Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • GT asconaan mittarintaustat
    Kirjoittaja lasa »
    1 Vastaukset
    468 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • nolo (kuka sitten onkaan)
    Kirjoittaja brian »
    83 Vastaukset
    16143 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbo calibra
  • Onkos muut Calibra kuskit joutuneet härnätyiksi liikenteessä
    Kirjoittaja ilaClepO »
    60 Vastaukset
    8127 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Kadett E 16V + turbo. Oisko kellään mitään tietoo???
    Kirjoittaja 110583 »
    37 Vastaukset
    3694 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja caravan-coupe
  • Vectra A 1.8 I -90
    Kirjoittaja -Petsku- »
    25 Vastaukset
    2518 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hercules
  • ajotietokone/vakionopeuden säädin
    Kirjoittaja vectrasportti »
    0 Vastaukset
    524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectrasportti
  • Astra G 1.6 automaatin kulutus?
    Kirjoittaja AstraG -98 »
    2 Vastaukset
    544 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AstraG -98
  • Namnam harvinaista herkkua...
    Kirjoittaja Rieskale »
    5 Vastaukset
    1553 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kedautt gsi
  • Mistä löytyy Omega 3000 24v?
    Kirjoittaja cc »
    3 Vastaukset
    848 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sutii
  • Harvinainen imusarja??
    Kirjoittaja Calibra16v »
    3 Vastaukset
    1194 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MiTu
  • Calibra Wagon
    Kirjoittaja caliber »
    7 Vastaukset
    976 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Mantalla kilpaa....?
    Kirjoittaja TranceSami »
    25 Vastaukset
    2964 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja turbobliz
  • Kuvia 1.3 Irmscher ruiskusta ??
    Kirjoittaja Kadett *E »
    21 Vastaukset
    2277 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja havericky
  • Opeleita saksasta?
    Kirjoittaja neo147 »
    10 Vastaukset
    1396 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja viz
  • Kaikki faktat GT Asconasta tänne. Olisi pari kyssää
    Kirjoittaja ascocd »
    24 Vastaukset
    2021 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Apua hifiasennuksiin!
    Kirjoittaja wiquel »
    39 Vastaukset
    3732 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hercules
  • GSi Kadett 20xe:llä Saksasta
    Kirjoittaja Lazi »
    0 Vastaukset
    417 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lazi
  • Löysät ranteet.net!! :)
    Kirjoittaja Jube-setä »
    8 Vastaukset
    1751 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope
  • Paljonko b Omegan 2.0 koneella ajaa?
    Kirjoittaja Pena80 »
    1 Vastaukset
    546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • Kuoliko sukupuuttoon Senator A?
    Kirjoittaja Nic »
    22 Vastaukset
    2953 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pusla
  • Mitkä 3 lisämittaria laittaisit Turbo Opeliin?
    Kirjoittaja ilaClepO »
    26 Vastaukset
    2616 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ile
  • Avo Calibra ja luulojen korjaus.
    Kirjoittaja Tumppi82 »
    20 Vastaukset
    2980 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tumppi82
  • Mikä chevrolet malli kyseessä kun näyttää astralta??
    Kirjoittaja pfohr »
    12 Vastaukset
    1337 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mixu_N
  • Polttimoista
    Kirjoittaja soppa »
    3 Vastaukset
    892 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja soppa
  • Sportin testi
    Kirjoittaja vectrasportti »
    15 Vastaukset
    2102 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aatsi
  • Vero asiaa
    Kirjoittaja -Petsku- »
    3 Vastaukset
    571 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Osmoclubs Homepages---> UUSI OPEL KADETT C PROJEKTI!!!
    Kirjoittaja Opel The Raket »
    0 Vastaukset
    463 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel The Raket
  • Kokemuksia Vectran automaattilaatikosta?
    Kirjoittaja Masa »
    4 Vastaukset
    531 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whpracing
  • Senator caravan
    Kirjoittaja Omega96 »
    8 Vastaukset
    1240 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • haverinen myynyt mantan vai läppä?
    Kirjoittaja datzka »
    39 Vastaukset
    6241 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OKCC
  • omega a
    Kirjoittaja haapio »
    6 Vastaukset
    751 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nic
  • Oho! Lipsahti....
    Kirjoittaja teme_p »
    22 Vastaukset
    4405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mizal
  • Näyttelyauto katsastus
    Kirjoittaja -jupe- »
    7 Vastaukset
    1184 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Cona katkoo
    Kirjoittaja Smellys »
    17 Vastaukset
    1551 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Smellys
  • Opel kadetin digimittaristosta...
    Kirjoittaja Kedautt gsi »
    0 Vastaukset
    390 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kedautt gsi
  • Gsi vanteista
    Kirjoittaja penttira »
    2 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja penttira
  • onko lisätietoo tästä 2.0 T C-Ascosta??
    Kirjoittaja Miggo »
    15 Vastaukset
    2249 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Presterin
  • dc-ice.ee
    Kirjoittaja Pseklu »
    13 Vastaukset
    1522 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • Yksittäinen EVO500 Nettiautossa...
    Kirjoittaja hirvari »
    19 Vastaukset
    4268 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja whpracing
  • Opel vikalista linkki.
    Kirjoittaja Nic »
    13 Vastaukset
    1843 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nic
  • Onko Lotus Omega Opel???
    Kirjoittaja Opelixia »
    50 Vastaukset
    7043 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ccc
  • paleleeko muitten B omegoissa?
    Kirjoittaja Soke »
    13 Vastaukset
    1593 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja irmcher
  • Mistä osia Vauxhalleihin?
    Kirjoittaja Janne M »
    7 Vastaukset
    792 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Evo-500 huuto.netissä
    Kirjoittaja Jaku »
    1 Vastaukset
    773 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Kokemuksia 2.3 TD A-Omegoista
    Kirjoittaja Janne M »
    1 Vastaukset
    417 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sirkus
  • HS:n artikkeli uudesta ooppelista 24.1.2004
    Kirjoittaja =Rekku= »
    19 Vastaukset
    2237 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GTSTurbo
  • hmm... seuraava tm:ä opel kusessa?
    Kirjoittaja whpracing »
    64 Vastaukset
    7768 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja
  • Vectra C Wagon ensiesittelyssä
    Kirjoittaja Jami »
    4 Vastaukset
    847 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Black Diamond
  • Vectra B ja apuvirta
    Kirjoittaja airiar »
    17 Vastaukset
    2047 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vecculi96
  • vectra b dti farkku > pakuksi?
    Kirjoittaja Ma®go »
    2 Vastaukset
    662 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ma®go

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja