MV6 Ajotietokone
Mä tappelin kans oman -99 omegan kans ja sain vastauksen et suomee ei saa siihe.
Pyysin mikkikseltä kuvan omasta tietsikasta ja sillä oli semmonen "toisenlainen" näyttö ku mulla(pienempi ja pienemmillä pikseleillä)
Eli jos jollaki on semmonen näyttö ku uudemmissa vissiin vectrassa ja astroissa on nii niihi saapi suomee ei näihi vanhempiin.
Kuvakki ois vielä tallessa vois ne koittaa liittää tähä nii tulis selväks

Eli tämmöseen saa suomen
ja tähän ei(mulla tämmönen)

Pyysin mikkikseltä kuvan omasta tietsikasta ja sillä oli semmonen "toisenlainen" näyttö ku mulla(pienempi ja pienemmillä pikseleillä)
Eli jos jollaki on semmonen näyttö ku uudemmissa vissiin vectrassa ja astroissa on nii niihi saapi suomee ei näihi vanhempiin.
Kuvakki ois vielä tallessa vois ne koittaa liittää tähä nii tulis selväks

Eli tämmöseen saa suomen
ja tähän ei(mulla tämmönen)

Skoda Octavia -08
No voe shit! Mulla on justiin -99 mallissa toi alempi näyttö...
Täytyy kait pärjätä lontoonkielellä...
Edit: jamata,mikä radio sulla on ompussa? Mulla ei pala disk in,eikä rds,niinkuin tossa lähettämässäsi yläkuvassa.Mulla on samanlainen kuin tossa nimim. Sir Vilin kuvassa näkyvä Vectran laite.

Löytyykö tohon malliin erikseen mitään ohjeita?Omistajan käsikirjassa siitä ei ainakaan mainita mitään.
Täytyy kait pärjätä lontoonkielellä...
Edit: jamata,mikä radio sulla on ompussa? Mulla ei pala disk in,eikä rds,niinkuin tossa lähettämässäsi yläkuvassa.Mulla on samanlainen kuin tossa nimim. Sir Vilin kuvassa näkyvä Vectran laite.

Löytyykö tohon malliin erikseen mitään ohjeita?Omistajan käsikirjassa siitä ei ainakaan mainita mitään.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
perin veikeä juttu kun sanoivat mikkelin auto-foorumilla että ei ole mahdollista vaihtaa kieltä (saksa-englanti) olivat kuulemma kokeillut mut ei ollut onnistunut
onkohan merkki korjaamon velvollisuus hommata semmoset vermeet sinne et se rupeaa onnistumaan kun näyttää noi muutkin osaavan? ja kannattaako hyväksyä vastaus: No vie se kottero sinne metro autoon?..
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Pitää vääntää vielä rautalangasta,että menee mulle perille: Eli saitko jamata tohon "harvaresoluutioisempaan" näyttöön myös suomenkielen?jamata kirjoitti:B2 omppuun saapi suomenkielen mut en ny muista oliko se samanlaine ku tuo sportin näyttö.Se pitäs kans onnistua techillä muuttaaP. Lanttola kirjoitti:No ei kellään ole B2 omegan näytöstä kuvaa? Onko se erilainen kuin suomenkielinen näyttö.

Jos sait,niin mullakin lienee vielä toivoa...viittitkö laittaa vielä kuvan,jos joskus ehdit?
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...