Härnäämistä liikenteessä

Keskustelua Opeleista
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

kaaharit menkää tuonne.
http://kaaharit.fi/

pysytään me jeesustelijat vaan täällä. :smile:
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Niinkuin Komsaa sanoi kaikki riippu mielen tilasta joskus annan tilaa ja joskus en ja silloinkun perääni ajettiin niin se ei johtunut minusta ei sitten millään lailla vaan takana tulia ei pitänyt turva väliä kaupunki aluella ja kuin joudun pudottamaan vauhdin lähes nollaan niin silloin kolahti.. Ja oli muuten kallis remontti makso vakuutus yhtiölle n.5000 euroo mutta se siitä..
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-02-15 23:04, spooky wrote:
Niinkuin Komsaa sanoi kaikki riippu mielen tilasta joskus annan tilaa ja joskus en ja silloinkun perääni ajettiin niin se ei johtunut minusta ei sitten millään lailla vaan takana tulia ei pitänyt turva väliä kaupunki aluella ja kuin joudun pudottamaan vauhdin lähes nollaan niin silloin kolahti.. Ja oli muuten kallis remontti makso vakuutus yhtiölle n.5000 euroo mutta se siitä..
MIELENTILASTA??!!

Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin itsehillintä?!

Ei mielentilat ja fiilikset saa hallita ihmistä niin että kontrolli ei säily..varsinkin jos tilanne ei sen pahempi ole kuin joku toinen autoilija takapuskuskurissa kiinni!

Vakuutusyhtiölle 5000e:n lasku..
Mitä SINÄ siitä murehdit..vai oletko kenties itse vakuutusyhtiö..

No..vakavasti puhuen..itsehillinnän menettäminen ja/tai puskuria nuohoavan "opettaminen" voi pahimmillaan maksaa hengen, sekä "opettajan", opetettavan että jonkun täysin sivullisen.

Minusta on täysin yhden tekevää vaikka vakuutusyhtiö..tai kuka tahansa maksaisi vaikka 5miljoonan e:n laskun..jos ihmishenkiä ei mene.

Peltiä ja puskuria saa aina rahalla uutta..menetettyä terveyttä tai henkeä ei korvaa mikään.

ps. "tulia" kirjoitetaan tuliJa, "takana tulia" on yhdyssana ja myöskin J:llä, "turva väli" on niinikään yhdyssana..samoin "kaupunki alue"..

Ihan vaan pienenä huomiona.. :smile:

Mikäs auto muuten oli kyseessä kun vakuutusyhtiölle tuli 5000e:n lasku?
Ilmeisesti auto meni siis lunastukseen..

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-02-16 07:31 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

On 2004-02-14 16:09, spooky wrote:
Itselläni on täysin tavallisen näkönen v6 a veccu tietenkin äänet ovat huomiota herättävät ehkäpä siks osa tahtookin tulla koikeilemaan että onko mulla jokin putki viritys auto!!!
Mun mielestä V6 on hieno ja sivistynyt moottori,minkä takia se pitää pilata jollain stanan amisputkistolla?Oliskohan toi se syy siihen yleiseen ärtymykseen tienpäällä?Ei siitä saa V8 ääniä valitettavasti mitenkäänpäin ulos :grin:
Mä pitäisin sen ihan vakion näkoisenä ja kuuloisena,mahdollisesti 1.6 merkintä takaluukkuun jne...sleeperi on paljon kovempi juttu,kuin tollanen kisamagneetti.
BoB
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja BoB »

[quote]
On 2004-02-16 07:26, mä wrote:
No..vakavasti puhuen..itsehillinnän menettäminen ja/tai puskuria nuohoavan "opettaminen" voi pahimmillaan maksaa hengen, sekä "opettajan", opetettavan että jonkun täysin sivullisen.

Joo samaa mieltä oon siinä, että kaikenlainen muiden opettaminen on mielestäni turhaa. Kun näitä vastaavia threadeja on lukenut niin aina joku haukkuu jotain lapselliseksi joka on " provosoitunut" vaikka siitä että toinen ajaa ihan puskurissa kiinni. Ja sitten kuitenkin ruvetaan antamaan mitä oivallisimpia neuvoja miten kannattaa nostattaa pölyt pientareilta jne. Eikö juuri tuollainen ole myös hieman lapsellista ja tyhmää? :smile: Eiköhän kaikkein paras keino vaikuttaa liikenneturvallisuuteen ole pitää huoli omasta ajamisestaan ja siitä ettei itse aiheuta mitään tilanteita. Muiden ihmisten ajoon tai asenteisiin on aika vaikea lähteä puuttumaan liikenteessä tahi edes yrittää niitä täällä forumissa puhumalla muuttaa. Kuten MÄ sanoi, itsehillintää vaan kaikissa tilanteissa ja jätetään ne kaikenlaiset opettamiset autokoulujen ja poliisin hommiksi!!!

ps. tämä ei sitten ollut mikään liikenteessä kisailun puolesta poustaus, päinvastoin!!!! :grin:
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Niinpä niin ja eiköhän se ole jokaisen oma ongelma miten ajaa vai??? Ja auto ei ole pilattu millään amis putkella :smile: Eikä millään muullakaan AMIS typeryyksillä.. Mutta minkäs teet jos toi kutonen murisee :smile:
Niin ja auto on vectra-A v6 ja ei mennyt lunastukseen kun alun alkaen hinta arvio oli 2000e mutta se sitten vähän kasvoi kun korjaus työtä alettiin tekemään ja vak. tarkastaja oli sitä mieltä että kun työ oli jo alkanut ja rahaa oli mennyt aika paljon ni se sitten ei enään halunnut lunastaa autoa kun oli kuulemma maksanut vakuutus yhtiölle aika paljon!!! Tiedä sitten

<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-02-16 12:36 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-02-16 12:31, spooky wrote:
Ja auto ei ole pilattu millään amis putkella :smile: Eikä millään muullakaan AMIS typeryyksillä.. Mutta minkäs teet jos toi kutonen murisee :smile:
Paskan murinat sanon minä,ei ne kuulu kyllä tyhjäkäynnillä valoissa toisen auton sisään,niin että siitä pitäis kilpasille suinpäin rynnätä.Vielä vähemmän ne äänet kuuluu kilpailuissa,sinne toiseen autoon:)
Taitaa ne murinat kuulua korkeintaan kuskin korviin,joka kasvattaa taas testosteronin syöttöä...
Eri asia oli noi 70-luvun V6 consulit yms.ns.vanhanajan teini-vehkeet,joissa äänet kuului korttelien päähän...

Nykyakainen V6 kuuluu kehrätä kuin kissa.Ja käynti on tasaista ja värinätöntä.Taidat vaan kaasutella sillä valoissa ja sulla on putki rikki,hae ihmeessä uusi pakoputki,niin saat kruisailla taas rauhassa :grin:

Turvallista matkaa ja koita hillitä nyt niitä kilvanajoja,ettei käy pian kalliiksi :wink:
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

eipä itteeni ainakaan ole liikaa haastettu valoissa, itellä on tosin tapana lähteä aina suhteellisen rivakasti valoista liikkeelle, jonka jotkut saattaa ottaa "haasteena" ottakoon jos siltä tuntuu :roll:(tosin välillä rantaväylällä on kiva kiihyttää ronskimmin jos viereen vielä sattuu ajaan joku uusi ns. isommanluokan auto vetävät aika kivasti palkoja välillä nenään kun jäävät lähössä :lol: :lol: :lol: :lol:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-02-16 13:15 ]</font>
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega B »

On 2004-02-16 12:58, Megaman wrote:
On 2004-02-16 12:31, spooky wrote:
Ja auto ei ole pilattu millään amis putkella :smile: Eikä millään muullakaan AMIS typeryyksillä.. Mutta minkäs teet jos toi kutonen murisee :smile:
Paskan murinat sanon minä,ei ne kuulu kyllä tyhjäkäynnillä valoissa toisen auton sisään,niin että siitä pitäis kilpasille suinpäin rynnätä.Vielä vähemmän ne äänet kuuluu kilpailuissa,sinne toiseen autoon:)
sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa. tietenkään aitoo ja oikeeta V8 ääntä ei saa tekemälläkään mutta kutonen pitää kans kivaa ääntä kunnon putkistolla. ps. tää on mun mielipide.
(Omega b 2,5 V6,myyty pois)(Chevy Astro LT EXT 4X4 4,3 V6,vaihdettu) Nykyisin GMC Van 6.2d
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-02-16 14:47, Omega B wrote:
sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa. tietenkään aitoo ja oikeeta V8 ääntä ei saa tekemälläkään mutta kutonen pitää kans kivaa ääntä kunnon putkistolla. ps. tää on mun mielipide.
Juu,tässähän kuulemma ei nimenomaan puhuttu mistään amistuunauksesta :grin:
Eikä mulla ole ollut juu V6 masiinaa ikävä kyllä,suora kutonen kylläkin...Mutta olen ajanut audin A6 mallia V6:lla ja se oli tosissaan mieliinpainuvan hiljainen ja sivistynyt kärry,tuskin sellainen ärsyttää ketään valoissa...eikö opel osaa tehdä kutosta vai mikä mättää???
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

sulla ei itellä taida koskaan olla ollu V6:lla varustettua autoo jossa esim. simons-putkisto tai vastaava. kyllä se sillon matalasti murisee kun lähtee liikkeelle tai tyhjäkäynnillä. se kertoo myös toiselle että pellin alla on muutakin kuin 1.8 tai pienempi mopon moottori. osta itelles auto niin tiiät miltä sen kuuluu kuulostaa.
No itse voisin ostaa kertaheitolla vaikka neljä tollasta B V6 Omegaa jos se siitä on kiinni.Ei se ääni kuitenkaan edellytä,että pitää alkaan liikennevaloissa kaasuttelemaan saadakseen huomion,saatikka kaverin kuulemaan mun kutosta.Lapsellista!! :grin:
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

Ei teille vatipäille näköjään mene perille mitä mää yritän selittää tai sit mä en osaa selittää tarpeex maalais järjellä. eli en ole missään vaiheessa ylistäny tota valoissa kaasuttelua tai sitten tota typerää kisailua vaan puolustelin ainoastaan hienon koneen hienoa vaimeaa murinaa... :razz: :eek:
(Omega b 2,5 V6,myyty pois)(Chevy Astro LT EXT 4X4 4,3 V6,vaihdettu) Nykyisin GMC Van 6.2d
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Juu juu,siisti ääni kutosessa on... :smile:
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

>>ei nii se teho vaa se ääni...>>
Siinähän se olikin mainittu,en vaan heti huomannut/älynnyt :grin:
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

:wink: Joo pienet erehdykset sallitaan.... :grin:
Vastaa Viestiin