Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Vectra B vs Astra F moniurahihnan kiristin (X16XEL)
    Kirjoittaja Janne M »
    0 Vastaukset
    474 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Irmscherin sarjat
    Kirjoittaja kouhia »
    1 Vastaukset
    556 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • Opel Vectra GTS i500 tullut !
    Kirjoittaja G T S »
    4 Vastaukset
    1068 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zeni
  • kuopion kolarikorjaamot
    Kirjoittaja Opeca »
    5 Vastaukset
    513 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opeca
  • Astra F korjausopas netissä!
    Kirjoittaja Astra97 »
    9 Vastaukset
    3281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Lexus valot
    Kirjoittaja Pim_the_Ihme »
    0 Vastaukset
    409 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pim_the_Ihme
  • MV6 Omegan kestävyys
    Kirjoittaja Da R »
    3 Vastaukset
    881 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sss
  • Birmingham Motor Show (kuvia!)
    Kirjoittaja ata »
    11 Vastaukset
    1738 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astralyzer
  • Omega A 3000 stw
    Kirjoittaja Tctic »
    11 Vastaukset
    1194 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Pientä vikaa astrassa vuosien varrella...
    Kirjoittaja Petteri »
    15 Vastaukset
    2198 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilderi
  • OMOC Club Shop - OMOC Kimberley Rally Guide
    Kirjoittaja kumimuumi »
    5 Vastaukset
    1550 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FrOZ
  • Vectra C Wagon 2.0 T
    Kirjoittaja Miii »
    4 Vastaukset
    1058 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jusander
  • Manta i200
    Kirjoittaja kouhia »
    7 Vastaukset
    962 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MME
  • lämmöt kadoksissa
    Kirjoittaja kantti_GSI »
    2 Vastaukset
    511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kantti_GSI
  • Mitenkäs calibraan keskulukko...
    Kirjoittaja harza »
    7 Vastaukset
    697 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • TEUVA huomio!
    Kirjoittaja Lurttinen »
    22 Vastaukset
    1873 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Puppe
  • lisäpitkät A-vectraan
    Kirjoittaja vesa »
    8 Vastaukset
    1046 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wilzup
  • Uusi perheenjäsen :) (Corsa 1.7 D)
    Kirjoittaja Kati »
    6 Vastaukset
    1100 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tisilven
  • uusien opeleiden ruoste ?
    Kirjoittaja Opel bastard »
    10 Vastaukset
    1823 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jabajee
  • Maalaus ja ilmastointi
    Kirjoittaja BaijerMan »
    5 Vastaukset
    1099 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja shishkebab
  • Automaatinsuodatinta!
    Kirjoittaja Joonaz »
    1 Vastaukset
    533 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K@rtsa
  • Bensatankki ?
    Kirjoittaja Jari79 »
    8 Vastaukset
    946 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • Turvatyynyn/vyönkiristimen merkkivalo?
    Kirjoittaja bahama »
    4 Vastaukset
    576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahama
  • Mitkä alumiini vanteet nää on?
    Kirjoittaja Viper83 »
    46 Vastaukset
    5497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja R.Lehtinen
  • Astra F käynnistyksen jälkeen sähkölaitteen ääni?
    Kirjoittaja tonappa1 »
    2 Vastaukset
    507 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tonappa1
  • Ostaisiko opelin?
    Kirjoittaja sutii.net »
    8 Vastaukset
    1279 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veccura A
  • maalipinta
    Kirjoittaja opelixman »
    1 Vastaukset
    622 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jay-Z
  • Corsan lamppujen palamisesta
    Kirjoittaja tisilven »
    5 Vastaukset
    727 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ganza
  • jaksaako MV6?
    Kirjoittaja gunnaa »
    20 Vastaukset
    3097 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astramaani
  • Äijänkuvanappula
    Kirjoittaja mv6omega »
    4 Vastaukset
    1240 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja patrick
  • seisonnasta ja ajoajasta
    Kirjoittaja Aulin »
    4 Vastaukset
    590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja t.steel
  • omega mv6
    Kirjoittaja JiiPee - 72 »
    1 Vastaukset
    553 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veekuus
  • tietoa 3000 turbo opeleista
    Kirjoittaja antti 78 »
    8 Vastaukset
    1726 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wau!
  • Kannattaisko ostaa F-Astra?
    Kirjoittaja Rwdriver »
    17 Vastaukset
    2065 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • onko kokemuksia ajotietokoneesta?
    Kirjoittaja egaomega »
    1 Vastaukset
    515 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Luovutuksen viivästys
    Kirjoittaja Micha »
    5 Vastaukset
    927 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Micha
  • Sähkokaavio / varaosa cd
    Kirjoittaja ttikkala »
    3 Vastaukset
    784 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 18E
  • Pakettiautoksi rekistöröinti - Astra G farmari diesel
    Kirjoittaja Nikke »
    3 Vastaukset
    835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tctic
  • mv 6 pakoputkien vaihto.
    Kirjoittaja sss »
    4 Vastaukset
    790 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sss
  • Auringonsuojakalvot ?
    Kirjoittaja astraboi »
    0 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraboi
  • Auton rekisteröinnistä aiheutuvat kustannukset?
    Kirjoittaja Sorjonen »
    2 Vastaukset
    453 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sorjonen
  • kiitos asterix -
    Kirjoittaja manda »
    1 Vastaukset
    648 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Asterix
  • Opel Kadett 1.3LS
    Kirjoittaja -SweetAngel90- »
    9 Vastaukset
    684 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leinoan
  • Kenenkähän C cona?
    Kirjoittaja Tume22 »
    6 Vastaukset
    1213 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja asco gt 16v
  • mikä hinta sisustalla?
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    0 Vastaukset
    533 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel 2.0i
  • mikä johto????
    Kirjoittaja opel 2.0i »
    1 Vastaukset
    540 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraTBO
  • Kadettikuskit HUOM...ja muutkin opelistit!
    Kirjoittaja Vectra-3.0i »
    1 Vastaukset
    758 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Puppe
  • Astra vm.-99 (facelift?)
    Kirjoittaja sami73 »
    9 Vastaukset
    1176 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mixxa
  • mistä suomenkielinen korjausopas astra g?
    Kirjoittaja Astra G-98 »
    3 Vastaukset
    661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mörö
  • kadett-astra
    Kirjoittaja sinaappi »
    5 Vastaukset
    900 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sinaappi

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja