Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Opel Omega 3000 24v (ent.gti-tekele)
    Kirjoittaja mikkosracing »
    1 Vastaukset
    748 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johnny
  • A Vectran ovet
    Kirjoittaja F40 »
    1 Vastaukset
    455 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • b-vectran tankki ei täyty kokonaan!
    Kirjoittaja vEctrA bEE »
    17 Vastaukset
    3558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • kuka osti calin nettiautosta?
    Kirjoittaja datzka »
    13 Vastaukset
    2766 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jaakkoaj
  • opel vectra 2.2 -01
    Kirjoittaja terosi »
    5 Vastaukset
    1032 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sorsa94
  • Calibran ostoa pohdiskelen...
    Kirjoittaja janzkuli »
    18 Vastaukset
    2631 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tumppa2
  • Lasinpyyhkijä ongelma
    Kirjoittaja bahama »
    12 Vastaukset
    1604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nikson
  • Opel selected driver
    Kirjoittaja Juza »
    14 Vastaukset
    2001 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • www.fincalibra.tk
    Kirjoittaja Fallen »
    14 Vastaukset
    1998 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • Muijan omegan -90 sähköt hukkuu
    Kirjoittaja himis »
    6 Vastaukset
    665 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Omega 2.0 DTI 99 kysymykset
    Kirjoittaja Rado »
    1 Vastaukset
    388 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • Longlife öljyt ja vaihtoväli
    Kirjoittaja Morakaj »
    0 Vastaukset
    470 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Morakaj
  • Taas yksi omega b lisää klubiin
    Kirjoittaja jamata »
    5 Vastaukset
    826 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Opel Vectra 2.5 v6 Automaatti Farmari vm98 mitä ongelmia?
    Kirjoittaja dicentra »
    0 Vastaukset
    381 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dicentra
  • Vectra C VXR (OPC)
    Kirjoittaja Veeksi »
    13 Vastaukset
    1804 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • ihmeellinen ilmamäärämittari
    Kirjoittaja sameli »
    4 Vastaukset
    1325 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kingis_
  • mitä ootte maksanu tbo caleista saksasta?
    Kirjoittaja datzka »
    2 Vastaukset
    767 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja datzka
  • 2.5 V6 cdx Vectra
    Kirjoittaja woof »
    10 Vastaukset
    1472 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jammu68
  • Lahden länsiauto ja sikasairas hinta öljynvaihdolle!!!!!!!!!
    Kirjoittaja Temezz »
    17 Vastaukset
    3259 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Temezz
  • 98 vectran lämmityslaitteen puhallin.
    Kirjoittaja Nokivasara »
    0 Vastaukset
    422 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nokivasara
  • Rekkun alustaa tukevammaksi?
    Kirjoittaja tebbis »
    10 Vastaukset
    1187 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZoneBoy
  • Astran vikakoodeista apua! Jes!! SELVISI!
    Kirjoittaja Aztaroth »
    8 Vastaukset
    900 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • Calibra-sivu
    Kirjoittaja Renex »
    86 Vastaukset
    9158 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Fallen
  • uusi opel harrasta ja tahtoo tietoa 92-94 corsasta.
    Kirjoittaja kimi1 »
    7 Vastaukset
    682 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • TURKU CRUISING 6.5
    Kirjoittaja corsaraattori »
    1 Vastaukset
    401 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja yks setra harrastaja
  • C-Kadett Coupe
    Kirjoittaja mortteli »
    1 Vastaukset
    484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -TH-
  • Hälytin ja kadetin sähkövian merkkivalo
    Kirjoittaja AtomiCa »
    5 Vastaukset
    945 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AtomiCa
  • cruising 6.5 mitäs opeleit tulossa?
    Kirjoittaja 16V GT »
    29 Vastaukset
    3884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enliz
  • Sutiin A-Omega 4.0
    Kirjoittaja Wilhelm »
    0 Vastaukset
    859 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wilhelm
  • Astra G tai Vectra B
    Kirjoittaja eegon06 »
    21 Vastaukset
    2454 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Haba
  • Mahtuuko pyörimään?
    Kirjoittaja A_vecculi »
    8 Vastaukset
    1159 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Markus
  • Calibra
    Kirjoittaja Vectr@ B »
    8 Vastaukset
    1009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vectr@ B
  • Varastettu (3000 etupuskuri)
    Kirjoittaja kiekki »
    5 Vastaukset
    1059 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kiekki
  • Tuulen ujellus.
    Kirjoittaja Kosla »
    6 Vastaukset
    1207 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Klaukkalalaiset herätys! Osia varastettu / Lasit sisään
    Kirjoittaja Jope »
    12 Vastaukset
    1771 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope
  • kotkan varkaat!!!
    Kirjoittaja sloxa »
    0 Vastaukset
    580 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sloxa
  • järjestääkö ofc auton haku matkoja 2005?
    Kirjoittaja peteuusi »
    3 Vastaukset
    2281 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja peteuusi
  • Mielipiteitä mv6:ta vm96
    Kirjoittaja Jakez »
    16 Vastaukset
    1961 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja A.k.i
  • Oulusta varastettu Calibra liikkeellä Rovaniemellä
    Kirjoittaja viiksimies »
    0 Vastaukset
    766 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja viiksimies
  • Varttimaili ajoista..
    Kirjoittaja Mopoilija »
    2 Vastaukset
    730 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • rastaan isommat pallot?(ASTRA)
    Kirjoittaja smirre »
    11 Vastaukset
    1313 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wiquel
  • Koeaja Uusi H-Astra. OSD kisa
    Kirjoittaja hornet »
    5 Vastaukset
    860 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • Varkaat iskivät
    Kirjoittaja hene »
    8 Vastaukset
    1619 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja aspiriini
  • G-astran kytkimen ininä
    Kirjoittaja Tyggis »
    1 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jetzkys
  • PELLE RATAS OMEGA-PUSKURI OHJELMASSA....
    Kirjoittaja Agitaattori »
    46 Vastaukset
    6985 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Superi
  • Diesel Corsasta/Astrasta paku
    Kirjoittaja jsa »
    4 Vastaukset
    678 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • 1,2 Kadett C kulutus? ja rapeus!?!
    Kirjoittaja Grimbe »
    21 Vastaukset
    3034 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dallabee
  • Ohjauksen klappi B-vectrassa
    Kirjoittaja Perddy »
    5 Vastaukset
    1188 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Perddy
  • Omegan vaihdekepin vaihto
    Kirjoittaja antsa »
    11 Vastaukset
    1676 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Alkuperäisakku simahti...
    Kirjoittaja Megaman »
    15 Vastaukset
    2300 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja