Niin, ja ainakin Bomegalle pitäisi hankkia lippis (jossa lukee "TypeR pieksee kaikki ja MV6 on autojen kuningas!")...nää jutut ovat kuin hiekkalaatikolla.
(ja taas sain yhden "kaverin" lisää

Noin en ole väittänyt missään. Kuten sanoin, jos olisi rahaa, (lue opiskelut ohitse) ajaisin audilla, bemarilla tai volvolla. Mv6:nen on vain pakollinen kulkuväline minulle, joka sattui hyvään saumaan ostohetkellä.On 2004-07-22 13:26, Opel Astra wrote:
Tenoxille kiitos listasta ja analyysistä! Vielä kun olis nuo autojen painot näkyvillä.
Niin, ja ainakin Bomegalle pitäisi hankkia lippis (jossa lukee "TypeR pieksee kaikki ja MV6 on autojen kuningas!")...nää jutut ovat kuin hiekkalaatikolla.
(ja taas sain yhden "kaverin" lisää![]()
)
oOn 2004-07-22 10:07, Miro.Simounen wrote:
moniko tässä topicissa kirjoittanut on sitten ajanut yli 200km/h tai ollut kyydissa suomen pienillä ja mutkasilla teillä??

Laitan vertailun Saab 9-5 2.3 ja GTS 3.2 V6:n välille,kun se minua eniten kiinnostaa.On 2004-07-22 13:26, Opel Astra wrote:
Tenoxille kiitos listasta ja analyysistä! Vielä kun olis nuo autojen painot näkyvillä.
Tai jopa meloneitaOn 2004-07-22 14:08, MAX wrote:
Kohta menee jollakin palkoja nenuun

On 2004-07-22 22:09, gTs2.0 wrote:

Aero oli vakio? Vectra ei?On 2004-07-23 06:43, Platinum wrote:On 2004-07-22 22:09, gTs2.0 wrote:
Aiempaan 9-5 Aeroon verraten 60-120 km/h:
GTS Aero
3. 6,2 s 6,6 s
4. 7,5 s 9 s
5. 10 s 13,3 s
6. 12,5 s -
Aeron viitonen on aikamoinen ylivaihde.
Harvinainen asenne autofoorumeissa, mutta sanoisin, että oot kokolailla asian ytimessä. Aina voi vähän sitä "omaa" merkkiä puolustaa, mutta realiteetit pitää kuitenkin tietää.On 2004-07-22 15:10, Bomega wrote:
Tai jopa meloneita
Herrajumala, kyse on autoista, ei nyt oteta niin kuolemanvakavasti. Pelkkiä peltilehmiä.
Ja itselläni ei ole ikinä ollut sitä asennetta että jos ajan vaikka bemarilla niin bemari on paras. Tai opelilla niin opeli on paras etc.
Uskallan kyllä sanoa huonot puolet myös omasta autostani, ja moittia sitä. Eihän se ole mikään symbiootti minuun, vaan auto
Kohta vedetään vielä kaikkien kaverinkummien kaimojen veljien tyttöystävien autotkin mukaanOn 2004-07-23 07:31, mä wrote:
Hehehehe..onpas hauska hiekkalaatikkokeskustelu..ensimmäistä kertaa piiiiitkään aikaan on jo saatu "iskän ja kaverin autot" myös mukaan.
No..sanokaa mitä sanotte niin menkääs kokeilemaan GTS:n ja Subaru WRX:n, A4 punaisen "T:n" tai A4 3.0 Quattron kiihtyvyyttä lumelle tai hiekkatielle..GTS-kuski ei näe kuin perävalot hiekka- tai lumipöllyn keskeltä..![]()
![]()
![]()
![]()
Pointti oli siis se ettei tämän kaltaisia autojen "paremmuusvertailuja" kannata ottaa kovin tosissaan..kutakuinkin jokaisesta mallista löytyy ominaisuuksia joissa se peittoaa muut..varsinkin kun useimmiten ne ovat vielä makuasioita.
Vaikka ainahan siitäkin voi kinata kuka mistäkin tykkää.