Tuo siirtovivusto näyttää aivan samanlaiselta kuin meikun Vecussakin, eli se säätöpultti on siinä tangossa joka tulee sieltä tulipellin läpi (ohjaamosta). Katsoppas sieltä...
Itselläni saman ongelman suurin aiheuttaja oli ja on tuo nivelen (joka on siinä keltaisen nuolen alapuolella) yhdistävä tappi, joka kuluu ajan myötä.
Otappa siitä nivelestä kiinni ja yritä heilutella, että onko se väljä. Opelilta saa siihen kyllä varaosan parin euron hintaan, mutta ovat siirtyneet johonkin onttoon alumiiniputkeen... Itse olenkin aatellut, että jos saisi sorvautettua siihen alkuperäistä vastaavan tapin...
Noiden pallonivelten takana olevat "tiivisteet" saattaa myös vanhemmiten kulahtaa ja aiheuttaa väljyyttä... Eli se poikittaistanko siinä kuvassa, jonka päässä on ne mustat motikat. Ja niiden mustien "motikkojen" takana on sellaiset solumuovi rinkulat eli ne
Itse vaihdoin sinne läpivientikumit tilalle ja tuli niin pirun jämäkkä vaihteisto tosin nyt taas olen siirtynyt alkuperäisiin osiin.
Kokeileppas nyt sitten näitä juttuja
<font size=-1>[ This Message was edited by: Vecculi78 on 2002-10-16 11:37 ]</font>