vectra 2,5 v6 cdx -96 miksi nykii?
Re: vectra 2,5 v6 cdx -96 miksi nykii?
Nykiikö myös silloin jos survaiset heti liikkeellelähdön jälkeen kaasun pohjaan. Jos nykii pintakaasulla, millä kierroksilla nykiminen poistuu? Mites, onko autossa perstuntumalla normaalit 'lähdöt'?jaa243 kirjoitti:vectra perkele nykii pintakaasulla yleensä kuitenkin vain hetken liikkellelähdön jälkeen ja yleensä lähtee ku polkasee kaasun pohjaan.
kuitenkin aika vastenmielinen oikku.
oliskohan kellään minkäänlaista aavistustakaan mistä vois johtua?
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
ei nyi kun survoo lavan lattiaan. ei tunnu olevan mitään tiettyä kierrosaluetta missä nykiminen häipyy se vaan häipyy kun painaa kaasua kunnolla.
mielellään pitäisin kaikki autoon kuuluvat laitteet kunnossa eli laitan peltilaipan sitten vasta kun se on viimonen mahdollisuus.
sanoisin että hivenen voi tehoista puuttua.
mielellään pitäisin kaikki autoon kuuluvat laitteet kunnossa eli laitan peltilaipan sitten vasta kun se on viimonen mahdollisuus.
Vectra vm. 2006 2,2 direct business line
Aivan! Ite kyselin että saako satasella niin naurettiin päin naamaa paikallisessa merkkihuollossa. Ja tottahan ne tulpat vaihtais vaikka joka viikko johonkin 4-koneeseen, v6 hiukan eri juttu. Nimim. itse-pitäisi-myös-tulpat-ja-johdot-uusia. Noh, itse on pitänyt kutonen vetää markille vaivoiksijazari75 kirjoitti:kerrotko tännekin, mistä kutvoseen lähtee 60 eskolla johtosatsi?kontio kirjoitti:Vinkit halvimmasta alkaen:
tarkista ilmasuodatin ja mahdolliset imuvuodot letkuista.
EGR:n tiivisteen tilalle peltilaippa, eli venttiili tukkoon.itsellä katosi nykiminen tällä tavalla.ja oli hieno fiilis kun huomas että menee ku ajatus.hinta:ilmainen
Tulpat vaihtoon 4€/kipale, siis normikärkiset bossilaiset
Tulpanjohdot, varmaan 60€/satsi tms
koita noi alkuun
(halvimmillaan sain veijoon 78€ boschin johdot, mut omegaan olikin jo samaiset boschilaiset 105€) originaalit olis olleet 330€ satsi...
Äläkä mainitse sanaa Hotwires....
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo 
Täytyy nostaa kädet pystyyn kun enempää en osaa auttaa. Mielessä oli vaan tämän x25xe:n normitoiminta kun tarkemmin nykimisestä kyselin.jaa243 kirjoitti:ei nyi kun survoo lavan lattiaan. ei tunnu olevan mitään tiettyä kierrosaluetta missä nykiminen häipyy se vaan häipyy kun painaa kaasua kunnolla.
ps. pidä kaasu pohjassa
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
Asiaan liittyvää lisäongelmaa. Itsellä V6 Calibra -96. Pitkän pienikierroksisen kaupunkiajon jälkeen ilmaantuu vika, että tyhjäkaynnillä liikennevaloissa odotellessa alkaa tyhjäkäynti aaltoilla (meinaa sammua ja sitten kone itse kompensoi ja nostaa kierroksia). Nyt sama vika pahentunut sen verran, että tyhjäkäynti ei aaltoile vaan sammuttaa koneen kokonaan tai nykäisee rankasti liikkeelle lähdettäessä. Tänään oli pahin päivä eli sammui valoihin ja nykäisi kaksi kertaa pahasti sitten kun uudestaan lähti liikkeelle. Pysähdyin hetkeksi kioskille ja siitä uudelleen käynnistäessä heti sammui ja taas uudelleen käynnistettäessä käynnistyi, mutta ei vastannut kaasuun n. 15 sekuntiin. Kierrokset alkoi lopulta nousta ja polkaisin kaasun pohjaan
ja auto takkuilu loppui sen jälkeen. Jokaisen takkuilun jälkeen kaasun polkaisu on "selvittänyt" koneen ja se ei tee tosiaan tuota ikinä matka-ajossa vaan usean kilometrin kaupunkiajon yhteydessä.
Eli olisko just EGR:n putsaus edessä? On sen verran uus peli mulle, etten ole vielä tämän sielun elämään päässyt/joutunut tutustumaan.
Eli olisko just EGR:n putsaus edessä? On sen verran uus peli mulle, etten ole vielä tämän sielun elämään päässyt/joutunut tutustumaan.