Vaikka se ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoita sitä että se olisi laillista
Eli mihin vaan etuvetoiseen Vectraan saa asentaa letin etuvetoisena käyttäen vertailumallina V6:sta.
Näinhän se on, itse lähtisin kyselemään asiaa konttorilta enkä foorumilta jossa kaikki on "oikeassa"On 2005-02-11 21:39, omega16T wrote:
kyllä se joillekin tuntuu olevan,mutta onnexi autot katsastetaan muualla kuin näillä foorumeilla
<font size=-1>[ This Message was edited by: omega16T on 2005-02-11 21:41 ]</font>
Ei ihan. Etuvetoiset Vectra A 2000 mallit kuuluvat myös tuohon Vectra A-X tyyppiin. Mutta se on totta niinkuin jo mainitsin: Vectra-A mallista V6 versiota voi käyttää vertailuna mallisarjan tehokkaimmassa, kun se Vectra A-X:ssä on turbo 4x4. Eli kun otat vertailu kohteeksi Vectra-A v6:sen, voit tehdä laillisen etuveto C20LET Vectran.On 2005-02-11 21:37, vectraTBO wrote:
Tota sen verran tuosta A Vectrasta että pohjalevyllä ei ole merkitystä, kaikki etuvedot kuuluu samaan mallisarjaan ja nelivedot omaansa. Luulisi Calibrassa olevan samoin,onhan sellaisia ollut täälläkin myynnissä.
Vaikka se ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoita sitä että se olisi laillista.
Eli mihin vaan etuvetoiseen Vectraan saa asentaa letin etuvetoisena käyttäen vertailumallina V6:sta.
itse oon vaihtamassa c20ne-c20let.,.On 2005-02-11 12:10, VEN wrote:
Nyt kysyn kun vaivaa niin pirusti...
Eli auto on Calibra C20XE -91
miten tämän koneen kanssa nuo säännöt pelaa?
kun tuossa puhuttiinn mallisarjan turbo moottorin asentamisesta tarkoittaako se että voin laittaa letin C20XE:n tilalle ilman nelivetoa?
ja noita kalliita mittauksia
kunhan jarrut vain on vastaavat
tiedän että asiasta on jauhettu ja sörtsi nappulaa voi käyttää mutta kertokaa kuka tuon tietää varmasti
Ja senverran lisäyksenä,että virittämisenä lakipykälät käsittää vain vapaastihengittävän virittämisen.On 2005-02-11 21:23, omega16T wrote:
tuo 20% sääntö koskee kaikkia moottorivaihtoehtoja,ei pelkästään suurinta.lisäksi se koskee ainoastaan moottorinvaihtoja,ei virittämistä.eli jos ei puhuta vähäpäästöisistä,niin käytännössä saat virittää autoa sinne laissa määrättyyn teho/painosuhteeseen asti vaihtamatta yhtään osaa alustaan,jarruihin yms.