Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Irmscherin 4-PISTERUISKUSTA???
    Kirjoittaja herkkoryynanen »
    4 Vastaukset
    623 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bone
  • raitisilmasuodatin
    Kirjoittaja *DTI* »
    1 Vastaukset
    606 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-Type
  • MV 6:sen alkuperäinen soitin
    Kirjoittaja AkuAnkka »
    7 Vastaukset
    600 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • farkku pakuksi
    Kirjoittaja matti65 »
    12 Vastaukset
    1058 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja heito
  • Foorumin Calibrat
    Kirjoittaja Mylläri »
    2 Vastaukset
    554 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja madi
  • Astra G Twinport?
    Kirjoittaja Jyrki K »
    2 Vastaukset
    673 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mixu_N
  • huoooh sanokaa ku en löydä :>
    Kirjoittaja syntak »
    3 Vastaukset
    793 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Puppe
  • käyttäjä: Jänis huomio! :)
    Kirjoittaja syntak »
    0 Vastaukset
    734 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja syntak
  • vielä mittarinpohjista..?
    Kirjoittaja syntak »
    1 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Vectran kojelauta irti?
    Kirjoittaja syntak »
    1 Vastaukset
    495 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Olbe
  • mittaripohjat viel...
    Kirjoittaja syntak »
    1 Vastaukset
    463 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja syntak
  • Vectra C GTS
    Kirjoittaja opel_gts »
    9 Vastaukset
    1620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MikkoV
  • Turbo Calibran arvo?
    Kirjoittaja sauli »
    66 Vastaukset
    6484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Omega B 2.0 vs 2.5 Vinkkejä ostoon =?
    Kirjoittaja tepi78 »
    17 Vastaukset
    2380 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tepi78
  • omega b manuaali-ilmastoinnin toiminta
    Kirjoittaja sss »
    7 Vastaukset
    745 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • Vinkkejä & vikoja & mielipiteitä - Vectra C
    Kirjoittaja VectraC »
    0 Vastaukset
    444 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VectraC
  • Releboxi
    Kirjoittaja MARKMA »
    2 Vastaukset
    457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • epätietoinen....
    Kirjoittaja Anabolic »
    1 Vastaukset
    407 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vectra-3.0i
  • Omega 2.5 DTI Caravan vm. 2001 arvosta ym.
    Kirjoittaja Mikke68 »
    0 Vastaukset
    304 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mikke68
  • Omegan tyhjäkäyntimoottori
    Kirjoittaja omega-94 »
    2 Vastaukset
    648 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palpetri
  • MV6:sen keskuslukko ja hälytin
    Kirjoittaja AkuAnkka »
    12 Vastaukset
    965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AkuAnkka
  • Omia videopätkiä?
    Kirjoittaja Ahnuld »
    6 Vastaukset
    1135 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • vekkuli urbo rojektin kohteena
    Kirjoittaja |Niksu| »
    1 Vastaukset
    488 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa
  • mittaristosta..
    Kirjoittaja Rakimm »
    0 Vastaukset
    333 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rakimm
  • A-Omegaa ostamassa
    Kirjoittaja PoRToS »
    7 Vastaukset
    603 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Tallinnan taksi
    Kirjoittaja Reino Reikäleipä »
    1 Vastaukset
    790 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • MV 6:sen takaikkunan rullaverho
    Kirjoittaja AkuAnkka »
    1 Vastaukset
    473 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FC
  • 0-200 metriin nopeusnäytölle kiihdytys!!!
    Kirjoittaja sss »
    26 Vastaukset
    2908 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nos
  • Käytetyn G-astran hinta.
    Kirjoittaja caravan-coupe »
    30 Vastaukset
    3272 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Flamingo
  • Opel Kadett D 1.3 N OHC Laatikko+Ruisku??
    Kirjoittaja hakunti »
    1 Vastaukset
    375 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Osaisko joku auttaa?(ongelma hävinnyt ehkä :) )
    Kirjoittaja testeri666 »
    11 Vastaukset
    1346 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Elmeri
  • Astran kesärenkaat?
    Kirjoittaja -MP- »
    1 Vastaukset
    490 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja deore
  • Calibra-kokoontuminen!
    Kirjoittaja tunex »
    4 Vastaukset
    827 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Heimo
  • opel Vectra b vanteet ja renkaat? help..:I
    Kirjoittaja syntak »
    2 Vastaukset
    595 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja deore
  • Renkaat
    Kirjoittaja jezze »
    1 Vastaukset
    382 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • A Vectran pultit
    Kirjoittaja -Petsku- »
    2 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • RiverMeet 2004
    Kirjoittaja leevi »
    7 Vastaukset
    678 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pfohr
  • missä lämpötila-anturi sijaitsee??
    Kirjoittaja Opel Astra »
    4 Vastaukset
    663 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra G-98
  • omega 3000 ohjekirja suomeksi.
    Kirjoittaja Rakimm »
    0 Vastaukset
    301 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rakimm
  • Speedster 3,0-Liter-V6-Kompressor-Motor - 320 hv
    Kirjoittaja Espoon Jore »
    1 Vastaukset
    626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja speedster
  • b-asconan jarrut/akselit
    Kirjoittaja cona2.079 »
    5 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja edelbrock
  • American car show
    Kirjoittaja 2slow4motion »
    10 Vastaukset
    1703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opelmeister
  • Opel Kadett E 2.0GT 16V Hinta arvio mielipidettä?
    Kirjoittaja mp »
    0 Vastaukset
    418 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mp
  • Opel Omega-B 2.5 td kokemuksia/tuntemuksia
    Kirjoittaja jpisteh »
    10 Vastaukset
    2584 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ile
  • Autohuoltoliikkeitä opelille Oulussa (muitakin kun merkkilii
    Kirjoittaja Ceeray »
    2 Vastaukset
    436 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ceeray
  • "K&N vapaavirtaussuodattimesta" ( mikä kuvasarjassa on vikan
    Kirjoittaja Omega Evo »
    9 Vastaukset
    1130 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • Mantalla kumien poltto?
    Kirjoittaja TranceSami »
    7 Vastaukset
    1260 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pukkeri
  • Rekord -84 ostamassa...
    Kirjoittaja CoupeC »
    15 Vastaukset
    1446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kiv35
  • Omega 2.0 CD 16v
    Kirjoittaja PRi »
    1 Vastaukset
    460 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja B-conamega
  • Apua tarvitaan..
    Kirjoittaja Marko85 »
    3 Vastaukset
    688 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaakko-

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja