http://kaaharit.fi/
pysytään me jeesustelijat vaan täällä.
MIELENTILASTA??!!On 2004-02-15 23:04, spooky wrote:
Niinkuin Komsaa sanoi kaikki riippu mielen tilasta joskus annan tilaa ja joskus en ja silloinkun perääni ajettiin niin se ei johtunut minusta ei sitten millään lailla vaan takana tulia ei pitänyt turva väliä kaupunki aluella ja kuin joudun pudottamaan vauhdin lähes nollaan niin silloin kolahti.. Ja oli muuten kallis remontti makso vakuutus yhtiölle n.5000 euroo mutta se siitä..
Mun mielestä V6 on hieno ja sivistynyt moottori,minkä takia se pitää pilata jollain stanan amisputkistolla?Oliskohan toi se syy siihen yleiseen ärtymykseen tienpäällä?Ei siitä saa V8 ääniä valitettavasti mitenkäänpäin ulosOn 2004-02-14 16:09, spooky wrote:
Itselläni on täysin tavallisen näkönen v6 a veccu tietenkin äänet ovat huomiota herättävät ehkäpä siks osa tahtookin tulla koikeilemaan että onko mulla jokin putki viritys auto!!!
Paskan murinat sanon minä,ei ne kuulu kyllä tyhjäkäynnillä valoissa toisen auton sisään,niin että siitä pitäis kilpasille suinpäin rynnätä.Vielä vähemmän ne äänet kuuluu kilpailuissa,sinne toiseen autoon:)On 2004-02-16 12:31, spooky wrote:
Ja auto ei ole pilattu millään amis putkellaEikä millään muullakaan AMIS typeryyksillä.. Mutta minkäs teet jos toi kutonen murisee
![]()
sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa. tietenkään aitoo ja oikeeta V8 ääntä ei saa tekemälläkään mutta kutonen pitää kans kivaa ääntä kunnon putkistolla. ps. tää on mun mielipide.On 2004-02-16 12:58, Megaman wrote:Paskan murinat sanon minä,ei ne kuulu kyllä tyhjäkäynnillä valoissa toisen auton sisään,niin että siitä pitäis kilpasille suinpäin rynnätä.Vielä vähemmän ne äänet kuuluu kilpailuissa,sinne toiseen autoon:)On 2004-02-16 12:31, spooky wrote:
Ja auto ei ole pilattu millään amis putkellaEikä millään muullakaan AMIS typeryyksillä.. Mutta minkäs teet jos toi kutonen murisee
![]()
Juu,tässähän kuulemma ei nimenomaan puhuttu mistään amistuunauksestaOn 2004-02-16 14:47, Omega B wrote:
sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa. tietenkään aitoo ja oikeeta V8 ääntä ei saa tekemälläkään mutta kutonen pitää kans kivaa ääntä kunnon putkistolla. ps. tää on mun mielipide.

No itse voisin ostaa kertaheitolla vaikka neljä tollasta B V6 Omegaa jos se siitä on kiinni.Ei se ääni kuitenkaan edellytä,että pitää alkaan liikennevaloissa kaasuttelemaan saadakseen huomion,saatikka kaverin kuulemaan mun kutosta.Lapsellista!!
sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa.