Mielenkiintoiseksi menee...mulla satavarmasti orkkis, tehtaalla asennettu ja ainoastaan avaimella käytettävä. Ei minkäänlaista kaukosäätöä...kuula2 kirjoitti:Näin olen aina uskonut olisi alkuperäinen. Mulla on se "neliskanttinen" musta avaimenperä, missä on yksi musta nappi. Auto käynnistys tapahtunut seuraavasti: virrat päälle, painetaan nappia (syttyy moottorin valo, punainen ledi lopettaa vilkkumisen), startataan, kynnistyy (moottorin valo sammuu). Samaisesta napista menee ovet kiinni/auki, jos avaa ovet siitä napista (punainen ledi lakkaa vilkkumasta), ei tartte enää painaa uudestaan vaan voi heti käynnistää (moottori valo palaa virrat päällä), jos avaa oven avaimella, täytyy painaa.tiiikeri kirjoitti: Vectrassa ainakin katossa on tuo orkkisled ja ajonesto aktivoidaan kuljettajan oven lukosta päälle yllä kuvatulla tavalla. Pistää muuten miettimään, että onko toi ajonesto sun Calibrassa
orkkis?
Katsopas Calibran käyttöohjekirjasta, onko siellä mitään mainintaa autossasi olevasta hälyttimestä...orkkishälytin ja toimintaohjeet pitäisi olla ainakin
mainittu Calibran käyttöohjekirjassa. Jos et tosta käyttöohjekirjasta mitään mainintaa löydä asiasta, niin ainakin itse epäilisin, ettei oo alkuperäinen tehtaalla
asennettu hälytin...