Voi olla pikkuisen raskasta juu pyörittää konetta kardaanista, eli kannattaa laittaa laatikko vapaalleOn 2003-11-04 17:27, Renex wrote:Varmaankin luistonesto täytyy kytkeä pois päältä ja vaihde vapaalle? Kokeilkaapa muutkin tätä juttua ja kertokaa kokemuksia kuinka luonnistaa.On 2003-11-04 16:59, turbobliz wrote:
helpoiten asian voi todeta nostamalla perä ilmaan, yksi äijä pyörittää _kardaanista_ ja toinen äijä pitää kiinni pyörästä. Jos se yksi pyörä rupeaa pyörimään tyhjää niin ei ole lukkoa.
Omegoissa on ollut semmoinen rakenne, mikä ei välttämättä paljasta lukkoa pyöristä
pyöritettäessä.
Mikä Omega?
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 18&forum=4On 2003-11-04 18:50, turbobliz wrote:Voi olla pikkuisen raskasta juu pyörittää konetta kardaanista, eli kannattaa laittaa laatikko vapaalleOn 2003-11-04 17:27, Renex wrote:Varmaankin luistonesto täytyy kytkeä pois päältä ja vaihde vapaalle? Kokeilkaapa muutkin tätä juttua ja kertokaa kokemuksia kuinka luonnistaa.On 2003-11-04 16:59, turbobliz wrote:
helpoiten asian voi todeta nostamalla perä ilmaan, yksi äijä pyörittää _kardaanista_ ja toinen äijä pitää kiinni pyörästä. Jos se yksi pyörä rupeaa pyörimään tyhjää niin ei ole lukkoa.
Omegoissa on ollut semmoinen rakenne, mikä ei välttämättä paljasta lukkoa pyöristä
pyöritettäessä.
katso tuolla on lisää puhetta perälukosta
Mä toin -96 Caravanin 2.0-8v koneella.Oli ainakin toi jakohihnan vaihto aika edullinen homma,asentaja sanoi sen olevan yksi helpoimmista.Lisäksi kone ei hajoa jos remmi katkeaisikin.
Autoon ja koneeseen olen kyllä tyytyväinen,kone toimii hyvin eikä tyhjäkäynti aaltoile lainkaan.Aika laiska on tuo kone Omegassa mikä on tunnustettava.2.0-8v sopii tällaiselle köyhälle joka arvostaa taloudellisuutta ja halpoja huoltoja.
Autoon ja koneeseen olen kyllä tyytyväinen,kone toimii hyvin eikä tyhjäkäynti aaltoile lainkaan.Aika laiska on tuo kone Omegassa mikä on tunnustettava.2.0-8v sopii tällaiselle köyhälle joka arvostaa taloudellisuutta ja halpoja huoltoja.
http://www.Autotalli.com mukaan 1999 vuoteen asti olisi saanut tuota mallia, ehkä opelilta kysymällä saa 100 varman tiedon.
Nismo, millo lie taas ajos