Pyyhkijät...A-Vectralla ei seiso??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

TJT kirjoitti:Taitaa calibrassa olla sama homma,meinaan omassa -91 ei kuskinpuolen pyyhkijää saa pystyyn muutenkuin pysäyttämällä ne keskelle lasia.
Ja mun -92:ssa pystyy nostamaan ne ylös yhtä lailla kuin tuossa mun vm. -94 Vectrassakin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ok. Hyvä tietää,niin voipi jossainvaiheessa hommata uudemmat varret.
Nuo muutenkin vähän kulahtaneet,kun ei enää tahdo jousen voima riittää painamaan lasia vasten.
Olenkin joutunut hieman noita varsia taivuttamaan jotta pyyhkii kunnolla.

Tai toinen vaihtoehto,että joku aikaisempi omistaja on vaihtanut jonkun muun mallin pyyhkijät tuohon...
häjy
'Admiral'
'Admiral'

Pyyhkijät...A-Vectra???

Viesti Kirjoittaja häjy »

Onko nuo varret vaan painettu noille booreille, kun tuntuu olevan niin v...un tiukassa, että kohta menee vi..uiks koko touhu, ei siis lähe irti ei millään...ja ne mutterit oon tietenki jo irroittanu ensin,,,hoh hoijaa, hieman ne antaa periks ns. ulospäin mut ei lähe irti.
Pitäskö siis vaan jatkaa varovasti repimistä vai onko hyviä " hokkuspokkus" temppuja, crc:tä oon jo laittanu kaveriks mut ei auta ei.
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Re: Pyyhkijät...A-Vectra???

Viesti Kirjoittaja Pasi87 »

häjy kirjoitti:Onko nuo varret vaan painettu noille booreille, kun tuntuu olevan niin v...un tiukassa, että kohta menee vi..uiks koko touhu, ei siis lähe irti ei millään...ja ne mutterit oon tietenki jo irroittanu ensin,,,hoh hoijaa, hieman ne antaa periks ns. ulospäin mut ei lähe irti.
Pitäskö siis vaan jatkaa varovasti repimistä vai onko hyviä " hokkuspokkus" temppuja, crc:tä oon jo laittanu kaveriks mut ei auta ei.
Tuota minäkin ihmettelen. Kun kerran siirsin vartta hieman erikohtaa, niin luulin että on booreilla (onko?!), mutteri auki ja yritin repiä, mutta se mihkään noussut. Liikkuu kyllä ympyrää (ainakin mulla), eli pystyy liikuttaan siinä suunnassa missä pyyhin liikkuukin normisti, mutta ei nouse ei :-?
Volvo V70 2006 D5244T4+M66
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

booriakseli siinä on (ja pultti päällä)
viimeiksi irroitin ne tunkemalla 10mm lenkkiavaimen sinne pyyhkijän varren alle ja kampesin. :roll:
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Hyvä konsti on mutterin avaamisen jälkeen nostaa pyyhkijä pystyyn ja varresta ylösalas nitkuttelemalla irroittaa.

Kannattaa vaikka paria päivää ennen ruiskauttaa crc:tä niin lähtee helpommin.
Vastaa Viestiin