Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Hyvä Toyota!
    Kirjoittaja jihis »
    73 Vastaukset
    10187 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes
  • takapönttö omegaan!
    Kirjoittaja mad max »
    23 Vastaukset
    3397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AT
  • joo kuka maksaa 2400 e kadetista
    Kirjoittaja jere rantonen »
    51 Vastaukset
    7872 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • Tehopenkkiä/dyoa Pohjanmaalla/Keski-Suomessa?
    Kirjoittaja Ketzi »
    11 Vastaukset
    1633 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Miten on...Omega/Senator??? Saksasta senaattori?!?
    Kirjoittaja Slow »
    2 Vastaukset
    1042 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Slow
  • Omega B Rattiakselinlaakeri
    Kirjoittaja markovtk »
    3 Vastaukset
    659 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Mittarit pimeänä Corsassa
    Kirjoittaja Pikku-GTC »
    2 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pikku-GTC
  • Mikäs peli tämä on? (calibra)
    Kirjoittaja Omenalimu »
    5 Vastaukset
    1372 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Putte
  • b vectran molemmat avaimet ovat visiin ajonestolla?
    Kirjoittaja vekkulisti »
    2 Vastaukset
    645 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juhi
  • Vectra B1 radionäytön valot
    Kirjoittaja VectraDTI-IC »
    1 Vastaukset
    431 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nipe
  • Vectra ja mittarin valot.
    Kirjoittaja taha »
    4 Vastaukset
    1250 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja widescreen
  • B-vectra jarrupalatko?
    Kirjoittaja hekru24 »
    1 Vastaukset
    519 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Ostin Mv6 aut.. tarvii neuvoja
    Kirjoittaja sloxa »
    10 Vastaukset
    1702 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 340cid
  • calibra höyryää
    Kirjoittaja marax »
    3 Vastaukset
    607 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lowcali
  • *kiirus* tarve B-corsa (1.7D) ohjaustehostimen pumpulle
    Kirjoittaja Altti450 »
    1 Vastaukset
    368 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Vectra 2.2 gts 2003
    Kirjoittaja gts2003 »
    6 Vastaukset
    1165 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hepokatti
  • Eberin pois kytkentä
    Kirjoittaja dob »
    6 Vastaukset
    903 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VectraDTI-IC
  • Hyvää Uutta Vuotta!
    Kirjoittaja Marko-85 »
    14 Vastaukset
    1100 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • Omegaan 18"?
    Kirjoittaja jarzi »
    13 Vastaukset
    1829 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Spequ
  • Montako calibraa löytyy joensuusta?
    Kirjoittaja Erzki »
    23 Vastaukset
    1875 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Erzki
  • a vectran virtalukko vika?
    Kirjoittaja egm »
    3 Vastaukset
    755 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xamppa
  • Omega 95/96 ongelma
    Kirjoittaja shampoo »
    12 Vastaukset
    1661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Kokemuksia lasikuituisesta puskimesta ym ym..
    Kirjoittaja Infinity »
    9 Vastaukset
    1468 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jani_m
  • Omega ja MONITOIMINÄYTTÖ
    Kirjoittaja digimiki79 »
    23 Vastaukset
    4476 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ile__
  • Kokemuksia Omegasta
    Kirjoittaja Nick_ »
    20 Vastaukset
    3215 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astramaani
  • jämsän lähiseutu
    Kirjoittaja frontera »
    0 Vastaukset
    500 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja frontera
  • ASTRA 1.6 tyhjäkäynti
    Kirjoittaja SPM »
    0 Vastaukset
    546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SPM
  • Hyviä "tuoreempien"OPEL osien purkaamoita
    Kirjoittaja makejer »
    8 Vastaukset
    1524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja makejer
  • B vectran takapönttö...
    Kirjoittaja akez87 »
    12 Vastaukset
    1348 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • Avain irtoaa virtalukosta, Vectra A
    Kirjoittaja Ninni »
    11 Vastaukset
    1596 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ninni
  • opel omega 2,5ltr turbo dsl, farmari, vm 97
    Kirjoittaja pikkuman »
    11 Vastaukset
    1202 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pikkuman
  • Miten ajovalot kirkkaammiksi ilman lisävaloja?
    Kirjoittaja puuhapate »
    50 Vastaukset
    8566 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KL
  • Tulipas käytyä katsastuksessa,,,Omega B
    Kirjoittaja ekomies »
    2 Vastaukset
    930 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LouCCu
  • öljymäärän katsominen?
    Kirjoittaja yeahrl »
    25 Vastaukset
    11857 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VE5A
  • astra H:n takavalot
    Kirjoittaja verkkeri »
    0 Vastaukset
    553 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja verkkeri
  • mv6 mittarivalot
    Kirjoittaja wartsi »
    5 Vastaukset
    969 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wartsi
  • gsi astran maski.
    Kirjoittaja timppa1 »
    5 Vastaukset
    708 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • opel omega 2.2 dti 2001?
    Kirjoittaja MEga3 »
    8 Vastaukset
    1800 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opel Astra
  • Opel Astra Caravan 1.6 -99 Takaiskarit
    Kirjoittaja sapala »
    1 Vastaukset
    605 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sport20
  • klubilaisia jyväskylässä?
    Kirjoittaja kaastinen »
    2 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Autonhaku Virosta?
    Kirjoittaja -Calibra- »
    11 Vastaukset
    1621 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LouCCu
  • Mikä akku on autossasi?
    Kirjoittaja astra1.6 »
    1 Vastaukset
    708 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja djtonzah
  • onko kellään fronteraa?
    Kirjoittaja frontera »
    5 Vastaukset
    1245 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rocket-73
  • kylmää!!!!
    Kirjoittaja harrivar »
    0 Vastaukset
    764 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harrivar
  • Vanhoja Opeleita kuvina
    Kirjoittaja gibba »
    0 Vastaukset
    579 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gibba
  • kokemuksia omega b 2,5 autom
    Kirjoittaja apache »
    8 Vastaukset
    1258 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jallari
  • C kaddu
    Kirjoittaja |Niksu| »
    62 Vastaukset
    7414 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • Katsastajalla huono päivä?
    Kirjoittaja Olutmies »
    21 Vastaukset
    3861 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sam79
  • Omega b ajotietokoneen txt?
    Kirjoittaja tykemon »
    2 Vastaukset
    871 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tykemon
  • Joulu meni.. Miten meni? Ja hei, Hyvää Uutta Vuotta!
    Kirjoittaja Marko-85 »
    5 Vastaukset
    743 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Marko-85

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja