Omega 2.0i -87 kysymyksiä
- opelmeister
- 'Senator'

Vaihdoin just viikonloppuna omaan omegaan huohotus/paineentasaus/öljynpaluu putken koneeseen. Sijaitsee siinä huohottimen "rasian" alla vasemmalla sivulla ja johtaa koneen takaosaan öljypohjan päälle. Ko.putkia yhdistää semmonen pieni kumiletkun palanen, joka mulla oli halennut alapinnalta ja tiputti öljyä kuumalle pakoputkelle. Aiheutti turhaa sotkua koneeseen ja kärysi kuumana. vian paikallistaminen tuohon kumiletkuun oli työn takana. Vaihoin tilalle sisähalkaisijaltaan 25mm kudosvahvisteista, kemikaalien ja öljyn kestävää letkua. Kestänee auton iän 
Täytyypä tarkastaa tuo kun saan auton taas ilmaan. Pientä käryä tosiaan on pitemmän ajon jälkeen ollut havaittavissa.On 2002-09-30 13:22, opelmeister wrote:
Vaihdoin just viikonloppuna omaan omegaan huohotus/paineentasaus/öljynpaluu putken koneeseen. Sijaitsee siinä huohottimen "rasian" alla vasemmalla sivulla ja johtaa koneen takaosaan öljypohjan päälle. Ko.putkia yhdistää semmonen pieni kumiletkun palanen, joka mulla oli halennut alapinnalta ja tiputti öljyä kuumalle pakoputkelle. Aiheutti turhaa sotkua koneeseen ja kärysi kuumana. vian paikallistaminen tuohon kumiletkuun oli työn takana. Vaihoin tilalle sisähalkaisijaltaan 25mm kudosvahvisteista, kemikaalien ja öljyn kestävää letkua. Kestänee auton iän![]()
edit: mistähän johtuu moinen jänni ilmiö: kun pistän takalasin+peilien lämppärin päälle, syttyy akun merkkivalo himmeänä palamaan. Akku on ~2 viikkoa vanha ja muuten ei mitään ongelmia ole ollut? Itse lähtisin laturia tutkimaan rasitustesterillä vai onko tuo joku tyyppivika?
<font size=-1>[ This Message was edited by: icebox on 2002-10-01 13:22 ]</font>
- opelmeister
- 'Senator'