskuventtiili joten se ei päästä jenkapuolelta läpi.
Vai mikä paikka ois järkevin, ku ei jaksa ruveta ihmeempiä purkuhommia tekemään...Skelektor kirjoitti:Entäs jos sen siirtäs vähän vasemmalle siis kaasuläpän toiselle puolelle niin ei ota siihen kiinni ??FullMetal kirjoitti:ei välttämättä ole hyvä paikka kun tuossa kotelossa on "kaasuläppä" joten saapi olla tarkkana ettei se nippa estä sen läpän liikkumista tuon kotelon sisäpuolelta.Juho M-P kirjoitti:Hyvä paikka, mutta nippaideasi on huono. Rasvanipassa on takaiskuventtiili joten se ei päästä jenkapuolelta läpi.