omegan takalasin lämmitys
omegan takalasin lämmitys
Takalasin lämmitys ei toimi kun kytkimestä painaa ja tuntuu että kytkin on jotenkin tunnoton.
Eli kun painaa ei syty merkkivalo vaan kytkin palautuu jousen avulla takaisin nollaasentoon...
Onkohan tuo takalasinlämmityksen rele paskana? Onko saman releen takana jotain sähköpeilin toimintoja kun peilitkään ei toimi.
Eli kun painaa ei syty merkkivalo vaan kytkin palautuu jousen avulla takaisin nollaasentoon...
Onkohan tuo takalasinlämmityksen rele paskana? Onko saman releen takana jotain sähköpeilin toimintoja kun peilitkään ei toimi.
Ainakin tupakinsytytin on samalla sulakkeella, tai sen lämmittimen ohjaus on samalla sulakkeella. Itse lämmittimelle on oma sulake.
Eli takalasinlämmittimelle on oma sulake, mutta sen rele ottaa ohjausvirran tupakinsytyttimen sulakkeelta.
nimim. vikaa etsinyt.
Eli takalasinlämmittimelle on oma sulake, mutta sen rele ottaa ohjausvirran tupakinsytyttimen sulakkeelta.
nimim. vikaa etsinyt.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Asconoissa ja Kadeteissa tuppasi sulamaan aina puhaltimen sulakkeen paikka. Sulake suli usein muodottomaksi möykyksi, muttei silti "palanut". Lienee vanhempien Opeleiden ominaisuuksia.mc rami stereo kirjoitti:puuttu sulake kokonaan...oli sulakepaikka sulanu siitä ympäriltä aika hyvin... oliskohan sit vähän räiskynyt siellä, eli ollu huonosti kiinni tai joku perkeleen moine sulake ollu...
Mulla on ainaki B-korisessa -94 Omegassa keltainen/oranssi merkkivaloLeppis kirjoitti:Kyllä se on ollut VIHREÄ LED kaikissa niissä Omegoissa mitä minä olen nähnyt.. nus nusGoljat kirjoitti:tai keltainen ledi... nus nusLeppis kirjoitti:Peilien lämmitys on takalasin lämmittimen kanssa rinnan. Sähköpeilien kytkimen viereen pitäisi syttyä vihreä LEDi, kun lämmitys on päällä...
Opel Omega MV6 -97