mantan kytkimen vaihto
mantan kytkimen vaihto
eli pystyykös sen tekemään kuinkakin helposti? pitäisi asetelmat ja laakerit vaihtaa. eli tarviiko konetta nostaa pois, vai mites se tehdään? etuvetoon olen tehnyt, kun vaihdettiin kone samalla, mut tää on ihan uutta
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
Kytkinremppa
Ei tarvii konetta irrottaa. Korkeintaan kallistaa kumityynyjen varassa et saa akselin ulos asetelmasta. Ite tehny montussa ja tunkilla nostanu koneen etupäätä varovasti.
Ota se pakkivalon piuha sieltä koneen ja lootan välistä poisnallee kirjoitti:no,nosturi saatiin kaverin kanssa käyttöön, loota irti ja uudet hilut paikalleen, sitten tuli isompia ongelmia. loota ei mene paikalleen. se ottaa kiinni vähän kaikkialta
Vectra C 1.9 cdti -08 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
kytkin on nyt vaihdettu,ja kaikki osat kiinni.
nyt tuli vaan uusia ongelmia... vanha kytkin vaijeri katkes
ja sitten starttiin tuli jotain häikkää, silloi9n kun siirrettiin auto nosturille, kaveri käynnisti mutta kone ei lähtenyt tulille, vaan startti jauhoi edelleen vaikka avaimen otti pois
.
tänään sitten yritin käynnistellä mutta ei tunnu lähtevän, kyllä startti ainakin pitää sen äänen että se pyörisi, jos joku viisaampi valaisisi ja kertoisi vika mahdollisuudet.
nyt tuli vaan uusia ongelmia... vanha kytkin vaijeri katkes
ja sitten starttiin tuli jotain häikkää, silloi9n kun siirrettiin auto nosturille, kaveri käynnisti mutta kone ei lähtenyt tulille, vaan startti jauhoi edelleen vaikka avaimen otti pois
tänään sitten yritin käynnistellä mutta ei tunnu lähtevän, kyllä startti ainakin pitää sen äänen että se pyörisi, jos joku viisaampi valaisisi ja kertoisi vika mahdollisuudet.
taas, ongelmia... vaihdoin vaijerin aamulla, no se oli helppoa 
mutta sitten hauskuus alkoi kun iskin tulille sen, löin ykkösen pesään meinasin lähteä koe-ajolle, kierroksia koneeseen ja kytkin ylös,perkele.... auto menee ykkösellä taakse, mites tää nyt on mahdollista??? poltti nakkiakin oikein kunnolla
ja just sopivasti miliisit lipuu ohi
mutta sitten hauskuus alkoi kun iskin tulille sen, löin ykkösen pesään meinasin lähteä koe-ajolle, kierroksia koneeseen ja kytkin ylös,perkele.... auto menee ykkösellä taakse, mites tää nyt on mahdollista??? poltti nakkiakin oikein kunnolla