Calibran kääntyminen
Calibran kääntyminen
onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa kun kääntää oikealla niin auto kääntyy nätisti mutta kun rupeaa rattia kääntämään vaseemmalle tuntuu jonkinlainen pykämä ohjauksessa ja pitää vähän voimakkaammin kääntää että saa käännettyä kunnolla vasempaan, olen katsonut raidepäät ja niissä ei tuntunut väljää olevan.
Tai iskaritolpan laakeri voi olla rikki. Jos se ei käänny kunnolla toiseen suuntaan, jousi luistaa McPherssonissaan ja pyörä alkaa kääntymään nytkähtäen. Kuuluuko sellainen jousimainen dunksahdus, kun lähtee kääntymään vasempaan?
Nosta keula ilmaan jä kääntele pyöriä käsin ja kuuntele/tunnustele..
Nosta keula ilmaan jä kääntele pyöriä käsin ja kuuntele/tunnustele..
kurttu
kun kääntää vasemmalle niin tuntee ratissa aina pienen pykämän ja kun pykämän yli kääntää rupeaa auto kääntymään normaalisti, auto on ollut muutaman kerran jo ylhäällä ja olen tutkinut mutta kun pyöristä kääntelee ei löydy väljää, olen pikkuhiljaa kääntymässä hammastangon puoleen koska se tuntuu tuon vian aiheuttavan!
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: Calibran kääntyminen
Sama juttu 50tkm ajetussa Vectrassa...Micko86 kirjoitti:onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa kun kääntää oikealla niin auto kääntyy nätisti mutta kun rupeaa rattia kääntämään vaseemmalle tuntuu jonkinlainen pykämä ohjauksessa ja pitää vähän voimakkaammin kääntää että saa käännettyä kunnolla vasempaan, olen katsonut raidepäät ja niissä ei tuntunut väljää olevan.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"