8 venttiiliseen calibraan turbo
8 venttiiliseen calibraan turbo
onko kukaan laittanut turboa 8 venttiiliseen
Myydään osat palstalla ainakin joku on myymässä c20ne turbo konetta, joten häneltä kannattaa ehkä kysyä neuvoa/vinkkejä jos vielä itse on tuon koneen joskus turbottanut 
Nykyisin E36 318is coupe -94
E30 316i -89
Ex: Omega B Caravan -96, X25DT
Ex: 2xCalibra 16v -92, C20XE
Ex: Astra GSi Caravan -96
Ex: Calibra 16v -91, C20XE
Ex: Vectra B Caravan 2.0 16v -97
Ex: Vectra A 1.8
Ex: E30 320i
Ex: 2xE30 316i
E30 316i -89
Ex: Omega B Caravan -96, X25DT
Ex: 2xCalibra 16v -92, C20XE
Ex: Astra GSi Caravan -96
Ex: Calibra 16v -91, C20XE
Ex: Vectra B Caravan 2.0 16v -97
Ex: Vectra A 1.8
Ex: E30 320i
Ex: 2xE30 316i
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eipä siitä nelikkoa tarvitse tehdä vaan ihan kutvos kamoilla pitäis leima irrota. Eikös tästäkin aiheesta pitäisi topikki jos toinenkin foorumilta löytyä.
Jälkiasennus turbot vähäpäästöisissä moottoreissa on aina leiman kannalta niitä vaikeita juttuja. Nekun pitäis käydä näyttämässä aina sielä VTT:n pojilla (tai muu taho) mittauksessa. Rahallahan siitäkin kyllä selviää...
Jälkiasennus turbot vähäpäästöisissä moottoreissa on aina leiman kannalta niitä vaikeita juttuja. Nekun pitäis käydä näyttämässä aina sielä VTT:n pojilla (tai muu taho) mittauksessa. Rahallahan siitäkin kyllä selviää...
Ei sitä tiettävästi tarvitse nelivedoksi muuttaa.
Itse rävelletyn koneen saaminen päästöistä läpi ei ole mikään yksinkertainen juttu. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi se alkuperäinen C20LET.
Itse rävelletyn koneen saaminen päästöistä läpi ei ole mikään yksinkertainen juttu. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi se alkuperäinen C20LET.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Toi nyt taas riippuu miten noita lakia luetaan...
kutosessa ja turpossa on alustassa aika paljon eri osia kuin 8 venasessa ja tietääkseni niiden osien pitäisi vastata mallisarjan tehokkainta vehjettä esim. navat vakaajat jne.
Eiköhän näihin kaikkiin kysymyksiin saa oikeat vastaukset sieltä yhdestä numerosta eikä täältä arvaa ja väittele palvelusta...
kutosessa ja turpossa on alustassa aika paljon eri osia kuin 8 venasessa ja tietääkseni niiden osien pitäisi vastata mallisarjan tehokkainta vehjettä esim. navat vakaajat jne.
Eiköhän näihin kaikkiin kysymyksiin saa oikeat vastaukset sieltä yhdestä numerosta eikä täältä arvaa ja väittele palvelusta...
Järjellähän se menisikin niin että tarvitaan neliveto, mutta ilmeisesti tulkinta on sellainen että etuveto ja neliveto katsotaan eri mallisarjoiksi jolloin moisia ei tarvita.
Kotitarveahtajan itse tekemän koneen päästömittausten hinnalla sinne kyllä rakentaa parikin kertaa sen nelivedon, eli halvemmaksi se C20LET tulee edelleen
Kotitarveahtajan itse tekemän koneen päästömittausten hinnalla sinne kyllä rakentaa parikin kertaa sen nelivedon, eli halvemmaksi se C20LET tulee edelleen
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mut siitä puuttuu kaikki hauskuus.. ja painaakin ihan sikana kun on neliveto..MakeTku kirjoitti:Tai ostaa suoraan sen aidon ja alkuperäisen turbo-calibran...
Kun siihen sitten kyllästyy tai se käy ahtaaksi niin on varmaan 'hiukan' helpompi myydä eteenpäin kuin joku koneenvaihto viritys...
Niin ja siis ei tarvii olla neliveto et saa c20let koneelle leiman.. juu..
Manta B -76 "400" prokkis
BMW 325 coupe
Porsche 944 turbo S
BMW 325 coupe
Porsche 944 turbo S
Se joku oon mäjupeh kirjoitti:Myydään osat palstalla ainakin joku on myymässä c20ne turbo konetta, joten häneltä kannattaa ehkä kysyä neuvoa/vinkkejä jos vielä itse on tuon koneen joskus turbottanut
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=83338
Minähän sen rakentelin.
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Eikös universaali periaate ole, että lisääntynyt paino kompensoidaan tehoja lisäämällä?VectraV6 kirjoitti:ja painaakin ihan sikana kun on neliveto..
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat