MV6 Ajotietokone

Keskustelua Opeleista
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Onko noissa sitten sama tietsa 94-99 autoissa?
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

Mä tappelin kans oman -99 omegan kans ja sain vastauksen et suomee ei saa siihe.
Pyysin mikkikseltä kuvan omasta tietsikasta ja sillä oli semmonen "toisenlainen" näyttö ku mulla(pienempi ja pienemmillä pikseleillä)

Eli jos jollaki on semmonen näyttö ku uudemmissa vissiin vectrassa ja astroissa on nii niihi saapi suomee ei näihi vanhempiin.

Kuvakki ois vielä tallessa vois ne koittaa liittää tähä nii tulis selväks

Kuva

Eli tämmöseen saa suomen

ja tähän ei(mulla tämmönen)

Kuva
Skoda Octavia -08
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

No voe shit! Mulla on justiin -99 mallissa toi alempi näyttö... :evil:
Täytyy kait pärjätä lontoonkielellä... :(

Edit: jamata,mikä radio sulla on ompussa? Mulla ei pala disk in,eikä rds,niinkuin tossa lähettämässäsi yläkuvassa.Mulla on samanlainen kuin tossa nimim. Sir Vilin kuvassa näkyvä Vectran laite.
Kuva

Löytyykö tohon malliin erikseen mitään ohjeita?Omistajan käsikirjassa siitä ei ainakaan mainita mitään.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Tämmöne orkkis rammari:

Kuva

Mulla on ainaski tähä mallii muistaakseni englanninkieline opus jos en vääri muista.
Skoda Octavia -08
A.k.i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja A.k.i »

perin veikeä juttu kun sanoivat mikkelin auto-foorumilla että ei ole mahdollista vaihtaa kieltä (saksa-englanti) olivat kuulemma kokeillut mut ei ollut onnistunut :-? onkohan merkki korjaamon velvollisuus hommata semmoset vermeet sinne et se rupeaa onnistumaan kun näyttää noi muutkin osaavan? ja kannattaako hyväksyä vastaus: No vie se kottero sinne metro autoon?..
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Onnistuu kielen vaihto jos on vaan techi kädessä.
Sieltä katotaan vaan koodit ylös ettei mee väärä ohjelma koneeseen ja katotaan lapulta uus koodinumero ja homma sillä selvä.
Aikaa meni 5min kaikkinensa ainaski mulla ja paikkana kokkolan opel-liike
Skoda Octavia -08
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

No ei kellään ole B2 omegan näytöstä kuvaa? Onko se erilainen kuin suomenkielinen näyttö.
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

P. Lanttola kirjoitti:No ei kellään ole B2 omegan näytöstä kuvaa? Onko se erilainen kuin suomenkielinen näyttö.
B2 omppuun saapi suomenkielen mut en ny muista oliko se samanlaine ku tuo sportin näyttö.Se pitäs kans onnistua techillä muuttaa
Skoda Octavia -08
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

jamata kirjoitti:
P. Lanttola kirjoitti:No ei kellään ole B2 omegan näytöstä kuvaa? Onko se erilainen kuin suomenkielinen näyttö.
B2 omppuun saapi suomenkielen mut en ny muista oliko se samanlaine ku tuo sportin näyttö.Se pitäs kans onnistua techillä muuttaa
Pitää vääntää vielä rautalangasta,että menee mulle perille: Eli saitko jamata tohon "harvaresoluutioisempaan" näyttöön myös suomenkielen?
Kuva
Jos sait,niin mullakin lienee vielä toivoa...viittitkö laittaa vielä kuvan,jos joskus ehdit?
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Ei toho saa ku englannin.
siihen pienempipikseliseen sais jos olis semmone :x
Skoda Octavia -08
Vastaa Viestiin