Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Joo musta alko kanssa tuntumaan et nyt ei puhuta samasta mööpelistä... Ku kattelin tuossa korjausopasta ja seki puhuu vain "imuäänenvaimentajasta" Onko toi ah-suodin nyt sitten joku näiden ekotekkien käkätin?
On 2005-02-28 20:29, harza wrote:
Joo musta alko kanssa tuntumaan et nyt ei puhuta samasta mööpelistä... Ku kattelin tuossa korjausopasta ja seki puhuu vain "imuäänenvaimentajasta" Onko toi ah-suodin nyt sitten joku näiden ekotekkien käkätin?
On se aktiivihiili muissakin kun Ecoteceissa, muttei se kai missään lokasuojan sisällä ole, toi topicin otsikko oli hämäävä. Ainakin vanhemmissa (20XE)Calibroissa kartturin lokasuojassa on semmonen 30x30 cm musta muovipömpeli, joka ei ole minkään valtakunnan suodatin, vaan imuäänen vaimennin. Sen voi heittää mäkeen huoletta ja laittaa tilalle isomman muoviputken/-letkun.
kyllä se a.h. pömpeli on yleensä lokarin sisällä.
ne jotka on vaihdellu sivuvilkkuja kirkkaisiin on törmänneet apukuskin puolella ahtausongalmaan kun se a.h. on just sillä kohdalla.
löytyy myös/jo minun autosta -91 1.6i.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
No helvetti... Ei mulla ainakaan, calibrassa c20xe -92, tule imuilma minkään ylimääräsen suotimen läpi, vaan suoraa puskimen takaa greenille, ja meni päästöistä kehujen kanssa läpi... Eikä ollu muuten -92 c20ne omegassakaan moista... erikoista?
<font size=-1>[ This Message was edited by: harza on 2005-03-01 17:01 ]</font>
On 2005-03-01 17:00, harza wrote:
No helvetti... Ei mulla ainakaan, calibrassa c20xe -92, tule imuilma minkään ylimääräsen suotimen läpi, vaan suoraa puskimen takaa greenille, ja meni päästöistä kehujen kanssa läpi... Eikä ollu muuten -92 c20ne omegassakaan moista... erikoista?
<font size=-1>[ This Message was edited by: harza on 2005-03-01 17:01 ]</font>
Ei se imuilma sen ah-suodattimen läpi menekään.
tuo järjestelmä ottaa poltto-aine höyryt talteen ja ajaa ne koneesta läpitte jossain vaiheessa.