Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Asialliset Opel Omega Lotus-sivut
    Kirjoittaja keltanokka »
    1 Vastaukset
    1129 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja __Joppe__
  • Opel-huollon onneton toiminta
    Kirjoittaja 2.5dti »
    54 Vastaukset
    10558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarzki
  • Omega A -89 Takalasin lämmityksen rele?
    Kirjoittaja kilofasu »
    4 Vastaukset
    833 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Autoveron nousu
    Kirjoittaja JuhaKHJ »
    32 Vastaukset
    4515 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja WernerOrre
  • TI-autopesupaikat Oulussa?
    Kirjoittaja Aceman »
    5 Vastaukset
    1361 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aceman
  • 1,6 club hb v2000 astraa ostamassa?
    Kirjoittaja codekoistinen »
    1 Vastaukset
    636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Astra G Sport -98
    Kirjoittaja TTV »
    8 Vastaukset
    1590 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja essentia-
  • Vectra vai Omega, 2l vai 2.5l pannu?!
    Kirjoittaja sko »
    42 Vastaukset
    4720 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • Astran sivutuuletussuulakkeista?
    Kirjoittaja Conrero »
    1 Vastaukset
    598 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Opel omega b -96 vilkut...
    Kirjoittaja makesgarage »
    2 Vastaukset
    714 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Kokemuksia Signumista?
    Kirjoittaja Juho M-P »
    6 Vastaukset
    2052 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Vectra C 1.9cdti tai 3.0cdti
    Kirjoittaja tuikki »
    3 Vastaukset
    1168 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hepokatti
  • Korjaamolasku....
    Kirjoittaja Jari79 »
    19 Vastaukset
    3473 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • (C)20XE sytytystulppakansia
    Kirjoittaja Jabajee »
    18 Vastaukset
    2601 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palle
  • Astrasta Volvoon
    Kirjoittaja jussi-62 »
    9 Vastaukset
    1850 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno.v
  • Auton tuonti asioista tietävät!
    Kirjoittaja 2slow4motion »
    6 Vastaukset
    1112 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2slow4motion
  • Omega B
    Kirjoittaja matulas85 »
    3 Vastaukset
    1210 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Opeleihin erikoistuneita liikkeitä suomessa ??
    Kirjoittaja miikka.supreme »
    8 Vastaukset
    1979 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • opel vectra 2.5 vm.97
    Kirjoittaja jakke.76 »
    1 Vastaukset
    935 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • B vectran keskus lukitus....
    Kirjoittaja Tontza96 »
    2 Vastaukset
    862 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Maailma tarvitsee esikuvia
    Kirjoittaja driver »
    20 Vastaukset
    3094 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja =KASSU=
  • Opel Astra 1.7 T Diesel
    Kirjoittaja Sisipa »
    0 Vastaukset
    567 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sisipa
  • omega mv6
    Kirjoittaja ~D~ »
    55 Vastaukset
    10887 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja eddison84
  • OPEL Joulukuusi
    Kirjoittaja mikkis »
    10 Vastaukset
    2071 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • B omega kiikarissa
    Kirjoittaja -Stalker- »
    13 Vastaukset
    2152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Todistus säädöstenmukaisuudesta Frontera 2.0 Sport -93
    Kirjoittaja aahoo »
    5 Vastaukset
    1722 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja skärdis
  • Corsa C 01-03
    Kirjoittaja Teemu J »
    1 Vastaukset
    661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Vectraa hankkimassa...
    Kirjoittaja Koomake »
    5 Vastaukset
    1180 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Opel Ascona 2.2 ruisku -79 kiire!
    Kirjoittaja Dustez »
    9 Vastaukset
    1506 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetukka
  • Mikä Opeli?
    Kirjoittaja GTS 2.2 »
    9 Vastaukset
    1863 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ChiEf
  • Pari kyssäriä B ompusta
    Kirjoittaja jiivee666 »
    17 Vastaukset
    2223 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Astra F 94vm ja 95vm eroja
    Kirjoittaja niemma-2 »
    5 Vastaukset
    950 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja niemma-2
  • Kylläpä Ascona muuttui...
    Kirjoittaja Sami.L »
    8 Vastaukset
    2062 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja iHenkkaZ
  • xenon asennuksista ?
    Kirjoittaja undoman27 »
    2 Vastaukset
    1043 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Miten Opelit ovat toimineet, kun taas talvi on yllättänyt??
    Kirjoittaja digimiki79 »
    170 Vastaukset
    20054 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • Lisävalojen asennus
    Kirjoittaja Kessu »
    7 Vastaukset
    1650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Astran kiillotusta
    Kirjoittaja Tombaze »
    22 Vastaukset
    3723 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja römpötin
  • Ensimmäinen (sähkö)vika 06 B-Zafirassa
    Kirjoittaja elmer »
    5 Vastaukset
    1076 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Fronterasta PA??
    Kirjoittaja zilakka »
    40 Vastaukset
    6457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Astra F mahdolliset heikkoudet
    Kirjoittaja Jonih »
    6 Vastaukset
    1313 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja c18xe
  • Corsa B gsi vs. Kadett E 16V gsi?
    Kirjoittaja Tctic »
    28 Vastaukset
    3737 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • B Omena Saksasta?
    Kirjoittaja pelzi-88 »
    1 Vastaukset
    762 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • Ajottainen "sorvausääni" keulasta..?
    Kirjoittaja jt84 »
    1 Vastaukset
    708 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Mielipiteitä astra 99-04
    Kirjoittaja underground »
    5 Vastaukset
    1057 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Pakokaasumittauksen hinta Oulussa?
    Kirjoittaja juuus »
    0 Vastaukset
    535 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juuus
  • B ompun valojen säätö
    Kirjoittaja Antti H »
    2 Vastaukset
    1008 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kume
  • Varaosat Saksasta?
    Kirjoittaja Helpless »
    16 Vastaukset
    15835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • Opelisti ei käytä talvella käsijarrua?
    Kirjoittaja jjvirtan »
    38 Vastaukset
    5881 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Katana
  • Maahantuodun ensisirekisteröinnin Vaatimusten muk. todistus?
    Kirjoittaja Fallen »
    15 Vastaukset
    2192 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2.5dti
  • Astran " näyttö " hajosi. Mistä uusi?
    Kirjoittaja Asco-vainaa »
    5 Vastaukset
    1145 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja