Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
nostettiin kone paikaltaan ja sitten saatiin laatikko kiinni. paljonkohan ton käsijarrun pään ja vaihdekepin välille kuuluisi jäädä matkaa? tuntuu että ne on aivan liian lähellä toisiaan. lisäksi laatikko on ihan vinossa "liikaa oikealla".
tiedä sitten mistä sekin johtuu, kone on kuitenkin kunnolla paikallaan.
onkohan mulla sittenkin ne moottorin kannakkeet väärin päin.. kun vaihdelaatikkoa katsoo alhaaltapäin (naama keulaan päin) niin vaihdelaatikko on vinossa oikealle.. tuskin sen niin kuuluu olla?
mantalizer kirjoitti:nostettiin kone paikaltaan ja sitten saatiin laatikko kiinni. paljonkohan ton käsijarrun pään ja vaihdekepin välille kuuluisi jäädä matkaa? tuntuu että ne on aivan liian lähellä toisiaan. lisäksi laatikko on ihan vinossa "liikaa oikealla".
tiedä sitten mistä sekin johtuu, kone on kuitenkin kunnolla paikallaan.
No kun se laatikko on Rekusta, tulee keppi liian taakse. Mantan laatikossa on lyhyemmät vivustot.
tiedän kyllä että se tulee taaksepäin, mutta kun keppi hipoo käsijarruvipua kun 2 on päällä..normaalia?
mistäköhän se johtuu että laatikko on ihan vinossa? moottorinkiinnikkeet?
niin ja laatikko ei ole vielä takaa kiinni, eikai sitä väkisin pidä vääntää suoraan?
noissa muissa ascoissa näyttäs tuo vaihdekepin reikä olevan paljon edempänä kun mulla.. vaikka tietääkseni sama laatikko.. mistäköhän johtuu?
onko noissa laatikoissa jotain eroja?
Onkos ny öljypohja oikeen päin?Rekordin konees eri päin ku asconas se ahistaa jos ei oo samateppäin.Eli asconas matalin kohta öljypohjaa lootan puolelle
Mulla on rekordin pikkukettu eikä mua ainakaan haittaa, että keppi on niin takana kuin se on. Päinvastoin
Laatikon saa suoraan kun vääntää sorkkaraudalla tjms ja kaveri vetää laatikon kannakeen kiinni koppaan kun kardaani on suorassa linjassa lootaan nähden.
Jos laatikko ei yksin kertaisesti mahdu kardaanitunneliin kun kepille on tehty tilaa, niin vika ei ole laatikossa vaan jossain aivan muualla. Tai sitten se ei ole getrag 240
öljypohja on oikein. ja laatikko on nyt kiinni. mutta se vaihdekeppi ottaa käsijarruun kiinni.. mitä kuvista oon kattonu, niin se ei näyttäs olevan lähelläkään. sitä tarkoitin. miten sen tietää että miten korkealla laatikon tulisi olla? näkeekö siitä että katsoo esim. vatupassilla kardaanista?